Ufc 99 ***spoilers***

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Japi
  • Aloitettu Aloitettu

Japi

R.O.C.K
VIP
noniin tänne taas spoilereita sitten, pitäkäähän hauskaa...

Rich Franklin defeats Wanderlei Silva via Unanimous Decision
Cain Velasquez defeats Chiek Kongo via Unanimous Decision
Mike Swick defeats Ben Saunders via TKO (Strikes) R2
Mirko Filipovic defeats Mustapha Al-Turk via TKO (Strikes) R1
Spencer Fisher defeats Caol Uno via unanimous decision
Dan Hardy defeats Marcus Davis via split decision

Terry Etim defeats Justin Buccholz via submission (D’arce choke) R2
Denis Siver defeats Dale Hartt via submission (rear-naked choke) R1
Paul Taylor defeats Peter Sobotta via unanimous decision
Paul Kelly defeats Roli Delgado via unanimous decision
Stefan Struve defeats Denis Stojnic via submission (rear naked choke) 2:37 R2
John Hathaway defeats Rick Story via unanimous decision

LIVESEURANNAN OHITSE TÄSTÄ LINKISTÄ

Jaetaan porukalla jos löytyyy jkoku salasanallinen, right?

Ne on hyviä, ei oo koskaan kaatunu (ainakaan ku oon ite kattonu) nii salasanalla toimivat.

E: Alkaakos main cardi näkymään 8 vai 9?

sopcast mma-tv ei petä ikinä, kattonu jonku +20 eventtiä ja kerran tai kaks vähän bufferoinu.

Hmm, mulla on TVUplayerin mma--tv pari kertaa töpeksiny, oikeestaan juurikin viimeaikoina, ennen toimi kyllä mallikkaasti, miten tää sopcast on erilainen tohon tvuplayerin mma-tv:een?

Ja pitäs alkaa vissiin yheksältä

Kymmeneltä luulisin. Siis varsinainen eventti.

ruottalainen kanava tv4 sport näyttää eventin suorana 22 suomen aikaa alkaen, niille joilla sattuu näkymään ja eivät ole tietoisia

Hmm, mulla on TVUplayerin mma--tv pari kertaa töpeksiny, oikeestaan juurikin viimeaikoina, ennen toimi kyllä mallikkaasti, miten tää sopcast on erilainen tohon tvuplayerin mma-tv:een?

Ja pitäs alkaa vissiin yheksältä

Paha sanoo, sama periaatehan noilla on. Omalla kokemuksel täydet 10p toisinku selain streamit aina pätkii ja kaatuilee, pientä kuvaahan se sopcast lähettää mutta ihan hyvä kattoo.

Hmm, 3 viime kerralla mulla ainakin on menny OFF toi TVUplayerin mma.tv... o.O

Mut hei, jos joku löytää passulla toimivan nii tännehän voi laittaa koska ne yleensä toimii hyvin :P

Haa! mun töllössä on tuo TV4.

Kiitoksia tiedosta paljon!

Fiilistelyyn kuvia punnituksista:

8951-Wanderlei-Silva.jpg

8951-RichFranklin.jpg

Punke Crocop

8951-Mirko-Cro-Cop.jpg

8951-Mostapha-Al-Turk.jpg

Maksoin itse ensimmäistä kertaa streamistä tonne xmeforums.com:lle, kun aikasemmilla kerroilla en oo oikein hyvälaatuista streamiä löytäny. Kuvanlaatu ainakin vaikuttaa hyvältä, kun sieltä tulee jotain muuta urheilua ennen eventtiä. Eikä ollu pahan hintanen, 3,5$~2,5€. Saa nähä miten skulaa, kun eventti alkaa ja porukkaa tulee enemmän streamin ääreen...

mmmm.. mites tuo ny käytännössä toimii? Avasin sopcastin ja sieltä ilmeisesti live channels? ja mitä siihen kenttään pitää kirjottaa?

myp2p.eu kautta tuon löysin ja avasin ufc99:n sopcastilla. Siinä lukee "playing channel", mutta kuva on mustana. Pitäisikö tuon sitten alkaa itsestään kun eventti alkaa? En ole aiemmin sopcastia käyttänyt, ni on vähän hakusessa.

Back
Ylös Bottom