UFC on Fox: Lee vs. Iaquinta 2 (La 15.12.2018 Milwaukee, Wisconsin)

TML

Works for me.
VIP
Ikä
39
Viikonlopun mähinät.

UFC.com joka korjaa nykyään aikavyöhykkeen mukaan omat kellonajat, väittää että main card olisi jo 03:00. Viaplay tai UK UFC ei vielä löytynyt lähetystä/kellonaikoja.
Early prelims 22:30, ja prelims 00:00.

upload_2018-12-10_13-14-0.png

Main Card (Fox)
Lightweight Kevin Lee vs. Al Iaquinta
Lightweight Edson Barboza vs. Dan Hooker
Bantamweight Rob Font vs. Sergio Pettis
Lightweight Jim Miller vs. Charles Oliveira

Preliminary card (Fox Sports 1)
Welterweight Zak Ottow vs. Dwight Grant
Lightweight Bobby Green vs. Drakkar Klose
Lightweight Jared Gordon vs. Joaquim Silva
Middleweight Gerald Meerschaert vs. Jack Hermansson
Featherweight Dan Ige vs. Jordan Griffin
Women's Flyweight Jessica Rose-Clark vs. Andrea Lee

Early Preliminary Card (UFC Fight Pass)
Light Heavyweight Adam Milstead vs. Mike Rodriguez
Middleweight Trevor Smith vs. Zak Cummings
Heavyweight Chris de la Rocha vs. Juan Adams

upload_2018-12-10_13-14-44.png

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vaikea matsi veikattavaksi tuo Lee vs Iaquinta. Leetä pidän aika selkeänä ennakkosuosikkina, näiden edellistä kohtaamista tuskin kannattaa ottaa mittatikuksi kun Lee on kehittynyt siitä hurjasti. Kerrointa ei vaan ole nimeksikään eikä Al missään nimessä kellekään mikään varma nakki ole. Mä näkisin itse asiassa Leen suurimpana suosikkina mestariksi jos oletetaan että täytyy Khabib voittaa. Suurin ongelma Kevinillä on painonvedon kanssa, varmaan vetää sen parikymmentä paunaa ainakin nesteitä eikä ole aina mennyt ihan putkeen se, melko selkeä tulevaan 165-divariin siirtyjä.

Suurin musta hevonen näin nopeasti vilkaistuna on mielestäni kertoimissa selkeäksi underdogiksi laitettu Jim Miller. Kerroin 3.00 on sellainen mihin itse tartuin ainakin heti singlenä, viimeksi Miller toi rahat kotiin aika hyvällä kertoimella. Miller on hävinnyt aika monta viimeisistä matseistaan mutta kannattaa vähän katsoa kenelle ja mihin tyyliin, kyseessä ei ole vielä mikään kehäraakki.

Viimeksi muokattu:
Mun mieletä Iaquinta on nopeampi ja paremmat ajoitukset, luontaisesti lahjakkaampi strikeri kuin Lee. Mut on paljon muita juttuja Leen puolella, ulottuvuus, voima ja alasviennit. Lee varmaan yrittää jyrätä voimalla, jos Iaquinta välttää alasviennit niin on mahdollisuudet voittoon. Jos ei ja Lee saa jyrättyä ja pehmitettyä maassa, niin voi päättyä rumasti Alin kannalta.

Vaikea matsi veikattavaksi tuo Lee vs Iaquinta. Leetä pidän aika selkeänä ennakkosuosikkina, näiden edellistä kohtaamista tuskin kannattaa ottaa mittatikuksi kun Lee on kehittynyt siitä hurjasti. Kerrointa ei vaan ole nimeksikään eikä Al missään nimessä kellekään mikään varma nakki ole. Mä näkisin itse asiassa Leen suurimpana suosikkina mestariksi jos oletetaan että täytyy Khabib voittaa. Suurin ongelma Kevinillä on painonvedon kanssa, varmaan vetää sen parikymmentä paunaa ainakin nesteitä eikä ole aina mennyt ihan putkeen se, melko selkeä tulevaan 165-divariin siirtyjä.

Suurin musta hevonen näin nopeasti vilkaistuna on mielestäni kertoimissa selkeäksi underdogiksi laitettu Jim Miller. Kerroin 3.00 on sellainen mihin itse tartuin ainakin heti singlenä, viimeksi Miller toi rahat kotiin aika hyvällä kertoimella. Miller on hävinnyt aika monta viimeisistä matseistaan mutta kannattaa vähän katsoa kenelle ja mihin tyyliin, kyseessä ei ole vielä mikään kehäraakki.

Itse en viitsi pelata singlejä näin epävarmoilla matseilla, koska panostakin täytyy sitten laittaa sen verta että jotain jäisi käteenkin. Mutta sen verta hyvä nosto oli että laitan johonkin monen matsin onnenlappuun. Iquinta + Millet + joku muu / jalista (vaikka vaparin ulkopuolella mennäänkin niin Liverpool VS Manu antaa Manulle + tasurille kuitenkin aika kovan kertoimen, jos ei siis liverpoolia fanita ja pystyy tekemään sellaisen pyhäinhäväistyksen että pelaa liverpoolia vastaan)

Raging Al saa sellaisen selkäsaunan, ettei mitään rajaa. Miesten kehityskaaret ovat menneet ihan päinvastaisiin suuntiin ensimmäisen kohtaamisen jälkeen. Lee via hapetus.

Al pärjäsi Khabibia vastaan ihan hyvin. Itse kyllä näin sen niin, että Khabib koitti saada vastuksen näyttämään hyvältä, mutta toivottavasti kyse oli Alin hyvyydestä. Tietysti ottelu oli 50-45 tms, mutta kesti kuitenkin täydet erät.

Al pärjäsi Khabibia vastaan ihan hyvin. Itse kyllä näin sen niin, että Khabib koitti saada vastuksen näyttämään hyvältä, mutta toivottavasti kyse oli Alin hyvyydestä. Tietysti ottelu oli 50-45 tms, mutta kesti kuitenkin täydet erät.
Al näytti hyvältä, koska ei yrittänyt voittaa, vaan yritti vain olla häviämättä rumasti, eikä riskeerannut missään vaiheessa. Paras esitys silti Khabibin viime aikojen vastustajista.

Raging Al saa sellaisen selkäsaunan, ettei mitään rajaa. Miesten kehityskaaret ovat menneet ihan päinvastaisiin suuntiin ensimmäisen kohtaamisen jälkeen. Lee via hapetus.
Uskon, että Alilla on hyvät mahdollisuudet tässä ottelussa mikäli pysyy pystyssä. Pystyosaamisen varsinkin näkisin kyllä Alilla parempana.
Veinaatko, että Ali on huonontunut tässä melkein 5 vuoden aikana?

Uskon, että Alilla on hyvät mahdollisuudet tässä ottelussa mikäli pysyy pystyssä. Pystyosaamisen varsinkin näkisin kyllä Alilla parempana.
Veinaatko, että Ali on huonontunut tässä melkein 5 vuoden aikana?
Voihan toki olla. Al on ehkä aika samalla tasolla kuin 5 vuotta sitten, mutta Lee on mennyt ekan matsin jälkeen rajusti eteenpäin. Varsinkin mattopeli on ihan eri tasolla, mutta pystyssäkin menee nykyään paljon paremmin. Alin kerroin 3.30x, voihan sitä kokeilla, jos tuntuu, että yllätystä pukkaa.

Voihan toki olla. Al on ehkä aika samalla tasolla kuin 5 vuotta sitten, mutta Lee on mennyt ekan matsin jälkeen rajusti eteenpäin. Varsinkin mattopeli on ihan eri tasolla, mutta pystyssäkin menee nykyään paljon paremmin. Alin kerroin 3.30x, voihan sitä kokeilla, jos tuntuu, että yllätystä pukkaa.
Itestä tuntuu, että Ali on aika aliarvostettu ottelija. Pari viime vuotta mennyt hukkaan kun riiteli UFC kanssa, mutta UFC recordi on kyllä kova 8 voittoa ja on siellä pari kovaa nimeäkin ja 2 häviötä mitä on UFC:ssa tullut (pl Khabib) on molemmat ollut aika " työtapaturmia " oli molemmissa matseissa niskan päällä, mutta sitten jäi lukkoon.
Munkin mielestä Kevin lähtee kyllä ennakkosuosikkina, mutta Alin kerroin 3.50x Unibetilla on kyllä pelaamisen arvoinen. Pistin eilen 5e triplan: Ali, Gusse, Lawler kerroin 36.34

Mielenkiintoista nähdä onko Lee:n suurissa puheissa mitään perää. Pahasti pelkään että AL:n tasaisen varma kokonaispaketti on silti liikaa Lee:lle. Lee on vaan pyörinyt Maywheather boxingclubilla ja ne treenit ovat luoneet liiallista itseluottamusta pystyotteluun ja Lee:n perusvahvuudet(=Paini) on unohdettu. AL:ia vastaan kyse on kuitenkin MMA ottelusta, eikä nyrkkeilyistä. Viime matsi meni täysin yhteen maaliin ja tasoero oli selkeä.

Mun on kyllä pakko sanoa että jengi näyttäisi olevan ihan pihalla Leen nykytasosta mitä tulee pystyotteluun. Mä tykkään Raivo-Alista ihan sikana mutta en oikein usko siihen että voisi voittaa ilman että Lee esim kaasuttaa tai tekee jonkun kardinaalivirheen. Noh, kohtahan nähdään olenko täysin väärässä.

Mun on kyllä pakko sanoa että jengi näyttäisi olevan ihan pihalla Leen nykytasosta mitä tulee pystyotteluun. Mä tykkään Raivo-Alista ihan sikana mutta en oikein usko siihen että voisi voittaa ilman että Lee esim kaasuttaa tai tekee jonkun kardinaalivirheen. Noh, kohtahan nähdään olenko täysin väärässä.
Samaa mieltä. Lee pyöritteli Chiesaa matossa, joka on ihan eri tason jujutsumies kuin Al eikä ole aikoihin ollut kenenkään kanssa pulassa pystyssäkään. Odotan, että Lee on nopeampi pystyssä, vie tonttiin, ottaa selän ja kuristaa viimeistään toisessa erässä. Sille saa 2.55 kertoimen.

Tuskin nykiläinen myy kämppiä kaliforniasta :david:
Bisnes toimii niin, että kunhan rahaa löytyy, niin myydään vaikka paskaa Kuusta:hyper:

Leell' ollut rankka painonveto huhujen mukaan. Ei meinaa mahtua enää painoluokkaan. Tiukkaakin tiukempaa tukkapöllyä siis luvassa. Etenkin kun Al himmaillut bisneksiä ennen matsia ja keskittynyt treenaamiseen. Ja saanut valmistautua kokonaisen campin tähän matsiin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom