UFC on FOX 9: Johnson vs Benavidez 2 **SPOILERS**

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ujo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

ujo

23:00 EARLY PRELIMS (UFC.tv)
00:00 TV PRELIMS (UFC.tv)
03:00 MAIN CARD (Streamit / VLC)

HOX!
- Eka ottelu alkanee kait 23:30 koska vain yks early prelim ottelu tiedossa
- VLC linkissä lihavoidun osan voi muutaa itselleen sopivaksi, vaihtoehdot taisivat olla 1600, 2400, 3000, 4500. Suurempi = parempi laatu = tarvitsee paremman internet yhteyden.

vlc linkki: (huom http:n jälkeen on VÄLI joka pitää poistaa urlia copypastettaessa)
http:// nlds177.cdnak.neulion.com/nlds/ufc/camera0/as/live/camera0_hd_3000.m3u8

Main Card (Fox)
Flyweight Demetrious Johnson (c) vs. Joseph Benavidez
Bantamweight Urijah Faber vs. Michael McDonald
Featherweight Chad Mendes vs. Nik Lentz
Lightweight Joe Lauzon vs. Mac Danzig

Preliminary card (Fox Sports 1)
Welterweight Court McGee vs. Ryan LaFlare
Lightweight Danny Castillo vs. Edson Barboza
Lightweight Bobby Green vs. Pat Healy
Flyweight Scott Jorgensen vs. Zach Makovsky
Lightweight Sam Stout vs. Cody McKenzie
Lightweight Abel Trujillo vs. Roger Bowling

Preliminary card (Online)
Flyweight Darren Uyenoyama vs. Alptekin Ozkilic

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Alpha Malen jätkille tarjolla hattutemppua, mutta niukasti tulee jäämään vajaaksi. Tällä kertaa itse pääjehu Faber pettää ja jää nuoren McDonaldin jalkoihin. Vaikka Bang-Ludwig onkin antanut thaikkuvinkkejä alfauroksille, niin McDonaldin pysty oli viimeistän Pickettiä vastaan niin ilmiömäisen tarkkaa, että lyhytkätiselle Faberille tulee noutaja. Kovaleukaisena sotamiehenä Urijah kyllä selvinnee matsin loppuun asti, mutta yksimielisellä päätöksellä voittajaksi julistetaan selibaatti-Michael. McDonald UD

Jo ennen Faberin matsia lauteilla nähdään Alpha Malen Mendes, joka kyllä tulee oman roolinsa hoitamaan helpohkosti. Vaikka Lentz onkin kova matsaaja ja väkevä painija, niin miehellä on ollut pahoja vaikeuksia nopeita ja liukasliikkeisiä pystymiehiä (Oliveira) ja itseään vahvempia painijoita (Bocek) vastaan. Lentzin harmiksi Mendes on sekä nopea pystymies, että helvetin vahva painija. Uskoisin, että Mendes pystyy parantuneilla pystytaidoillaan kaivamaan lopetuksen ja titleshotin melko nopeastikin. Sanotaan Mendes TKO R1

Päämatsissa Benavidez pistää Mikki Hiiren ahtaalle. Viime matsi oli jo tiukka, mutta homma jäi ehkä Benavidezin hitaammasta liikkeestä ja muutamista hävityistä painipositioista kiinni. Tällä kertaa Benavidez taistelee joka tilanteen loppuun ja on aggressiivisempi pystyssä. Uskon, että näillä eväillä mies nappaa vyön Alpha Malen treenisalin seinälle. Sanotaan, että nähdään ehkä jopa lopetus, vaikka päätöksille meneminen lienee todennäköisempää. Benavidez TKO R4

sotalistalta löytyy team alpha male kokonaisuudessaan, lauzon, amish-mcgee, barboza, healy, bum-looking-mckenzie ja trujillo!

Danny Castillo on kans Alpha Malen tyyppejä. Mut ei se hattutemppu siltikään tule.
Totta, mutta en jaksanut kirjoittaa kun pääkortin miehistä.

Vaikka Barbozalle aggressiivista sotavoittoa toivonkin, niin pelkään, että Castillo saattaa makailla vihreää rekordiin. Barboza ei rehellisesti sanottuna ole divarin parhaita alasvientipuolustajia tai pystypainijoita, kun taas Castillo jaksaa kyllä grindailla melko likaisestikin sen kolme erää. Toivotaan, että Edson laittaa reidet mustaks jo ekassa erässä ja Castillo joutuu ottamaan turpaan puujaloilla viimeiset kaksi viisiminuuttista. Joka tapauksessa Unibetin 3.3 on Castillon kohdalla enemmän kuin pelattava.

Alpha Malen jätkille tarjolla hattutemppua, mutta niukasti tulee jäämään vajaaksi. Tällä kertaa itse pääjehu Faber pettää ja jää nuoren McDonaldin jalkoihin. Vaikka Bang-Ludwig onkin antanut thaikkuvinkkejä alfauroksille, niin McDonaldin pysty oli viimeistän Pickettiä vastaan niin ilmiömäisen tarkkaa, että lyhytkätiselle Faberille tulee noutaja. Kovaleukaisena sotamiehenä Urijah kyllä selvinnee matsin loppuun asti, mutta yksimielisellä päätöksellä voittajaksi julistetaan selibaatti-Michael. McDonald UD

Veikkaan, että Faberin pelikirjassa tässä ottelussa yritetään välttää mahdollisimman paljon pystyottelua. Mikä saa sinut uskomaan, ettei Faber onnistu tarpeeksi alasvienneissä ja dominoimaan matsia riittävästi matossa pistevoittoon asti? Barao vei McDonaldin 4 kertaa tonttiin ja vaikka McDonald pääsikin useimmiten helposti ylös, niin Faber on tunnetusti hyvä kontrolloimaan päältä matossa ja selvästi vahvempi fyysisesti kuin McDonald.

Olen itse vähän kahden vaiheilla sen suhteen, että kumman tulisi olla suosikki tässä match upissa. Alunperin, kun ottelu ilmoitettiin, niin ensimmäinen reaktioni oli, että McDonald ottaa tästä voiton ja vieläpä suht vakuuttavasti, mutta nyt olen alkanut epäröimään. Eilinen punnitustilaisuus lisäsi sitä epävarmuutta, kun McDonald näytti omaan silmääni jotenkin huonokuntoiselta. Minulla on jonkin verran ropoja kiinni McDonaldin voitossa lievästi parempien kertoimien vuoksi, joten toivon kyllä, että ennustuksesi osuisi oikeaan. En vain ole enää lainkaan vakuuttunut kannattiko tähän kohteeseen koskea lainkaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mä taas tykkään siitä ku se näyttää aina niin pummilta XDD

ibwpBbOCLahC13.gif

Kieltämättä näyttää ihan siltä kuin kaveri olisi repäisty n.5min sitten kadulta paikkaamaan jotain sairastapausta :D

Veikkaan, että Faberin pelikirjassa tässä ottelussa yritetään välttää mahdollisimman paljon pystyottelua. Mikä saa sinut uskomaan, ettei Faber onnistu tarpeeksi alasvienneissä ja dominoimaan matsia riittävästi matossa pistevoittoon asti? Barao vei McDonaldin 4 kertaa tonttiin ja vaikka McDonald pääsikin useimmiten helposti ylös, niin Faber on tunnetusti hyvä kontrolloimaan päältä matossa ja selvästi vahvempi fyysisesti kuin McDonald.

Olen itse vähän kahden vaiheilla sen suhteen, että kumman tulisi olla suosikki tässä match upissa. Alunperin, kun ottelu ilmoitettiin, niin ensimmäinen reaktioni oli, että McDonald ottaa tästä voiton ja vieläpä suht vakuuttavasti, mutta nyt olen alkanut epäröimään. Eilinen punnitustilaisuus lisäsi sitä epävarmuutta, kun McDonald näytti omaan silmääni jotenkin huonokuntoiselta. Minulla on jonkin verran ropoja kiinni McDonaldin voitossa lievästi parempien kertoimien vuoksi, joten toivon kyllä, että ennustuksesi osuisi oikeaan. En vain ole enää lainkaan vakuuttunut kannattiko tähän kohteeseen koskea lainkaan.
Tämän takia kyseessä on mulle kortin ylivoimaisesti kiinnostavin ottelu. Pickett oli McDonaldille melko kova testi, jonka mies läpäisi huikealla tavalla, mutta Faber on vanhana konnana vielä paljon kovempi mittari. Faber on Barao-matsin jälkeen palannut juurillensa, ja hoitanut ottelut pääasiassa matossa. Varsinkin Alcantra matsi oli hienoa esitys. Alcantra pääsi yllättämään alussa hetkellisesti komealla heitollaan ja Urijah joutui pahaan paikkaan, mutta loppumatsi oli Faberilta loistavaa ja varmaa suorittamista ottaen huomioon etenkin sen, kuinka kova mattomies brassi on.

