UFC 72 - Victory

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja El Niño
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
16. Kesäkuuta... Belfast, Pohjois-Irlanti

Card:

MAIN CARD:
Rich "Ace" Franklin vs. Yushin Okami (korvaa Kampmanin) ---> Täältä lisää infoa
Hector "Sick Dog" Ramirez vs. ???
Rory "Outburst" Singer vs. Jason "The Athlete" MacDonald
Tyson Griffin vs. ???

MAY NOT BE BROADCAST:
Marcus "The Irish Hand Grenade" Davis vs. ???
Tom Murphy vs. Jake "The Irish" O'Brien
Eddie Sanchez Vs. Colin Robinson
Scott "Hands Of Steel" Smith vs. Ed "Short Fuse" Herman

Joo o, eli aloitin nyt tällaisen ketjun jo hieman aikaisemmin... ME on siis nyt Franklin vs. Okami, joka tulee varmasti olemaan mielenkiintoisempi, kuin Franklin vs. Kampman olisi ollut. Ainakin paperilla... Muuten ei ole mitenkään mielenkiintoinen eventti... Tosin onhan sinne vissiin FORREST GRIFFINkin tulossa, tai ainakin näin lupaillaan.

Mielipiteitä!?

Anteeksi tuplapostaus...

HUHUJA:
Hector Ramirezin vastustajaksi Forrest Griffin
Tyson Griffinin vastustajaksi Clay Guida
Marcus Davisin vastustajaksi Paul Taylor

Voi olla aika perkeleen kova matsi toi main eventti! Mä nyt oikeestaan vaan odotan että Ace pyyhkii octagonin maton Yushinilla ja sen jälkeen pääsee ottamaan Silvaa vastaan re-matchin. Uskon tosin että saa taas pataan tossa re-matchissa mutta odotan sitä kumminski kun kuuta nousevaa!! :rock:

on kyllä richin uran toisiks pahin matsi luvassa veikkaisin. Symppis ja fiksu kaveri, mutta pelkään pahoin, että Okami poundaa ässää tontissa aika pahasti. Sinänsä win-win tilanne itselle, että ei haittaa kuhan saavat hyvän matsin keskenään aikaiseksi.

Niin, siltikin win-win tilanne minulle, koska pidän molemmista ottelijoista ja imo ovat ufc:n middleweightin top-contenderit.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Franklin vie, vaikka Silva matsi oli hitonmoinen pettymys se ei kertonu miehen tasoo, jotenki Rich ei vaan ollut oma ittensä siinä, en oo mikään himo fani mutta diggaan kumminki. Rich vie tän matsin helposti ja tulee viel viemään silvalta beltinki.

Clay Guida vs. Tyson Griffin-ottelu vahvistettu

Dustin Hazelett vs. Stevie Lynch-ottelu lisätty

.... Näistä ei ole hirveästi sanottavaa, koska en tunne näitä ottelijoita hyvin.

On kyllä paperilla todella heikko eventti, mutta mitä tahansa voi tapahtua...

sillä parhaassa tapauksessa Ramirezin ja Griffenin matsista tulee hullu slugfest ja Guida ja Griffin käyvät luultavasti sodan, jonka Griffin voittaa tuomariäänin mutta ei saa lopetettua kokaiinihuuruissa ottelevaa Guidaa...

Mainevent on varmasti monen mielestä tylsä, tosin itse tulen nauttimaan siitä kun Okami vie Franklinin ground and pound kouluun ja voittaa vakuuttavasti tuomariäänin!

wikipedian mukaan ufc 74:ssä otellaaan gsp vs koscheck on kyl matsi mitä odotan mielenkiinnolla. kyllä franklin vie tämän ottelun se on mun veikkaus muuten gardi näyttää erittäin tylsältä :(

Ja takasin aiheeseen... :D
Okami pundaa voiton Richistä! Odottelen mielenkiinnolla myös molempien griffineitten matseja. Tysonin viimeisin oli hyvä matsi. Forrest on vaa aina ollu niin viihdyttävä tyyppi että pakko kannustaa. Muuten suht tuntematonta porukkaa mulle ja nää tuf kaverit ei pahemmin kiinnosta... :P

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom