Vastaa viestiketjuun

MESSU100: ilmainen M-Nutrition Protein Bar (Crispy Caramel)! Yli 100 € tilauksiin

Nyt taitaa jätkä ottaa vähän liian tosissaan, kun vähän kritisoin Silvaa. Arvostan kaveria ottelijana suuresti ja hän on mielestäni P4P 2-3 ottelija maailmassa (joo, tiedetään että pound for pound keskustelut on uuvuttavia, mutta ne tuntuu olevan kaikkien huulilla tällä hetkellä). Silti nämä kaksi viimeistä matsia ei ole vakuuttanut minua henk. kohtaisesti ja minua ärsyttääkin se, ettei Anderson tunnu edes välillä yrittävän tosissaan kehässä. Okei, kaksi viimeistä vastustajaa, eli Cote ja Leites eivät ole Silvan tasoisia vastustajia ja se ihmetyttääkin, ettei Silva ole oikeastaan ollut lähelläkään tyrmätä, lukottaa etc. kumpaakaan. Jos hän on niin perkeleen hyvä, niin miksi hän ei pysty lähellekkään lopettamaan kumpaakaan ottelua jossa vastustajat ovat häntä selkeästi heikompia? Eikö hän yritä tosissaan? Ainakin minun mielestäni MMA:n ei pitäisi olla sitä, että naputellaan vaan pisteitä leikilleen ja viedään matsi tuomariäänin, vaikka se riittäisikin voittoon.

BTW, Machida on yksi lempiottelijoistani.

Aika naurettava arvaus, jos nyt tämän kommentin esitit minulle.. :thumbs:

Mitä torilla tehdään kun suomalainen voittaa?
Back
Ylös Bottom