UFC Fight Night 47: Bader vs. St.Preux (16.08.2014)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rusher
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
UFN_47_event_poster.jpg

reilu viikon päästä mennään taas. ihan mielenkiintonen fight night kortti. aika uskomatonta että Formiga vs. Makovsky ja McMann vs. Murphy on prelimeissä?!

MAIN CARD (05:00)

Light Heavyweight: Ryan Bader vs. Ovince St.Preux
Lightweight: Gray Maynard vs. Ross Pearson
Middleweight: Tim Boetsch vs. Brad Tavares
Welterweight: Seth Baczynski vs. Alan Jouban
Heavyweight: Shawn Jordan vs. Jack May
Featherweight: Thiago Tavares vs. Robbie Peralta

PRELIMS (03:00)

Flyweight: Jussier Formiga vs. Zach Makovsky
Women's Bantamweight: Sara McMann vs. Lauren Murphy
Middleweight: Tom Watson vs. Sam Alvey
Bantamweight: Nolan Ticman vs. Frankie Saenz

Maynardin ura on vähän pattitilanteessa, pitkään ollut divarin kärkinimiä mutta ei vaan leuka tunnu enää kestävän -> yhdistettynä agressiiviseen hyökkäystyyliin jossa kädet aina rupeaa tippumaan kun iskut viuhuu.

Jos Maynard ottelee fiksusti niin varmasti voitettavissa oleva matsi, mutta jos käydään pystyssä niin hyvinkin voi Pearson kopauttaa tajun kankaalle.

Maynardin ura on vähän pattitilanteessa, pitkään ollut divarin kärkinimiä mutta ei vaan leuka tunnu enää kestävän -> yhdistettynä agressiiviseen hyökkäystyyliin jossa kädet aina rupeaa tippumaan kun iskut viuhuu.

Jos Maynard ottelee fiksusti niin varmasti voitettavissa oleva matsi, mutta jos käydään pystyssä niin hyvinkin voi Pearson kopauttaa tajun kankaalle.

tykänny aina jotenki Maynardista ja ollu vaikeeta kattoo 2 viimesintä matsia :/ 35v. jo mittarissa että jos tän häviää varsinkin jos se tulee tyrmäyksellä niin toivon että laittais hanskat naulaan.. mutta toivon tosiaan et sais vielä yhen hyvän runin aikaan LW:ssä.

Itse kanssa pitänyt Maynardista aina TUF:ista lähtien.

Noi tyrmäystappiot on vielä olleet tosi pahoja, ei mikään flash knockout ja tuomari keskeyttää, vaan on hoiperellut lähes tyrmättynä ympäri kehää ja sitten lopetettu. :/

Pidän kyllä Pearsonistakin, eipä tässä voi kun toivoa hyvää matsia molemmille!

Pearsonilla on kyllä hyvät mahdollisuudet ottaa tästä hieno tyrmäysvoitto, niin surulliselta kuin se kuulostaakin, Maynard on myös minulle ollut yksi lemppareistani TUF ajoista lähtien. :/

Hip hei, täältä löytyy myös yksi Maynardin symppaaja. Syynä on varmaankin osaksi TUF nostalgia, jonka lisäksi mies on luonteeltaan niin epäkiinnostava, että se on kiinnostavaa. Yksi hyvä esimerkki Maynardin luonteesta oli UFC 136:n Countdown, jossa Edgar ja Maynard katsoivat edellistä tasapeliin päättynyttä matsiaan ja kommentoivat samalla sen kulkua. Frankie katsoi matsia käytännössä koko sukunsa kanssa, eli paikalla olivat kaikki vanhemmista serkkujen lemmikkihanheen, kun taas Gray istui yksin omassa keittiössään koiriensa kanssa, ja sanoi, ettei tarvitse yhden matsin katsomiseen mitään selkääntaputtelijoita.

Kaiken kaikkiaan harmittava alamäki, joka on luultavasti osaksi seurausta Edgar matseista. Henkisesti varmasti aika helvetillinen paikka käydä kahteen otteeseen noin lähellä mestaruutta. Ja tiedä sitten kuinka paljon tutun ympäristön ja Xtreme Couturen jättäminen vaikutti, mutta se menee jo turhan spekuloinnin puolelle.

Ensi viikonloppua varten toiveissa olisi, että Maynard pistää painiksi. Matsi mattoon, ja sitten istumista guardissa tekemättä mitään tai kahdeksikon pyörimistä, ei niin väliä, kunhan voitto tulee. Mutta pieni osa minussa uskoo (lapsenusko), että yksi vihainen uppari löytää tiensä perille. TIPUTTIHAN COLE MILLERKIN PEARSONIN, JA MAYNARD LYÖ SALEE LUJEMPAA!!!! xD

Tällä kortilla myös Tim Boetschin ura on vähän vedenjakajassa. Boetsch ei toki ole kärsinyt rumia tyrmäystappioita, mutta häviön tulessa viiden viimeisen matsin saldo olisi 1-4 (oikeastaan jopa 0-5).

Maynardin ongelma on minusta se, että hän lopetti painimisen ja alkoi pystyottelijaksi. Yllättäen sitten pari kovempaa pystymiestä sammutti valot. Jos Maynard olisi paininut noissa otteluissa enemmän, niin hän olisi voittanut ne kaikki ottelut.

Mä olen myös saanut kuvan että Maynard sparraa kovaa, joskus kertoi kun mm. sparrasi Forrest Griffiniä vastaan ja Forrest löi Maynardin melkeen ulos (veti jalat hyytelöksi).

Toivottavasti Maynard tulee nyt tiukan puolustuksen kanssa matsiin ja vie ottelua mattoon.

e. Mun mielestä Maynard näyttää vähän sellaiselta ottelijalta joka rakastaa tota iskujen vaihtoa vähän liikaa ja ei välitä jos itse ottaa koppeja, mutta sitten kun leuka ei enää kestäkkään ja pystyssä otellaan liikaa (+ kovempia pystymiehiä vastassa) niin sitten käykin huonosti.

Kellään linkkiä toimivaan Maynard vs Edgar kolmoseen? Löytyi googlesta, mutta ei oikeen mikään skulannut, yksi lähti pyörimään mutta ihan kauhealla laadulla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mä olen myös saanut kuvan että Maynard sparraa kovaa, joskus kertoi kun mm. sparrasi Forrest Griffiniä vastaan ja Forrest löi Maynardin melkeen ulos (veti jalat hyytelöksi)..

Niinpä. Ei oo leuka enää häävissä kunnossa.

Mä olen myös saanut kuvan että Maynard sparraa kovaa, joskus kertoi kun mm. sparrasi Forrest Griffiniä vastaan ja Forrest löi Maynardin melkeen ulos (veti jalat hyytelöksi).

Toivottavasti Maynard tulee nyt tiukan puolustuksen kanssa matsiin ja vie ottelua mattoon.

e. Mun mielestä Maynard näyttää vähän sellaiselta ottelijalta joka rakastaa tota iskujen vaihtoa vähän liikaa ja ei välitä jos itse ottaa koppeja, mutta sitten kun leuka ei enää kestäkkään ja pystyssä otellaan liikaa (+ kovempia pystymiehiä vastassa) niin sitten käykin huonosti.

Kannattaa muuten kuunnella Joe Rogan Podcastin jakso jossa on Mac Danzig. Hän kertoo noista Xtreme Couturen ajan treeneistä, miten siellä sparrattiin tosi kovaa ja miten Gray Maynardista tuli se kaikista kovin siellä.

Maynardin kohalla on vähän surullista se että mielestäni/uskon että kaveri olisi ollut chämppi jos olisi vähänkään fiksu ottelija.

Sillä on vaan niin kova ego sen pystyottelemisen suhteen.

Viimeksi muokattu:
Maynardin kohalla on vähän surullista se että mielestäni/uskon että kaveri olisi ollut chämppi jos olisi vähänkään fiksu ottelija.

Sillä on vaan niin kova ego sen pystyottelemisen suhteen.

Olishan se voinut chämppinä käväistä, mutta ei ne taidot koskaan niin ylivertaiset oo ollut että se mestarina olisi kovinkaan pitkään pysynyt. Vaikea olisi ollut pitää sitä vyötä yhtäkään puolustusta.
Mielipidehhän tämäkin vain on, mutta sarjan taso on vaan niin hemmetin kova että pelkällä sen painilla ei oltaisi kuitenkaan kovinkaan kauaa juhlittu.

Olishan se voinut chämppinä käväistä, mutta ei ne taidot koskaan niin ylivertaiset oo ollut että se mestarina olisi kovinkaan pitkään pysynyt. Vaikea olisi ollut pitää sitä vyötä yhtäkään puolustusta.
Mielipidehhän tämäkin vain on, mutta sarjan taso on vaan niin hemmetin kova että pelkällä sen painilla ei oltaisi kuitenkaan kovinkaan kauaa juhlittu.

Joo täysin samaa mieltä. Sen takia "ollut chämppi" eikä olisi. Ehkä ois voinu sen Edgarin voittaa mut Bensonia/Pettistä/Diazia vastaan tullut kylmää kyytiä.

Ovince Saint Preux: Tennessee Volunteer

Fight Night Bangor: Open Workout Highlight

Fight Night Bangor: UFC Varsity

Fight Night Bangor: Team Field Trip

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Onkohan UFC "ajamassa sisään" noita uusia Octagonkirlejä kun ei oo taas näkyny plastikkakirurgia-addikteja, Arianny Celesteä ja ennen niin söpöä Brittney Palmeria.. mieluumminhan sitä katselis luonnonkauneutta ku veittellä ja botoxilla pilattuja ilmeettömiä naisia. :/

Suositut

Back
Ylös Bottom