UFC/Pride Comebackit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja s154405
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
48
En jaksanut lähteä selailemaan onko aiheesta aiempaa threadia joten aloitin tämän joka tapauksessa. Eli keskustelua kehään palaajista.

Innoittajana aiheelle luonnollisesti Royce Gracien paluu ja nyt myös Bas Ruttenin.. Jälkimmäinen herättää ainakin täällä enemmän intohimoja, koska Bas oli aikanaan enemmän nykyajan mma-ottelija, eli sellainen jolta löytyy kaikkia osa-alueita. Roycen peli perustui lähinnä vain groundgeimin onnistumiseen. Tosin (ex. judokana) Roycen menestystä "pehmeämmillä" tekniikoilla on ollut
kiva seurata.

Toivon mukaan Ruttenin puheet kunnon säilymisestä pitävät paikkansa. Kurja nähdä veteraanit kehässä, rapakunnossa :). Tosin en tiedä minkälainen kuntomittari Kimo mahtaa olla..? Lienee jälkimmäisenkin parhaat päivät takanapäin. Uskotaan että Rutten ei petä, vaan soittelee Kimon korvalistolla "Kämmenjärvenpolkkaa" ;)

Lähes kaikki ufc:t ja pridet nähtynä, kevät ja alkukesä on kaikenkaikkiaan melko herkullista aikaa. Ihan vähällä aikaa kehässä nähdään Roycen lisäksi nyt siis Rutten ja myös Ortiz vs Shamrock revanssi :). Myös Don Frye ehti jo tehdä paluun, joka toistaiseksi on jäänyt aika vaisuksi. Akebonoa ja Villarealia vastaan esitykset oli kaukana menneestä Donista.

Mä kyllä uskon Basiin! On se vaan niin kova vesseli että... Ja niinku jo totesit, ni todellakin nykyaikainen ottelija, ei mikään suoranainen pionääri ja ykspuolinen ottelija niinku Royce! Mutta Kimohan on ollu ympyröissä kauemmin ku Bas, et kyl senki miehen parhaat päivät on tullu ja menny. Joten uskon Basin voittavan kevyesti ekassa erässä keskeytyksellä!

Ruttenilla oli aika huono takedown-defence aina, Kimo voi viedä sen maahan ja saada vaikka arm-triangelin tai paukuttaa bassia ohtaan. Tuossa on huonoin skenaario ja tykkään Bassista, eikä sen kyllä ois nyt kannattanut rueta ottelemaan, ei ole sekään niin pitkään aikaan otellut. Varmaan sai niin suuren rahatarjouksen eikä osannut kieltäytyä.

Mutta olihan se tosi kova aikoinaan ottelemaan, en vaan jaksa uskoa näihin comebackeihin vanhoilta kovilta jätkiltä. Ken Shamrockki joitakin vuosia sitten oli tosi hypetetty Titoa vastaan comebackissa ja oli vastaantulija.

Kimo ei kyllä ole niitä kovimpia vastustajia, mutta kyllä se aika vahva on ja osaa se maassa sen arm-triangelin hyvin, Sakurabankin voitti aikoinaan kiistan-alaisesti sillä liikellä ja Abbottin, joka kyllä ei ole kovin hyvä matossa. Mutmut katsellaan, voihan se rutteni tyrmätäkkin kimon potkulla, lyönnillä tai kunnon rummutus-sarjalla :arvi:

Bas antaa avokasta poskelle ja kimo keräileepi kamppeitaan sen jälkeen vielä pitkään.

Basilla OLI aivan kauhean surkea takedown-defence, tai no, ei tainu löytyä ollenkaan moista! Mutta kyllähän mies kehitty vähän helvetisti ajan myötä ja on jälkeenpäin ihmetelly mites se on voinu voittaa niin monta matsii niin kovia jätkiä vastaan ilman sitä defencee. Mutta kyllä mä nyt veikkaan että se mies on kumminski niin kovassa kunnossa ja kehittyny vielä enemmän että oksat pois!! :rock: :hyper:

Benu sanoi:
Basilla OLI aivan kauhean surkea takedown-defence, tai no, ei tainu löytyä ollenkaan moista! Mutta kyllähän mies kehitty vähän helvetisti ajan myötä ja on jälkeenpäin ihmetelly mites se on voinu voittaa niin monta matsii niin kovia jätkiä vastaan ilman sitä defencee. Mutta kyllä mä nyt veikkaan että se mies on kumminski niin kovassa kunnossa ja kehittyny vielä enemmän että oksat pois!! :rock: :hyper:

Joo, samaa mieltä.

En tiedä kauan Bas on paluutaan suunnitellut, mutta veikkaan että takedown deffiä on harjoiteltu ja paljon.

Jos/kun Kimo yrittää saada Bassia mattoon, niin nähdään oppiiko vanha koira uusia temppuja. Esim Kentsu ei oppinut mitään uutta, mutta se ei mun mielestä ikinä oo ollu kovin viisas kaveri

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Bassin kehään nousua onkin odoteltu. Olin melkoisen varma, että mies vielä joskus sinne hyppäisi. Voi olla kyllä melkoisen erilainen ottelija, kun edellisessä matsissaan, kun on tuota tekniikka puolta tullut aika paljon enemmän treenattua. Saapi nähdä, onko säilynyt yhtä kovapäisenä ja nyrkkisenä muuten sitten tuon pitkähkön ottelutaukonsa ajan. Itse kyllä uskon, että Bass hoitaa Kimon kohtuu helposti.

Sen verran järkeäkin Bassilla taitaa olla, ettei lähtisi ottamaan matsia, jos tietäisi, että ei ole kunnossa.

Suositut

Back
Ylös Bottom