UFC Fight Night: Smith vs. Rakić (La 29.8.2020 UFC Apex, Las Vegas)

TML

Works for me.
VIP
Ikä
39
Viikonloppuna Apexissa jatketaan.

Kortilla myös Magomed Ankalaev vs. Ion Cuțelaba revanssi, joka on peruuntunut jo kaksi kertaa.

Main card la-su yönä 04:00, prelims ei lue aikaa mutta varmaan 01:30-02:00 aikaan startti.

1598252325060.png

Main card / prelims jakoa ei vielä näy missään.

Main card (ESPN+)
Light HeavyweightAnthony Smithvs.Aleksandar Rakić
WelterweightRobbie Lawlervs.Neil Magny
Women's FlyweightAlexa Grassovs.Ji Yeon Kim
Light HeavyweightMagomed Ankalaevvs.Ion Cuțelaba
WelterweightMaki Pitolovs.Impa Kasanganay
Women's StrawweightMallory Martinvs.Hannah Cifers
MiddleweightAlessio Di Chiricovs.Zak Cummings
FeatherweightAlex Caceresvs.Giga Chikadze
Women's FlyweightPolyana Vianavs.Emily Whitmire
WelterweightSean Bradyvs.Christian Aguilera

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Väsyttää noi analyysit. Rakic tyrmää kohokoukulla kolmannen erän alussa, koska lause rimmaa. Ankka tukkii Cute-läpän turvan ja Cifersille työvoitto sympatiasyistä.

Itse uskoisin Cutelaban voittavan, ehkä pelleilyt jäi edelliseen matsiin. Kova vastushan Ankalaev on, mutta edellisessä ottelussa keskeytys tuli kyllä aika erikoisesti, Cutelaban trabista... no saattoi siinä olla ehkä alkuun myös potkusta osumaa.

Itse uskoisin Cutelaban voittavan, ehkä pelleilyt jäi edelliseen matsiin. Kova vastushan Ankalaev on, mutta edellisessä ottelussa keskeytys tuli kyllä aika erikoisesti, Cutelaban trabista... no saattoi siinä olla ehkä alkuun myös potkusta osumaa.
Cutelaba oli sekaisin viime matsissa ja keskeytys oli ihan aiheellinen. Jos häviää iskujenvaihdot kerta toisensa jälkeen, niin ei silloin kikkailla.

Ihan selvästi esitti olevansa sekaisin. Tuomari vielä menee väliin just kun Cutelaba on lähdössä hyökkäämään ja Ankalaev perääntyy :LOL:
Jos on noin huono esittämään, niin ei kannata esittää. Sekaisin se oli, mutta yritti sutia urhoollisesti vastaan ja palautui sitten nopeasti. Uusinnassa kuumakalle häviää todennäköisesti vielä selvemmin.

mun nähdäkseni käy kuumana vain peeärrässä, Antigulovia ja Rountreetä vastaan oli todella kylmäverinen itse matsissa.

mielenkiintoisia nuoria herroja molemmat lhw:ssä

Oli kyllä aikainen keskeytys vapariin, jossain potkiksessa olisi ollut ihan ok. Kaveri oli kyllä sekaisin, mutta ei vielä ihan poissa pelistä ja pahemmistakin on tultu takaisin ja lyöty vastustaja pihalle.

Jos ei olisi ollut huono keskeytys, niin ei tästä väkipakolla oltaisi nopeaa uusintaa järjestämässä, kun ei ole mistään titteliottelusta kyse.
Veikkaan kuitenkin Ankalaevin vievän.

Jaa, Cuteleba näemmä koronatesti positiivinen jälleen kerran ja ottelupäivänä..... ihmettelinkin kun mainin alussa sanoivat että 4 matsia tulossa.

Main ja co vähän väsyneitä matseja, vai pitäisikö sanoa että Lawler ja Smith melko väsyneitä. Kummankin vastustajat sai häkki-/mattogrindaamisella nollattua pelin, melko dominointia.
Grasso vei kyllä pystyssä melko hienosti, napakoita osumia.
Lamas sai pistettyä tulokkaalle luun kurkkuun. Alkuun vaikutti kyllä että Bill vie, hyvin taisteltu Lamasilta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom