UFC on ESPN: Lemos vs. Jandiroba (La 20.7.2024 UFC Apex, Las Vegas)

TML

Works for me.
VIP
Ikä
39
Apex eventtiä.
Lemoksella useampi main takana, mutta Jandiroballe eka.

Prelims la-su 00 ja main 03:00.

1721021123024.webp

Fight card (ESPN+)

Women's StrawweightAmanda LemosvsVirna Jandiroba
MiddleweightBrad TavaresvsPark Jun-yong
FeatherweightSteve GarciavsChoi Seung-woo
LightweightKurt HolobaughvsKaynan Kruschewsky
FeatherweightChoi Doo-hovsBill Algeo
Preliminary card (ESPN+)

FlyweightCody DurdenvsBruno Gustavo da Silva
FeatherweightLee Jeong-yeongvsHyder Amil
BantamweightBrian KellehervsCody Gibson
Women's FlyweightMiranda MaverickvsDione Barbosa
LightweightLoik RadzhabovvsTrey Ogden
Women's FlyweightLuana CarolinavsLucie Pudilová
HeavyweightMohammed UsmanvsThomas Petersen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oonko mä ainoo joka kaipailee UFC:n suhteen koronavuosia? Tuntu että sillon oli jokaisella apex kortilla vähintään pari mielenkiintoista matsia. Nykyään käy kattomassa pakkiksella kortin, kolme neljästä ihan vitun meeh roskaa. Ei oikeen edes kiinnosta pysyä kärryillä mitä on tuloillaan ja missä tittelikuviot menee. Ainoat kiinnostuksen kohteet tuntuu itellä olevan 155 tittelikuviot, o'malleyn, aspinallin ja jonesin matsit. Noistakaan en oikeastaan fanita kuin aspinallia ja dagestanin vuohta.

Koronavuosia ei pitäis mun kohdalla vääristää edes sen aikanen ilmasto. Mulla pyöri arki normaalisti eikä tarvinu etsimällä etsiä mitään kiinnostuksen kohteita.

Enemmän penkkiurheilijana odottaa keskellä kesää seuraavaa NHL kautta, kuin yhtäkään tulevaa korttia. Laaaaaaaaaame 😭

Oonko mä ainoo joka kaipailee UFC:n suhteen koronavuosia? Tuntu että sillon oli jokaisella apex kortilla vähintään pari mielenkiintoista matsia. Nykyään käy kattomassa pakkiksella kortin, kolme neljästä ihan vitun meeh roskaa. Ei oikeen edes kiinnosta pysyä kärryillä mitä on tuloillaan ja missä tittelikuviot menee. Ainoat kiinnostuksen kohteet tuntuu itellä olevan 155 tittelikuviot, o'malleyn, aspinallin ja jonesin matsit. Noistakaan en oikeastaan fanita kuin aspinallia ja dagestanin vuohta.

Koronavuosia ei pitäis mun kohdalla vääristää edes sen aikanen ilmasto. Mulla pyöri arki normaalisti eikä tarvinu etsimällä etsiä mitään kiinnostuksen kohteita.

Enemmän penkkiurheilijana odottaa keskellä kesää seuraavaa NHL kautta, kuin yhtäkään tulevaa korttia. Laaaaaaaaaame 😭
On kyllä ollut viime aikoina vaisuja kortteja. Yleensä pääottelu ollut edes jollain tasolla mielenkiintoinen ja merkittävä

Onhan tässäkin muutama hyvä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom