UFS:n Whey proteiini?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rane1
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
vaikka kaakaojauheella, hyvää on.

...tai mehutiivistettä. Äkkiä siihen maustamattomaankin tottuu kun vaan vetää pari kertaa hampaat irvessä.

Tai sekoittaa jonkun halpismaustetun kanssa, maustettu toki kalliimpaa mutta esim. 50:50 suhteessa sotkettuna hyvää ja kilohintakin pysyy kohillaan. Näin olen itse tehnyt.

Olen samaa harrastanut kuin Timbakin eli sotken maustamattoman ja maustetun sekaisin. Ja olen sotkenut viellä isolaattia ja konsentraattia sekaisin ja joskus viellä meni sitten hera/soija sotku samaan sankkoon. Ihan ok makuista vaikka sinällään maulla ei ole mulle niin väliä.

Jaahas, P-Storen myötä näköjään noussut UFS Wheyn hinta kokonaiset 3€. Elikkä noin 45%. Kyseessä on kuitenkin sama tuote mitä UFS myi? Katsotaan jos hinnat kääntyy laskuun...

Jaahas, P-Storen myötä näköjään noussut UFS Wheyn hinta kokonaiset 3€. Elikkä noin 45%. Kyseessä on kuitenkin sama tuote mitä UFS myi? Katsotaan jos hinnat kääntyy laskuun...
8.90€ -> 12.90€ johtuen puhtaasti heran markkinahinnan noususta. American Prowheytä tosin saa vielä halvalla katukaupoista ;)

Hyvää kamaa kuitenkin tuo UFS Whey. Sekoittuvuus hyvä eikä pistä pakkia sekaisin.

8.90€ -> 12.90€ johtuen puhtaasti heran markkinahinnan noususta. American Prowheytä tosin saa vielä halvalla katukaupoista ;)

Hyvää kamaa kuitenkin tuo UFS Whey. Sekoittuvuus hyvä eikä pistä pakkia sekaisin.

Saman verran se maksaa tuolla UFS:ssakin, eli 12,90e. Aika huima hinnankorotus kyllä.

Ite vedän tuota maustamattomana ja on ainakin mun mielestä ihan hyvää.

Mistä oot kuullu markkinahinnan noususta? Eikös tuon pitäs sitte vaikuttaa kaikkiin heratuotteisiin ja merkkeihin?

Kaikki tuotteet joissa on heraa, saa vähän hintaa lisää

Ai "vähän" hintaa lisää? Onko lähes 50% hinnannousu todellakin mielestäsi vähäinen? Jotain epäilyttävää tässä kyllä on. Jotenkin tuo katteen mainitseminen kyllä taitaa antaa osviittaa...

Seuraava halpisheran valmistajaa odotellassa tyhjätään vanhat pussit. Kyllä tuo UFS whey oli hinta- laatusuhteeltaan paras. En itse kyllä huomaa sitten niin minkäänlaista eroa halpojen ja kalliimpien välillä.

Mikä selittää UFS soijaproteiinin hinnan nousun heran yhteydessä? Kyllä tässä haisee vahvasti bisnes.

-e: Ainakin euro pois UFS Wheyn hinnasta pois niin saadaan niitä kilpailukykyisiä hintoja. Prosentuaalisesti, kuinka pajon markkina- arvo vaikuttaa hintoihin? Numerosarja taitaa alkaa kuitenkin 1:llä tai 2:lla. P- Store on kyllä tainnut pistää markkinalisäarvon tuohon päälle. Suht halpaahan tuo on vieläkin, mutta huomaa varmaan että sapettaa...

Ai "vähän" hintaa lisää? Onko lähes 50% hinnannousu todellakin mielestäsi vähäinen? Jotain epäilyttävää tässä kyllä on. Jotenkin tuo katteen mainitseminen kyllä taitaa antaa osviittaa...
Suuri heran valmistaja Uudesta Seelannista taisi lopettaa ja tästä johtuen kyseinen hinnannousu. Siitä on puhuttu UFS:n foorumeilla ja täälläkin jo jonkun tovin. Myös ulkomaisissa nettikaupoissa on heran hinta noussut huomattavasti.

Paskapuhetta, sanon minä. Tuolla on about kaikkien tuotteiden hinnat nousseet, mukaanlukien kreatiini, glutamiini ja soija. Onko Uudessa-Seelanissa tai vaikkapa esim. Vinku-Intiassa joku suuri kreatiinin valmistaja lopettanut...? Itsekin liiketoimintaa harjoittavana ymmärrän kyllä, että joskus hintoja täytyy nostaa mutta tuollaiset useiden kymmenien prosenttien hinnannostot ovat kyllä jo törkeitä. Tässä todellakin haisee kovat katteet ja eniten ottaa päähän, että yritetään silmät kirkkaina väittää, että eihän me mutta kun ne muut (valmistajat). Hohhoijaa.

Täytyykö meidän tyytyä tuohon Miken kommenttiin ja piste? Joku asiantunteva voisi kommentoida lisää näitä hintojen nousuja. Onko tuo heran valmistuksen lopettanut yritys vaikuttanut niin paljon lisäravinnemarkkinoihin, että pitää kaikkien lisäravinteiden hintaa nostaa? :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom