HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

Missä?, luuletko sä että mä asun täällä foorumilla/ketjussa, en seuraa tätä 24/7. Se että oon kirjautunu kauan ei tarkota olen kokoajan sivulla, vaan en ole log out vaan jääny päälle

Internetissä.

En luule, että asut.

Ajattelin vain, että jos heität jotain kysymyksiä asioihin, niin mahdollisesti niihin epäilyksiin haet vastauksia. Olen ajatellut väärin.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Internetissä.

En luule, että asut.

Ajattelin vain, että jos heität jotain kysymyksiä asioihin, niin mahdollisesti niihin epäilyksiin haet vastauksia. Olen ajatellut väärin.
Edelleenkää en ketjua tai aihetta tutki 24/7 , copy paste viestit saa vetää suurimmalta osalta aina ohi , mitä sitten jää jäljelle joitain kommentteja jotka luen sillon tällön.
 
Edelleenkää en ketjua tai aihetta tutki 24/7 , copy paste viestit saa vetää suurimmalta osalta aina ohi , mitä sitten jää jäljelle joitain kommentteja jotka luen sillon tällön.

Tämä selvä, ei siinä sitten mitään.

Mitä uutisia seuranneena, kuvia ja videoita nähneenä. Niin Izjumissa näyttää tapahtuneet äärinmäisiä julmuuksia ja sotarikoksia. Tähän uutiseen liittyen esitit kysymyksen, "Missä ne ruumiit on?" Tästä kysymyksestä minulle tuli käsitys, että epäilet uutisointia ja epäilet, että kaikki on lavastusta. Siksi esitin kysymyksen aiheeseen, että onko mielesi muuttunut tämän asian suhteen. Mutta jatkossa tiedän, että kysymyksesi eivät ole kysymyksiä. Vaan ne ovat vain kommentteja joihin ei tarvitse etsiä vastauksia tai vastata.
 

Noh sieltä ei sentään puske partalapsia.

Saas kattoa miten talvella tulijoita jos siellä ei lämmitys ja sähköverkko toimi isoilla alueilla.

On niiden lapset yrittänyt esittää aikuista saadakseen yhden etuuden.Mimmi sano että on 21 ja kun pyysin henkkaria niin se oli 16 yms...
Ei sillä oli mun mielipide mikä hyvänsä niin syyttömiä nuo mun kohtaamat ihmiset on tuon sodan suhteen.Geopliittinen valtataistelu on ajanut ne irtolaisiksi.
 
Tämä selvä, ei siinä sitten mitään.

Mitä uutisia seuranneena, kuvia ja videoita nähneenä. Niin Izjumissa näyttää tapahtuneet äärinmäisiä julmuuksia ja sotarikoksia. Tähän uutiseen liittyen esitit kysymyksen, "Missä ne ruumiit on?" Tästä kysymyksestä minulle tuli käsitys, että epäilet uutisointia ja epäilet, että kaikki on lavastusta. Siksi esitin kysymyksen aiheeseen, että onko mielesi muuttunut tämän asian suhteen. Mutta jatkossa tiedän, että kysymyksesi eivät ole kysymyksiä. Vaan ne ovat vain kommentteja joihin ei tarvitse etsiä vastauksia tai vastata.
Muistaakseni kirjotin jotenkin näin. Sairasta jos totta,mutta onko tietoa tai faktaa ettei ole lavastus koska molemmat osapuolet tekee propagandaa.

Edelleen teki sen kumpi tahansa sotarikos ja koko sota on sairasta paskaa. Se että näen asiassa toisenkin puolen mistä valtamedia ei kerro ei mielestäni tee minusta Venäjä kannattajaa ( tämä viimesin lause nyt ei koskenut sinua sinä et sillee ole vinoillut täällä)
 
Muistaakseni kirjotin jotenkin näin. Sairasta jos totta,mutta onko tietoa tai faktaa ettei ole lavastus koska molemmat osapuolet tekee propagandaa.

Edelleen teki sen kumpi tahansa sotarikos ja koko sota on sairasta paskaa. Se että näen asiassa toisenkin puolen mistä valtamedia ei kerro ei mielestäni tee minusta Venäjä kannattajaa ( tämä viimesin lause nyt ei koskenut sinua sinä et sillee ole vinoillut täällä)
Noiden sotien motiivit valtamedian suhteen on ihan mitä sattuu.Sanon esimerkkinä että usa miehitti koko afganistanin koska se etti yhtä miestä sieltä,ja irakin sen takia että siellä tehtailtiin pöpöjä ja ne uhkas usaa ja sen vapautta.Ja nyt syyriassa ne on sitten sotimassa isistä vastaan.Libya tuhottiin sen takia koska gaddafi oli paha.
Mun mielestä tuolla on muut motiivit mitä annetaan ymmärtää.Olis mielenkiintoista tietää mistä tossa Ukrainan sodassa on oikeasti kysymys.Voihan sen sanoa niin että putte on paha ja se haluaa lisää mestoja.
 