McDonald on ollut UFC-debyytistään (yksi vuoden 2011 parhaista matseista) asti mun suosikkeja BW-divarissa ja mies on esittänyt kerta toisensa jälkeen hienoja, viihdyttäviä ja ennen kaikkea kypsiä otteita häkissä. Barao-matsi oli niitä kuuluisia kasvattavia tappioita, ja tämän jälkeinen Pickett matsi olikin ihan käsittämätön suoritus. Odotan mielenkiinnolla, kuinka McDonald pystyy vastaamaan fyysisesti vahvemman Faberin painiin ja mattokontrolliin. Mies on näille uuden sukupolven ottelijoille tyypillisesti kaikkialla hyvä, ja miehen guard on todistettu vaaralliseksi, mutta toivottavasti selälleen joutuessaan mies yrittää ponnistaa mahdollisimman nopeasti pystyyn.

ibwpBbOCLahC13.gif

Kieltämättä näyttää ihan siltä kuin kaveri olisi repäisty n.5min sitten kadulta paikkaamaan jotain sairastapausta :D

JA Vielä ku se kävelee niin tolleen rinta ulkona pongottaen.. Sil ei lähde liike lantiosta vaan rintakehästä :D siitä tais olla joskus jotain mainintaakin jossakin. :D

- - - Updated - - -

VLC:stä unohdin sanoa sen verran että tuo nlds jälkeen tuleva 3 numeroa on variaabeli. eli pitänee oottaa et joku tuon "177" kohalla olevan arvaa sit MAIN CARD aikoihin. :D itse en aijo testailla. :D ohan noita kuitenkin vaikka kuinka paljon... :D

No jos ihan rehellisesti sanotaan, niin en mä tässä matsissa laittais rahojani kiinni kummallekaan.

Jotenkin mulla on vaan sellanen fiilis, että McDonald ei suostu jäämään Faberin alle tässä matsissa vaan joko estää suurimman osan alasvienneistä tai sitten pääsee nopeasti takasin jaloilleen. Faber on toki parempi painia, väkevä päällä ja todennäköisesti fyysisestikin vahvempi, mutta veikkaan, että tämän ottelun vie se, joka on pystyssä parempi ja se on McDonald. Pitkänä miehenä mies voi myös käyttää etäisyyttä alasvientejä puolustaessaan ja hyvinhän McDonald liikkuu sivuille iskutilanteissa. Veikkaan liukkaan jalkatyön olevan McDonaldille se ratkaiseva etu. Jalkatyö ja etäisyys.

Kohtahan tuo alkaa. Kaikista matseista on jotain pikkuvetoa menossa, niin mukavasti tulee lisäjännitystä noihin vähemmän tunnettuihinkin otteluihin. Kahvit tulille.

No jos ihan rehellisesti sanotaan, niin en mä tässä matsissa laittais rahojani kiinni kummallekaan.

Jotenkin mulla on vaan sellanen fiilis, että McDonald ei suostu jäämään Faberin alle tässä matsissa vaan joko estää suurimman osan alasvienneistä tai sitten pääsee nopeasti takasin jaloilleen. Faber on toki parempi painia, väkevä päällä ja todennäköisesti fyysisestikin vahvempi, mutta veikkaan, että tämän ottelun vie se, joka on pystyssä parempi ja se on McDonald. Pitkänä miehenä mies voi myös käyttää etäisyyttä alasvientejä puolustaessaan ja hyvinhän McDonald liikkuu sivuille iskutilanteissa. Veikkaan liukkaan jalkatyön olevan McDonaldille se ratkaiseva etu. Jalkatyö ja etäisyys.

Toivotaan näin. On tietysti hyvin mahdollista, että McDonald olisi tässä muutenkin kehittynyt viimeisen vuoden aikana kokonaisuutena Faberin tasosta ohi, se täytyy aina muistaa näiden +20v ottelijoiden kohdalla, jotka ovat kovassa nousukiidossa. Faber taas luultavasti 34 vuotiaana taistelee lähinnä huipputasonsa hiipumista vastaan.

Sinänsä en McDonaldia enää pahemmin symppaa. En tykkää miehistä, jotka pitävät naisiaan meisselipannassa jesseen vedoten.

Kohtahan tuo alkaa. Kaikista matseista on jotain pikkuvetoa menossa, niin mukavasti tulee lisäjännitystä noihin vähemmän tunnettuihinkin otteluihin. Kahvit tulille.

Laitoin kaks matsia ja kerroin oli 75 :D Tulee hyvät rahat jos osuu, mutta todennäköisyys on äärettömän huono :b

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom