UFC FIGHT NIGHT: GUSTAFSSON vs MANUWA **SPOILERS**

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ujo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Sydän sanoo Manuwa, järki sanoo Gusse. Ite ei vaan pysty fanittaa ruotsalaista :/

535403.png

Rusher: Mikäs ruotsalaisissa on vikana? :o

Itse toivon Gussen voittoa että saadaan nähdä rematch Jonesin kanssa. Ensimmäinen matsi oli mun kirjoissa yks parhaimmista ikinä.

War Gunnar! Vähän ylimäärästä jännitystä tauon takia. Pystyyn on kuulemma keskitytty huolella, niin toivottavasti se leuka pystyssä heiluminen on edes pikkasen vähentynyt.

Tosin, sen normaalista poikkeava ottelutyyli ja mindset on just ne asiat joista tykkään.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
MMA ja voimailulajit ovat ainoita lajeja, missä on helppo fanittaa muita pohjoismaalaisia ja jopa ruotsalaisia. Muissa lajeissa sula mahdottomuus.

MMA ja voimailulajit ovat ainoita lajeja, missä on helppo fanittaa muita pohjoismaalaisia ja jopa ruotsalaisia. Muissa lajeissa sula mahdottomuus.

Miksi? En oo ikinä tajunnut tota asennetta. Ymmärrän jos vastakkain ovat Suomi ja Ruotsi. Johtunee vitutuksesta ja kateudesta(?) sillä onhan Suomi selvästikin kehitysvammainen pikkutyttö Ruotsiin verrattuna mm. urheilumenestyksessä ja viihdealalla.

Miksi? En oo ikinä tajunnut tota asennetta. Ymmärrän jos vastakkain ovat Suomi ja Ruotsi. Johtunee vitutuksesta ja kateudesta(?) sillä onhan Suomi selvästikin kehitysvammainen pikkutyttö Ruotsiin verrattuna mm. urheilumenestyksessä ja viihdealalla.

Syy on tietenkin ruotsalaisten tekemät vääryydet suomalaisia kohtaan viimeisen 1000v aikana lukuisine miehityksineen, niitä ei voi vaan kohauttaa olankohautukselle etenkin kun ruotsalaiset vieläkin alistaa meitä pakottamalla meitä mm. lukemaan pakkoruotsia ja heillä on hallussa mm. puolustusministerin salkku.

Ruotsi on vastenmielinen maa ja ruotsalaiset on oksettavaa kansaa.

Pääkortti tulee myös suorana C More Extreme-kanavalta joka on MTV3:sen maksupaketissa. Olisi syytä editoida ekapostikin ettei vain piraattilähteet ole esillä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

En itse allekirjoita noita viimeisiä, mutta alun kyllä. Mikään ei ole typerämpää, kuin "No ainakin Ruotsi hävisi!" mentaliteetti. Minkä takia Ruotsin tai ruotsalaisten tulos on tärkeintä?

Omien jätkien voitto on tärkein, sen jälkeen voi vaikka kannustaa sitä naapuria eikä toivoa sen tappiota, kun ei siitä mitään edes hyödy. Tämä aihe ohitettiin kerran Mallorcalla ruotsalaisten kanssa ja todettiin, että molemmin puolin lampea on ne random ihmisperseet, joilla on mystinen obsessio naapurin tappioon. Onneksi he eivät ole kummankaan kansan enemmistöä.

Minulle ainakaan suomalaiset eivät todellakaan ole joitain saatanan heimoveljiä, joiden menestyksestä olen ylpeä ja joita aina automaattisesti kannatan. Nautin hyvien urheilijoiden katsomisesta. Mitä väliä missä he ovat sattuneet syntymään, minkä paskahallinnon alaisuudessa asuvat ja kenelle maksavat veroja?

En itse allekirjoita noita viimeisiä, mutta alun kyllä.
"Kehitysvammanen pikkutyttö" ehkä vähäsen mulkku ilmaisu (:D) mutta onhan toi nyt täysin totta. En tiiä onko pakkiksella tästä muualla ketjua, mutta jos on niin linkatkaa. Miksi vitussa Ruotsi on niin paljon edellä kaikessa? (etenkin musiikki/viihdebisnes ja huippu-urheilu).

e. sori tää offtopic tässä spoikkuketjussa. :)

En itse allekirjoita noita viimeisiä, mutta alun kyllä. Mikään ei ole typerämpää, kuin "No ainakin Ruotsi hävisi!" mentaliteetti. Minkä takia Ruotsin tai ruotsalaisten tulos on tärkeintä?

Muissa lajeissa voin kannattaa Ruotsia, mutta lätkässä Ruotsin huono menestys on vähän kuin tulis mitali Suomeen :D

Vapaaottelussa kannatan mieluummin ruotsalaista kuin minkään muun maan kansalaista suomalaisia lukuunottamatta.

Muissa lajeissa voin kannattaa Ruotsia, mutta lätkässä Ruotsin huono menestys on vähän kuin tulis mitali Suomeen :D

Vapaaottelussa kannatan mieluummin ruotsalaista kuin minkään muun maan kansalaista suomalaisia lukuunottamatta.

Mites Virolainen? Kuivanenhan otteli Viron lipun alla :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom