UFC Fight Night 67: Condit vs. Alves (30.05.2015)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rusher
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
UFC-Fight-Night-67.jpg

MAIN CARD (klo 05:00)

Welterweight: Carlos Condit vs. Thiago Alves
Featherweight: Nik Lentz vs. Charles Oliveira
Welterweight: KJ Noons vs. Alex Oliveira
Light Heavyweight: Francimar Barroso vs. Ryan Jimmo
Lightweight: Norman Parke vs. Francisco Trinaldo
Welterweight: Wendell Oliveira vs. Darren Till

PRELIMS (klo 03:00)

Featherweight: Rony Jason vs. Damon Jackson
Flyweight: Jussier Formiga vs. Wilson Reis
Welterweight: Elizeu Zaleski dos Santos vs. Nicolas Dalby
Featherweight: Lucas Martins vs. Mirsad Bektic

FIGHT PASS PRELIMS (klo 02:00)

Women's Strawweight: Juliana Lima vs. Ericka Almeida
Welterweight: Luiz Dutra vs. Tom Breese

Omat kiinnostuskiikarit osoittavat pääottelun lisäksi Formiga vs. Reis matsiin sekä tanskalaisen Nicolas Dalbyn debyyttiin! :)

Mielenkiintosta nähdä onko Alvesilla mitään tarjottavaa Conditia vastaan. Itse pidän Conditia todella suurena ennakkosuosikkina.

Condit on vasta 31-vuotias ja uskon, että ottelee mestaruudesta 2015 tai 2016.

Alves has NO CHANCE.
Condit via TKO R1.

Positiivinen yllätys, että Ericka Almeida onnistui painonvedossa, 35 paunaa oli pudotettavaa alle kk varoitusajalla mikä on korsisarjalaiselle hurjan kuuloinen määrä. Mielenkiintoista nähdä millainen vahvistus Almeida on korsisarjaan (7-0, kaikki voitot keskeytyksellä). Pitää silti kannustaa Limaa voittoon ihan vain, jotta Katjan voitto Limasta näyttäisi paremmalta :cool:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Conditilta väkevä paluu! Alves vei mun papereissa ensimmäisen erän, mutta toisessa erässä nähtiin Conditia parhaimillaan, varsinkin se matsin kääntänyt ja klyyvarin paskonut kyynärpää oli aivan mielettömän upea. Condit vaihteli otteluasentoa tiheään ja onnistui neutralisoimaan hyvin Alvesin alapotkut.

Jos Brown voittaa Meansin, niin Condit vs. Brown voisi olla (taas) ajankohtainen.

Viimeksi muokattu:
Upea ottelemista Conditilta 2. erässä. Aivan mieletön nopeus ja nuo feikki lyönnit, jotka vaihtu salamannopeesti kyynerpäiksi. Matossa myös jäätävää volyymiä, jatkuva gnp ja kuristuksen hakemista. Probsit myös Alvesille, jäätävä luonne ja selkäranka kaverilla, olis itse varmaan jatkanut matsia no problem. Tuomarityöskentely myös kohdillaan, ei keskeytetty heti matsia, kun kaveri joutui vaikeuksiin.

- Bektic näytti todella hyvältä matsissaan, ois mielestäni valmis ottamaan "next level" matsin!
- Barroso vs. Jimmo kyllä yksi vuoden paskimmista matseista, sietäis antaa molemmille kenkää
- Oliveiroja oli kortilla taas enemmän ku laki sallii mutta Charles loisti vaikka hetken näyttikin että Lentz saa momentumin
- Conditilta niin kaunista iskemistä että huh huh! Varsinki ne pystyssä annetut kyynärpäät oli timanttia!

P.S. miten musta tuntuu että pakkiksen uudistuksen jälkeen ainaki kamppailuosio on ihan kuollu :(

Potkujen sijaan Jimmolle pitäisi antaa pukuhuonebonus että jatkoi vielä sen groin striken jälkeen. Mikäli en väärin katsonut niin kaveri oli niin paskana ottelun jälkeen että oli voittajan julistuksenkin aikana omalla tuolillaan huollettavana ja sanoi toisella erätauolla että on hankaluuksia hengittää.

Oliveira vs Lentz oli kyllä todella hyvää actionia ja Conditin voitto hyvä päätös kortille :cool:

- Bektic näytti todella hyvältä matsissaan, ois mielestäni valmis ottamaan "next level" matsin!
- Barroso vs. Jimmo kyllä yksi vuoden paskimmista matseista, sietäis antaa molemmille kenkää
- Oliveiroja oli kortilla taas enemmän ku laki sallii mutta Charles loisti vaikka hetken näyttikin että Lentz saa momentumin
- Conditilta niin kaunista iskemistä että huh huh! Varsinki ne pystyssä annetut kyynärpäät oli timanttia!

P.S. miten musta tuntuu että pakkiksen uudistuksen jälkeen ainaki kamppailuosio on ihan kuollu :(

En tiiä, yllättävän vähän tämäkin kortti herätti täällä kiinnostusta. Itse kyllä tykkäsin tästä(kin) eventistä. Debytantteja oli kortilla muutamia, välisarjan nuoret brittikaverit vaikutti molemmat lupaavilta janttereilta. Tom Breese on kyllä tolkuttoman kokonen ukko sarjaansa. Dalbyn matsi oli melko viihdyttävä ja tasainen, ja myös brassivastus vaikutti lupaavalta ottelijalta. Formigan ja Reisin välienselvittely oli ehkä hienoinen pettymys odotuksiin nähden.

Mulla on ainakin vähentynyt foorumin käyttäminen sen takia kun tapatalk ei enää toimi. Sillä oli niin kätevää tulla tsekkailemaan keskustelut ja mahdollisesti myös osallistua.

En nyt tietenkään itse ole aktiivisimpia käyttäjiä, joten meikäläiseen tämä homma ei kaadu. :D

Päämatsista sen verran, että Condit oli kyllä vakuuttava. Tosin kyllä Alvesillekin on annettava propsit sisukkuudesta. Ei ollut luovuttamassa missään vaiheessa. Tokan erän lopulla näytti itse asiassa siltä, että Condit alkoi myös piiputtaa, eikä ihme koska jakoi kyllä sen verran reippaasti iskuja. Melkein pahaa teki katsoa Alvesin selviytymiskamppailua, ja varsinkin sitä nenää matsin lopussa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom