UFC Ultimate Fight Night 3 - SPOILERS!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mitäs piditte?

Mä oon tyytyväinen, et Bonnar ja Chris "The Cat Smasher" Leben hoiti matsinsa. Bonnaria pidinki ennakkosuosikkina ku olin nähny Irvinin ja Martinin matsin,jossa Irvin vietiin maihin helpohkosti ja se oli siellä avuton(tosin Irvinhän sen sit voitti). Lebeniä taas pidin altavastaajana Riveraa vastaan, joka sentään voittin Loiseaun aiemmin ja meni melkein decisioniin Frankliniäkin vastaan. Lisäks se Lebenin knockdown-lyönti ei edes näyttäny kovin ladatulta, mutta kuten sanottu, hyvä näin.

Burkman uhos voiton jälkeen hoitelevansa Sanchezin, ja se kävis mulle. Ehkä Stevenson-Burkman -matsi pian, että nähdään kuka oikeesti oli paras WW TUF2:ssa?
Olin aika varma, et Sylvia tyrmäis Silvan(josta en oikeestaan tienny mitään), koska Sylvia on vaikee viedä maihin ja pystys vaarallinen+mieletön reach. Mutta toivottavasti AA hoitelee sen taas, vaikka Sylvia onki parempi ottelija nykyään Xyiencen ansiosta:rolleyes:
Mun mielestä se Mir-AA -matsi olis kyl pitäny olla ennen ku Sylvia saa title-shotin, sitä on kuitenki venattu jo kauan.
Bang Ludwigkin teki paluun ja olihan se nyt UFC:n historian nopein stoppage, mistä vitust ne sen 11 sekuntia repi? Saas nähä saadaanko enemmänki LW-matseja 2006.

Sit se "historic announcement"... Hmmm, joo legenda-Royce takas UFC:ssä, mutta Hughesia vastaan??? Toivottavasti siitä ei hirveen rumaa jälkeä tuu,mut en usko Roycen tsäänsseihin. Kaikkien aikojen upset mun mielestä, jos Royce sen hoitaa. Menee vähä shown puolelle tuo matsi(Tito-Ken), olis mun puolesta voinu laittaa Roycen jotain toista vanhaa naamaa vastaan.

Ei enää kauaa UFC 57:ään, hyviä matseja tiedos siellä.
WAR RANDY, BABALU, DIAZ ja MIR(et saatais sit joskus se AA-Mir)!!!!:rock:

Oli selkeästi heikoin UFN. Mikään ottelu ei tarjonnut mitään kovin erikoista viihdettä, joskin Burkamanin guillotine oli nätti suoritus.

Pahin pettymys oli Sandmanin lisäksi Silva. Siinä missä Sandman oli täysin avuton matossa, niin Silva oli todella passiivinen koko ottelun ajan ja vaikutti siltä, että ehkei se raskassarja ole ihan oikea painoluokka. Matsin käännekohta oli se, kun Sylvia otti kiinni häkistä kun Silva pääsi selän taakse oli valmiina viemään mattoon... No oli miten oli, ei Sylvia tuolla bensatankilla ja laiskoilla iskuilla Arlovskia vastaan pärjää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom