HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

Ryzzä isäntien jutut ovat sekaisin niin kuin aisuri-makhakin. 😂
Btw onko aisuri-makhak vielä jakanut tietoiskuja Ukrainan natseista, biolabroista ja tappaja-hyttysistä? Itsellä ainakin mennyt ohi ja näin ryzzän aisureilla maalitolpat siirtyy.

Alkaa taas näyttää siltä, että on ylläpidon aika puuttua jälleen "keskustelun" kulkuun.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

View: https://youtu.be/9RHFmZD-Sgs?t=153


Motista ei ole todisteita, molemmat esittävät erilaisia väitteitä joita ei nyt voi todentaa.Väitteet voivat olla totta tai sitten ei.


Toi ryssäbotti selitti samoja höpöjuttuja noista Venäjän ohjusiskuistakin. Ei muka voitu tietää varmasti kuka oli niiden takana. Kuten siitä valehtelusta tappioiden kohdalla muistetaan, niin tuo ei ole luotettava taho, vaan pelkkä ryssäpropagandan levittäjä.
 
Alkaa taas näyttää siltä, että on ylläpidon aika puuttua jälleen "keskustelun" kulkuun.
Jaha yritetäänkö täälä sensuroida toisten mielipiteitä ja haetaan moderaattorin roolia? Ja ollaanpa sitä herkkähipiäisiä.
Ei mutta hetkinen? Uhriudutaan ja yritetään vaijentaa? Aisurit ottaa ryzzä-isänniltä mallia.
 
Toki paskavaltio se silti olisi. Näissä on silti kosolti kansanvälistä politiikkaa, kuka menee ja kenen luo. Tässä kohtaa Putte on mennyt rukoilemaan hiukan lisätarvikkeita kolmen päivän erikoisoperaatioon😅
Ei mua naurattaisi, jos vihollinen saisi näiltä paskavaltioilta ammuksia moninkertaisesti ja halvemmalla kuin itse voi tuottaa.
Mutta vedä sä vaan hymiötä nettiin. Sillä ilmeisesti sodat voitetaan nykyään (omassa päässä)
 
Jaha yritetäänkö täälä sensuroida toisten mielipiteitä ja haetaan moderaattorin roolia? Ja ollaanpa sitä herkkähipiäisiä.
Ei mutta hetkinen? Uhriudutaan ja yritetään vaijentaa? Aisurit ottaa ryzzä-isänniltä mallia.
En ota kantaa mihinkään bannaamiseen tai moderointiin, mutta kannattaa tietää mikä ero on suoralla leimaamisella/haukkumisella/kusemisella vs puhuu aiheesta.
 
Ei mua naurattaisi, jos vihollinen saisi näiltä paskavaltioilta ammuksia moninkertaisesti ja halvemmalla kuin itse voi tuottaa.
Mutta vedä sä vaan hymiötä nettiin. Sillä ilmeisesti sodat voitetaan nykyään (omassa päässä)
Ukrainalla on paremmat kaverit, kun saavat materiaalia ilmaiseksi. 😂
 
Itse haukuit minua viimeksi rakiksi. En jaksanut edes vastata siihen mitään.
Se kuvaa sinua hyvin. Viestihistoriaasi katsomalla tuo on hyvin lievä nimi sinulle. En silti bannaamista toivo kenellekään koska rakit on ulissut kautta historian. Eipä niistä kannata välittää.
 
Viimeksi muokattu:
Se kuvaa sinua hyvin. Viestihistoriaasi katsomalla tuo on hyvin lievä nimi sinulle. En silti bannaamista toivo kenellekään koska rakit on ulissut kautta historian. Eipä niistä kannata välittää.
Voit olla toki oikeassa. Sun ja makhakin viestihistorian seuraamalla voi todeta teidät ryzzä aisureiksi. Otto Wille Kuusinen olisi ylpeä. 👍 Toivon, ettei teitä bannata, koska tuotte komediaa palstalle. 😂
 
Koska makhak jakaa kirjoituksen, missä Ruotsin päätös haukutaan tyhmäksi ja miten sillä ei ole mitään väliä ryzzille?
Ihan "sattumalta" tuota Ruotsin ja Jenkkien välistä DCA-sopimusta kritisoidaan sanasta sanaan samoilla "argumenteilla", kuin Suomen vastaavaa? Mielenkiintoista, eikä haise yhtään ryssien disinformaatiolle :ROFLMAO:
 
"Venäjän maavoimien varuskunnat ja sotilastukikohdat Suomen rajan lähellä ovat yhä lähes tyhjiä, vaikka Venäjä on ilmoittanut vahvistavansa joukkoja.

– Keskimäärin 80 prosenttia kalustosta ja sotilaista on siirretty Ukrainan sotaan, sanoo korkea-arvoinen suomalainen sotilastiedustelulähde Ylelle." Yle.fi

Yllättyikö kukaan, kun puheet ja teot eivät täsmää?

Pitäisikö käydä ottamassa Karjala takaisin?
Vitsi, vitsi, vitsi.
 
"Viikonloppuna venäläiset tähtipainijat ja maan urheilupomot saivat kuitenkin tylyn ilmoituksen. Venäläis- ja valkovenäläispainijoiden taustoja tutkinut Kansainvälisen olympiakomitean paneeli ilmoitti päästävänsä Pariisin kisoihin vain osan Venäjän maajoukkuepainijoista." Yle.fi

Koko ajatus "neutraaleista" urheilijoista on naurettava ja pelkästään osoitus siitä, kuinka munattomasti urheilumaailma Venäjä-boikottiin suhtautuu. Ei Venäjällä kukaan tuon tason urheilija/valmentaja voi olla "neutraali", vaikka itse haluaisi.
 
Back
Ylös Bottom