Me tehtiin molemmat toisillemme lista toivelahjoista. Siitä on kiva lunttailla hyviä ideoita... Mä inhoon miettiä, mitä kenellekin lahjaksi, vaikka sinällään lahjoja onkin kiva antaa.
missä päin asutte? Käykää yhressä kylpylässä, ainakin näkemäni kuvan Vantaan flamingon kylpylästä näytti hyviltä. Sitte voisit ite tehä hyvää sapuskaa/ mennä ravintolaan, leffaan tms. Ite ainakin suosin aina tommoisia "spesiaalia pitkin päivää" -juhlistamisia.
Mä annoin miehelle 30vuotislahjaksi matkan barceloonaan pidennetyn viikonlopun vietti sielä siskonsa kanssa (oli aina valittanut ettei pääse ikinä siskonsa kanssa mihinkään joten ajattelin sen olevan mieluinen matkaseuralainen) Itse en sillon päässyt matkaseuraksi kun imetin vauvaa. Oli ollut todella mieluinen lahja ja varmasti muistaa sen aina. Ainoa miinus on et nyt sil on paineita mitä keksiä mulle sit ku se päivä koittaa.
Me viel salattiin se matka siltä ihan synttäripäivään asti (joka oli 2viikkoa ennen matkaa). Iskettiin barcelonan matkaesite kouraan ja oli kyl ilmeessä pitelemistä ;)
Itse ostin 40v lahjaksi miehelleni maastohiihtokurssiviikonlopun Vierumäelle, tykkäs kovasti ja on jopa kertoillut kavereilleen lahjasta =) Toki sopii ainoastaan sporttiselle miehelle, ja omani tykkää hiihtämisestä... Mutta muitakin vastaavia viikonloppukursseja kyllä on, jos ei juuri hiihto sytytä.
Jos haluaa jotain tavaraa ostaa, axcentin (tms) kello on aika varma valinta (jos siis miehellä edelleen esim. rippilahjaksi/ylppärilahjaksi saatu "arvokello" tai muuten vaan kulahtanut)