UFS Whey + UFS Malto + UFS Creatine

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kimi--
  • Aloitettu Aloitettu
olisiko hyvä yhdistelmä ja miten tulisi sekoittaa?

ennen olen vedellyt vain perinteistä fastin hera80 ja creatiinia, mutta miten olisi nuo UFS yhdistelmät??

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hömhöm. Ainakin jälkeen, mutta ennen ei välttämättä ainakaan koko satsia. Joku viisaampi oikaiskoon jos olen väärässä.

Eikös jotkut vedä ihan ennen treeniä samanlaisen kombon ku jotkut treenin jälkeen?
Mietin itekin tota maltoo siinä et varmaan rupee puuduttaa kun verensokeri laskee nopeesti insuliinipiikin jälkeen.

ojr sanoi:
Mietin itekin tota maltoo siinä et varmaan rupee puuduttaa kun verensokeri laskee nopeesti insuliinipiikin jälkeen.
Kannattaa kokeilla. Itselleni toimii ihan hyvin esim. treeni drinkkinä välillä malto+gluta+leusiini kompo. 25-30g maltoa, 5g glutaa ja 5g leusiinia ja tarvittaessa 1-2g suolaa. Tuon olen havainnut ihan passeliksi treeni juomaksi jota lipitän pitkin treeniä, varsinkin jos tiedän, että treenin pituus ylittää sen maagisen 45 min rajan.

Nääh, vedän safkat 1-2h ennen salille menoo ja pieruhera-panimosokeri-kaakaojauhe-palkkarin salin jälkeen. Sopii budjettiin paremmin kuin mokomat hifistelyjuomat :D

Suositut

Back
Ylös Bottom