UFC on ABC: Sandhagen vs. Nurmagomedov (La 3.8.2024 Etihad Arena, Abu Dhabi)

TML

Works for me.
VIP
Ikä
39
Abu Dhabissa matsia.
Nyt pääsee sitten katsomaan lauantaina illasta korttia, toisin kuin viime viikonlopun PPV briteissä.

Umarilla eka main event.

Prelims lauantaina 19:00 ja main 22:00.

Kuten julisteesta voi päätellä, Nick Diaz vetäytyi kortilla matkustusongelmien takia.
Vähän yritin kaivella oliko tuosta enemmän kommenttia, mutta ehkä tämä on ihan tarpeeksi lähellä totuutta:

1722229694331.webp

Noh, ehkä ihan hyvä vaan ettei matsi toteudu.

1722229663697.webp

Main card (ABC / ESPN+)

(a) UFC Bantamweight title eliminator.

Preliminary card (ESPN2 / ESPN+)

Light HeavyweightAzamat Murzakanovvs.Alonzo Menifield
LightweightMohammad Yahyavs.Kauê Fernandes
HeavyweightShamil Gazievvs.Don'Tale Mayes
LightweightGuram Kutateladzevs.Jordan Vucenic
Women's StrawweightVictoria Dudakovavs.Sam Hughes
LightweightJai Herbertvs.Rolando Bedoya
MiddleweightSedriques Dumasvs.Denis Tiuliulin

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä en kyllä ymmärrä miten somessa dissataan umar samaan kastiin tylsien dagestani crotch sniffereiden kanssa. Complete package. Mun mielestä divarin kovin pystymies sandhagen oli helisemässä pystyssä vikoissa erissä ja todella kovan duunin jälkeen saatiin tonttiinkin pari kertaa. Viihdyttävää vapaaottelua. En usko että suga pysyy tuossa kyydissä. Toivottavasti nähdään pian.

Mun mielestä Nurmagomedov vei Sanhagenia pystyssä ja taisi viisi alasvientiä saada. Se mikä yllätti, niin matossa ei saanut mitään aikaan. Oli ehkä vähän tylsä matsi, mut kova ukko toi Umar on ja selkeä voitto. Osumia antoi enemmän ja sit ne alasviennit.

Mä en kyllä ymmärrä miten somessa dissataan umar samaan kastiin tylsien dagestani crotch sniffereiden kanssa. Complete package. Mun mielestä divarin kovin pystymies sandhagen oli helisemässä pystyssä vikoissa erissä ja todella kovan duunin jälkeen saatiin tonttiinkin pari kertaa. Viihdyttävää vapaaottelua. En usko että suga pysyy tuossa kyydissä. Toivottavasti nähdään pian.
Jep tämä. Umar ja Usman ovat kumpikin taekwondopotkuineen erittäin viihdyttäviä vapaaottelijoita. Ylipäätään tuolla kaukasuksella ja keskiaasian maissa taekwondo on kovassa huudossa. Onhan sieltä tullut muitakin kovia pystyukkoja, esim. kaikkien aikojen kuninkain ukko Zabit.

Dagestani crotch snifferiksi väittäminen on tosiaan kyllä täysin kasuaalin kommentti. Khabib on dagestanilaisista ollut heikoin pystyukko.

Ja jep ei kyllä tule Suga Sean pärjäämään Umaria vastaan, koska Umar osaa alustaa alasviennit iskuilla paremmin kuin kukaan tuossa divarissa. Merab taas jää auttamatta kakkoseksi iskemisessä eikä saa vietyä Umaria tonttiin.

Loppua kohden Umar kyllä selvästi käänsi momentumin itselleen ja hallitsi pystyä ja onnistui tontituksessakin kait jossain kohtaa(pari kertaa jäi itse kasan alle :D ).
Mutta 3 ekaa erää oli kyllä Coryn, ainut mitä Umar sai aikaiseksi oli alasvienti _yrityksiä_ pari.
3-2 Sandhagen.

Äkkiseltään ton katottua kuvittelis että Suga osuu tarpeeksi kovaa, mutta onko se sitten tarpeeksi kovaa, nähdään onneksi tulevaisuudessa :)

Loppua kohden Umar kyllä selvästi käänsi momentumin itselleen ja hallitsi pystyä ja onnistui tontituksessakin kait jossain kohtaa(pari kertaa jäi itse kasan alle :D ).
Mutta 3 ekaa erää oli kyllä Coryn, ainut mitä Umar sai aikaiseksi oli alasvienti _yrityksiä_ pari.
3-2 Sandhagen.

Äkkiseltään ton katottua kuvittelis että Suga osuu tarpeeksi kovaa, mutta onko se sitten tarpeeksi kovaa, nähdään onneksi tulevaisuudessa :)
Kannattaa hakeutua arvostelutuomarikoulutukseen jossa kerrotaan arvosteluperusteet, ei sen takia että omaisit lahjoja ja ymmärrystä, vaan oppisit.

Kyllä mä tiedän että ultimatessa jenkkipainijoita varten tuo arvostus maahanvienneille ja yrityksille ja lnp:lle painotettu.
Umarillehan toi meni ja kokoajan enemmän olisi mennyt jos olisi jatkunut. Vissiin vähän väsynyt aihe koko tdd vs yritys pisteyttäminen.
Ajattelin jos ois vielä keskustelua irronnut matsista, ehkä myös tulevasta, muutakin kuin älynlahjojen vähättelyä.
Mutta joo niinhän setä Dana on sanonut että tuomareille ei saa jättää, tai jos jättää niin sieltä saattaa tulla ihan mitä vaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom