UFC on FX 5: Browne vs. Bigfoot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sokka
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kaupunki
Vantaa
UFC on FX 5: Browne vs. Bigfoot will take place Oct. 5, 2012 from Target Center in Minneapolis, Minnesota.

Diego Nunes vs Bart Palaszewski
Travis Browne vs Antonio Silva
Jussier da Silva vs John Dodson
Justin Edwards vs Josh Neer
Marcus LeVesseur vs Carlo Prater
Mike Pierce vs Aaron Simpson
Yves Edwards vs Jeremy Stephens
Phil Harris vs Darren Uyenoyama
Jake Ellenberger vs Jay Hieron
Danny Castillo vs Michael Johnson
Shane Roller vs Jacob Volkmann
Dennis Hallman vs Thiago Tavares

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hallman vs. Tavares ruksattiin jo pois listalta. Hallman seitsemän paunaa yli rajan ennen vaakaa. Toinen LW-yritys hänelle ja toinen epäonnistuminen painonpudotuksessa - seuraavaksi yritys jossain toisessa firmassa?

Onko tietoa miten Unibetillä noi vedot sitten menee, kun mulla oli 4 matsin veto, joista yksi oli HallmanVsTavares? Veto menee sellaisenaan, mutta ilman tota matsia?

Onko tietoa miten Unibetillä noi vedot sitten menee, kun mulla oli 4 matsin veto, joista yksi oli HallmanVsTavares? Veto menee sellaisenaan, mutta ilman tota matsia?

Pitäisi pikkuhiljaa laittaa vedonlyöntisivustoille kohde:

D.Hallman vs T.Tavares
Will this fight be cancelled?

Yes No

25.00 1,1

..alkaa menee niin komedian puolelle tää peruuntumisten määrä.

Olipas sähköä ilmassa Brown-Silva punnituksessa:) En muistanutkaan että Brown on oikeasti noin iso, Brownia joutuu peukuttaan tässä matsissa.

Kuva kertoo enemmän, kuin 1000 sanaa...

fr_live_louvre_head.jpg

Silvaa kannatetaan täälä. Antonio on kyllä ottanut rumasti pataan kahdessa viime matsissa, tosin aivan kovinta kärkeä vastaan. Silva kuitenkin murjoi Fedorin, nyrkkeili helpon näköisen voiton Arlovskista ja Werdumiakin vastaan otti tosi tasaisen matsin. En jotenkin usko tuohon Browneen. Onhan se vielä voittamaton mutta ei sillä nyt mitään kovin vakuuttavia voittoja ole alla kuitenkaan. Hyvin se kyllä liikkuu tuon kokoiseksi äijäksi. Tappiota toivon Brownelle jo pelkästään miehen taustatiimin takia.

Silvaa kannatetaan täälä. Antonio on kyllä ottanut rumasti pataan kahdessa viime matsissa, tosin aivan kovinta kärkeä vastaan..

Samoin, Bigfootin puolella on sympatiat. Vähän yllättävää mielestäni, että Browne nähdään suht selvänä suosikkina tässä kertoimien valossa, kun ottaa juuri sen huomioon, että Silvan peräkkäiset tappiot on tulleet tosiaan Cainille ja Cormierille. Nyt on pari pykälää alemman tason vastustaja vastassa ja itse ainakin näkisin Silvan pienenä suosikkina.

Samoin, Bigfootin puolella on sympatiat. Vähän yllättävää mielestäni, että Browne nähdään suht selvänä suosikkina tässä kertoimien valossa, kun ottaa juuri sen huomioon, että Silvan peräkkäiset tappiot on tulleet tosiaan Cainille ja Cormierille. Nyt on pari pykälää alemman tason vastustaja vastassa ja itse ainakin näkisin Silvan pienenä suosikkina.

Johtuu siitä ettei Silva ole oikein pärjännyt kova tasoisia hevareita vastaan vaan nämä ovat tylysti pistäneet miehen pakettiin nopeasti. Olisihan se tosin kiva nähdä isoleuka voittajana mutta ymmärrän kyllä kertoimia.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Johtuu siitä ettei Silva ole oikein pärjännyt kova tasoisia hevareita vastaan vaan nämä ovat tylysti pistäneet miehen pakettiin nopeasti.

Vertaat nyt siis Brownea vastustajana Cainiin ja Cormieriin. Mitäs kovempia meriittejä sillä Brownella sitten on kuin Bigfootilla, voitto Struvesta ja tasuri Kongoa vastaan? Niitäkö pitäisi arvostaa enemmän kuin Silvan voittoja Arlovskista ja Fedorista ja todella niukkaa häviötä Werdumille? Brownen suosikkiasemaa voit tietysti perustella muilla tavoin, mutta et sillä, että Bigfoot ei ole pärjännyt kovia hevareita vastaan, koska Browne ei itse ole vielä todistanut kuuluvansa heihin.

Mutta jotta nyt ei jäisi epäselväksi: Tiedän tottakai, että koko viestisi päasiallinen tarkoitus oli vain trollata sillä, että Fedor ei olisi ollut kova hw.

Johtuu siitä ettei Silva ole oikein pärjännyt kova tasoisia hevareita vastaan vaan nämä ovat tylysti pistäneet miehen pakettiin nopeasti. Olisihan se tosin kiva nähdä isoleuka voittajana mutta ymmärrän kyllä kertoimia.

Näin juuri! Itse haluaisin Brownin voittavan koska on nähty jo pariin otteeseen mitä annettavaa Silvalla on kärkinimiä vastaan.
Brown saisi viedä tämän niin saataisiin kärkipäähän hieman uutta verta.

Helppoa rahaa näköjään tiedossa kun Bigfootille tarjottu järkyttävää 2,50 kerrointa. Brownella ei mitään saumoja, Bigfoot vie dominoivalla esityksellä joka päättyy TKO:hon. En ymmärrä noita kertoimia, mun silmissä Silva on iso ennakkosuosikki.

Mielenkiintoinen kortti. Jotenkin tuntuu siltä, että tää menee Brownille. Itelle illan mielenkiintoisin matsi on ainakin Dodson vs. Da Silva, ainesta FOTN.

Parasta ois kuitenkin, että Volkmann saisi kunnon selkäsaunan. Sitä jätkä ei voi jotenki sietää.....

Bigfootille vois pikkasen laittaa rahaa kerran noin hyvä kerroin.
Tosin Travisin vauhti voi olla liikaa ja isosta päästä sammuu virta aika äkkiä.

Vertaat nyt siis Brownea vastustajana Cainiin ja Cormieriin. Mitäs kovempia meriittejä sillä Brownella sitten on kuin Bigfootilla, voitto Struvesta ja tasuri Kongoa vastaan? Niitäkö pitäisi arvostaa enemmän kuin Silvan voittoja Arlovskista ja Fedorista ja todella niukkaa häviötä Werdumille? Brownen suosikkiasemaa voit tietysti perustella muilla tavoin, mutta et sillä, että Bigfoot ei ole pärjännyt kovia hevareita vastaan, koska Browne ei itse ole vielä todistanut kuuluvansa heihin.

Mutta jotta nyt ei jäisi epäselväksi: Tiedän tottakai, että koko viestisi päasiallinen tarkoitus oli vain trollata sillä, että Fedor ei olisi ollut kova hw.

Itse asiassa arvostan Brownen voittoja enemmän, Fedor ei ollut enää mikään merkittävä tekijä tuolloin, Arlovski ei ole ollut oikein ikinä, ja tappioista ei pisteitä heru imo veikkaukseen, ymmärrän kyllä että rakkautesi Fedoriin saa sinut arvostamaan Fedoria piesseitä ukkoja korkeammalle, itse taas ajattelen realistisesti, kuten todennäköisesti bookkerit ja vedonlyöjät, ja sen takia Browne on ennakkosuosikki.

Jos nyt kattoo vaikka noin vuoden takaa niin kyllähän Brown on enemmän saanut aikaan mitä Silva parilla tappiollaan, eikä sitä Fedorin
voittoa tosiaankaan voi niin kovana meriittinä pitää. Ihan oikeutetusti Brown lähtee suosikkina ei sillä etteikö Silva tätä voisi viedä.
Kunhan Brown liikkuu ja katsoo että ei joudu kasan alimmaiseksi niin luulen että hyvät mahdollisuudet voittoon.

Itse asiassa arvostan Brownen voittoja enemmän, Fedor ei ollut enää mikään merkittävä tekijä tuolloin, Arlovski ei ole ollut oikein ikinä, ja tappioista ei pisteitä heru imo veikkaukseen, ymmärrän kyllä että rakkautesi Fedoriin saa sinut arvostamaan Fedoria piesseitä ukkoja korkeammalle, itse taas ajattelen realistisesti, kuten todennäköisesti bookkerit ja vedonlyöjät, ja sen takia Browne on ennakkosuosikki.

Oot kyllä aika harhainen kaveri, ihan hirveella tripillä.

Suositut

Back
Ylös Bottom