UFC all access Sean sherk

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
47
Kannattaa ehdottomasti katsoa. Tällä kertaa keskityttiin treeneihin eikä paskan jauhamiseen. Jokainen voi sitten verrata omia treenejä seanin treeneihin :)

Mun respektit seania kohtaa nousi kohisten :rock:

Tuolta mma trackerilta saa UFC All Access juttuja ladata. Tää Sherkin jakso oli kyllä yks parhaista. Ei käyty ostelemassa autoja tai rehennelty rahoilla. Ja kyllä reenas kovaa!! Mulla muuten olis parikymmentä invitea jos joku haluaa päästä latailee..

Tänne kiitos!!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tuolta mma trackerilta saa UFC All Access juttuja ladata. Tää Sherkin jakso oli kyllä yks parhaista. Ei käyty ostelemassa autoja tai rehennelty rahoilla. Ja kyllä reenas kovaa!! Mulla muuten olis parikymmentä invitea jos joku haluaa päästä latailee..

Mulle kelpais yksi mikäli sulla vielä niitä on lagsur at gmail.com

hmm taidan vain olla helvetin tietämätön, kerrohan sitten nykänen tarkemmin

Kannattaa ehdottomasti katsoa. Tällä kertaa keskityttiin treeneihin eikä paskan jauhamiseen. Jokainen voi sitten verrata omia treenejä seanin treeneihin :)

Mun respektit seania kohtaa nousi kohisten :rock:

Jepulis, piti katsoa ku kehasit. Ja oli hyvä jakso. Hemmetin kovaa se kyllä treenaa!! Hattua saa korkealle nostaa!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mielestäni yhtä hyvä all access kuin rich franklininki, molemmissa reenattiin kovaa vaikkakin eri metodein ja esiteltiin hyvin syömäpuolta.

Nojoo siis, aika hauskaa luettavaa tuolla Sherdogilla samasta asiasta. Jätkät keskusteli mm siitä että kuinka vitun kova pala BJ esim olisi jos treenais samalla tavalla ku Sherk, Ace tai Fedor :D Ite ainakin luulen että BJ vois melkeen piestä kenet vaan jos vaan treenais todella kovaa, aina!!

Tänne voit pistää jos viitsit..juhopas@hotmail.com

lainaus trackkerin etusivulta
DO NOT post the tracker address on public forums.

Uhuppista, kiitos tiedosta, ainakin osote oli oikea. Mutta tosiaan jos könde viitit niin lumppa at luukku.com

Joo, jos vaan jaksat heittää tänne suuntaa inviteä niin kiitokset, multa sellainen uupuu vielä. Ratiot pidän kunnossa ...

mmafan69@hotmail.com

Nojoo siis, aika hauskaa luettavaa tuolla Sherdogilla samasta asiasta. Jätkät keskusteli mm siitä että kuinka vitun kova pala BJ esim olisi jos treenais samalla tavalla ku Sherk, Ace tai Fedor :D Ite ainakin luulen että BJ vois melkeen piestä kenet vaan jos vaan treenais todella kovaa, aina!!

En muista missä BJ sano että kun koitti treenaa samalla tavalla kun kaikki muut niin siitä ei oikeen tullu mitään ja mitä treenamiseen tulee jotkut tarvii enemmän treeniä, töitä ja omistautumista kun toiset. Mut täytyy myöntää et äijä on ainaki ihan täysillä mukana, mutta sen syömistä en oikeen ymmärrä, sillä ite syön kanssa terveellisesti päivittäin ja katon mitä suuhuni laitan. Mutta silti nautin siitä ruuasta, syöminen on mun mielestä kumminki yks hieno asia tässä mailmassa ja siitä pitää nauttia. Jäi muutenki vähä semmonen maku et äijä ei paljo muuta tekis kun treenais :D Tosin itel menee kyl aika ihan samaa joten turhaa täs sepitän.

En tiiä treenaako kukaan kovempaa kuin Sherk ja se söi hyvin jne mutta enemmän oisin halunnut ehkä nähdä lajiharjoittelua ja lukkoja ja niiden puolustamista.

Sherk selälleen niin se on ongelmissa? Mielestäni Sherkiltä puuttuu myös pystystä tyrmäysvoima ja en tiedä riittääkö matossakaan pysäyttämiseen ground and pound. Onhan se myös tosi lyhyt, 168cm.

vastustajan haastattelu:
http://www.sherdog.com/news/articles.asp?n_id=8157

Aluksi olin sitä mieltä että Sherk jyrää tän matsin mutta tuolla Francallakin on hyviä pointteja. Mielenkiintoinen matsi. 60/40 Sherk voittaa

Jäätävä Sherkin record: http://www.sherdog.com/fightfinder/fightfinder.asp?fighterID=277

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom