Ukkovarpaan puutuminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Cras
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Nyt olis sellasta kysyttävää kun ukkovarvas on ollut puoliksi tunnottomana jo pari viikkoa, jalassa oli kipsi ennen , kun pohjeluu murtui kaverin kanssa painiessa :D. pitäskö ton varpaan kanssa hakeutua lääkäriin vai meneekö ajan kanssa pois, kun tää jalan kuntoutus on muutenkin menossa :)

On tunnottomana siitä isovarpaan reunasta? Mulla lähti toisen jalan isovarpaan kyljestä tunto intin aikana eikä ole kunnolla palautunut. Kai maihari painoi sopivasti johonkin hermoon.

Ukkovarpaasta lähtee herkästi tunto myös silloin, kun selkä tai hartiat on päässyt jumiuitumaan oikein kunnolla. Itselläni tätä tapahtuu säännöllisesti.

Itsellä sama homma intissä ekan puolenvuoden aikana, kun maihareita ei ollut tottunu pitää, lääkäri sano, et se on se kengän malli mikä sen tekee, ja tota oli kompppaniassa muillakin jätkillä.

On tunnottomana siitä isovarpaan reunasta? Mulla lähti toisen jalan isovarpaan kyljestä tunto intin aikana eikä ole kunnolla palautunut. Kai maihari painoi sopivasti johonkin hermoon.
Juu juuri siitä reunasta, ja mainittakoon vielä että jalka oli kipsissä, jonka jälkeen olin metallialalla kesätöissä 3,5 viikkoa, ja käytin varrellisia turvakenkiä .

Back
Ylös Bottom