Se että näen asiassa toisenkin puolen mistä valtamedia ei kerro ei mielestäni tee minusta Venäjä kannattajaa ( tämä viimesin lause nyt ei koskenut sinua sinä et sillee ole vinoillut täällä)
Mediakriittisyys on hyvä asia, jota opetetaan jo peruskoulussa. Mutta tuo sinun "asian toinen puoli" on ollut käytännössä pelkästään Venäjän propagandaa kaiken maailman mv-juttuineen. Ei jatkoon.
 
Mediakriittisyys on hyvä asia, jota opetetaan jo peruskoulussa. Mutta tuo sinun "asian toinen puoli" on ollut käytännössä pelkästään Venäjän propagandaa kaiken maailman mv-juttuineen. Ei jatkoon.
Juu sovitaan näin, en jaksa vängätä sun kanssa. En muuten tiedä koska olet peruskoulun käynyt mutta ei meille opetettu kertaakaan mediakriittisyyttä tai puhuttu mediasta ylipäänsä. Oot ilmeisesti parikymppinen pojan kloppi?
 
Juu sovitaan näin, en jaksa vängätä sun kanssa. En muuten tiedä koska olet peruskoulun käynyt mutta ei meille opetettu kertaakaan mediakriittisyyttä tai puhuttu mediasta ylipäänsä. Oot ilmeisesti parikymppinen pojan kloppi?
Tämä keskustelu on kertaalleen jo käyty täällä, mutta paljon itseäni vanhemmatkin muistivat medialukutaitoa yhteiskuntaopin tunneilta yms. Luulen, jopa väitän tietäväni, että teillekin opetettiin, mutta taisi mennä ohi sinulta. Kysymykseesi, kävin peruskoulua kasarilla ja ysärillä.
 
20220919_194210.jpg
 
Tämä selvä, ei siinä sitten mitään.

Mitä uutisia seuranneena, kuvia ja videoita nähneenä. Niin Izjumissa näyttää tapahtuneet äärinmäisiä julmuuksia ja sotarikoksia. Tähän uutiseen liittyen esitit kysymyksen, "Missä ne ruumiit on?" Tästä kysymyksestä minulle tuli käsitys, että epäilet uutisointia ja epäilet, että kaikki on lavastusta. Siksi esitin kysymyksen aiheeseen, että onko mielesi muuttunut tämän asian suhteen. Mutta jatkossa tiedän, että kysymyksesi eivät ole kysymyksiä. Vaan ne ovat vain kommentteja joihin ei tarvitse etsiä vastauksia tai vastata.

Ensin uutisoitiin 400+ ihmisen joukkohaudasta jne, ne jutut ei pidä paikkaansa. Ihmeteltiin numeroituja hautoja, sillekkin on löytynyt selitys.

Toki ihmisiä on murhattu ja teloitettu siellä, mutta ei puhuta sellaisista määristä kuin ensin väitettiin. Joukkohaudasta oli löytynyt 17 Ukrainalaista sotilasta.

Minun mielestä valheilla ja virheellisillä uutisilla on turha lietsoa lisää raakuuksia. En toivoisi kummankaan puolen sellaista tekevän.
 
"Millä tavalla NATO on uhka Venäjälle?"

Samalla tapaa kuin työntäisit venäjän vaikka jenkkien viereen kuubaan jne. Sitä katottais varmaan hyväl hei. Nyt ne valot päälle.

" Sinulle on monta kertaa sanottu, että ihmiset eivät halua, että venäläiset turreilevat lännessä samaan aikaan, kun tekevät kansanmurhaa Ukrainassa."

Miten perus venäläinen joka ei edes kannata Putinia tekee kansanmurhaa ukrainassa? Miten esim. minä teen Suomen alasajoa nyt kun en voi edes sietää hallitustamme tai koko eduskuntaa?
Koita vastata näihin ilman kuolanvalutusta.

SIC haluaa kovasti kaivaa poteroja toisellekin vaikka ei suoraan ole edes vihollinen. On vain omaa narratiivia vastaan.

Huomaa miten et pysty perustelemaan väitteitäsi, kun pitää mennä henkilöön kiinni ja olkiukkoilla. Jenkit näki Venäjän uhkana siksi, että he halusivat perustaa Kuubaan ohjustukikohdan. Tuo on täysin eri asia kuin puolustusliitto. Nato ja natomaat eivät ole Venäjälle mikään uhka ja ne eivät tule koskaan hyökkäämään Venäjälle.

Sanoin myös jo monta kertaa, että venäläiset eivät voi sulkea silmiä Ukrainan tapahtumilta. Se ei ole vaihtoehto, että on hiljaa. Tuo venäläisviha tulee siitä miten venäläiset luulevat, että voivat olla kuin mitään ei tapahtuisikaan Ukrainassa.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom