Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kannattaa ehdottomasti katsoa. Tällä kertaa keskityttiin treeneihin eikä paskan jauhamiseen. Jokainen voi sitten verrata omia treenejä seanin treeneihin
Mun respektit seania kohtaa nousi kohisten
Tuolta mma trackerilta saa UFC All Access juttuja ladata. Tää Sherkin jakso oli kyllä yks parhaista. Ei käyty ostelemassa autoja tai rehennelty rahoilla. Ja kyllä reenas kovaa!! Mulla muuten olis parikymmentä invitea jos joku haluaa päästä latailee..
Kannattaa ehdottomasti katsoa. Tällä kertaa keskityttiin treeneihin eikä paskan jauhamiseen. Jokainen voi sitten verrata omia treenejä seanin treeneihin
Mun respektit seania kohtaa nousi kohisten
Tuolta mma trackerilta saa UFC All Access juttuja ladata. Tää Sherkin jakso oli kyllä yks parhaista. Ei käyty ostelemassa autoja tai rehennelty rahoilla. Ja kyllä reenas kovaa!! Mulla muuten olis parikymmentä invitea jos joku haluaa päästä latailee..
lainaus trackkerin etusivulta
DO NOT post the tracker address on public forums.
Nojoo siis, aika hauskaa luettavaa tuolla Sherdogilla samasta asiasta. Jätkät keskusteli mm siitä että kuinka vitun kova pala BJ esim olisi jos treenais samalla tavalla ku Sherk, Ace tai Fedor :D Ite ainakin luulen että BJ vois melkeen piestä kenet vaan jos vaan treenais todella kovaa, aina!!