Ufc 64

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Palle
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Vois tätäkin vähän spekuloida:

-Rich Franklin vs. Anderson Silva
-Sean Sherk vs. Kenny Florian
-Jon Fitch vs. Kuniyoshi Hironaka
-Spencer Fisher vs. Dan Lauzon
-Yushin Okami vs. Kalib Starnes
-Cheick Kongo vs. Carmelo Marrero
-Keith Jardine vs. Mike Nickels
-Clay Guida vs. Justin James
-Kurt Pellegrino vs. Cleuder "Junior" Assuncao

Vaihtuu siis middle weightin mestari ens lauantaina UFC:ssä. Silva esittää ehkä koko mma-scenen parasta pystyosaamista tällä hetkellä. Niin lennokasta muaithaita on aivan hemmetin siisti katsoa. Veikkaanpa siis, että Jim Carrey nukahtaa hyppypolvesta tokassa erässä. Toisaalta Jim Carrey pudottaa middle weightiin aika monta kiloa, kun taas Silva on otellu myös alemmassa sarjassa. Eli Franklinin mahikset on isompana ja varmasti vahvempana änkeä Anderssoni maahan häkkiä vasten ja runnoa vähän kyynerpäitä huuleen. En oikeen usko, koska Silvan guardi on tosi hyvä. Pari kertaa se on jääny johonki jujeihin ja pujeihin, mutta tuskin nyt. Summa summarum: Tsämppi vaihtuu.

Sean Hai varmaan heittelee Florianin kukkakeppiä pitkin häkkiä ja ottaa decision-voiton.

Muut matsit ei sitten kyllä oikeen ansaitse arvailua.

Mä haluan uskoa Frankliniin. Joten Franklin vie tuon matsin. Kenflo subittaa voiton Sean Sherkistä. Muita matseja en jaksa alkaa spekuloimaan. :D

Silvan ja Franklinin matsia on aika paha mennä veikkaamaan.
Silva on äärimmäisen vaarallinen pystyssä ja matossakin hyvä. Toisaalta Franklin on isompi ja tasaisen hyvä kaikilla osa-alueilla ja halutessaan voi viedä Silvan mattoon. Mielelläni näkisin mestarin vaihtuvan, mutta silti taidan kallistua Franklinin voiton puolelle. Hän on sen verran monipuolinen ja älykäs ottelija, ettei jää kokeileen onneaan pystyottelussa selkeästi parempaansa vastaan. Myöskään sisu ja kunto ei takuulla lopu kesken.

Silva on lievä suosikki mulle. Jos Rich tän voittaa, niin sitten on viimeisetkin skeptikot (joihin mutkin vois kai laskea) käännytetty.
Franklinin on vietävä matsi maihin ja tarjottava GnP:tä, jos haluaa voiton imo. En usko,että Rich pystyy kuitenkaan lopettamaan matsia, ja 5 erää Silvan kanssa on pitkä aika. Jossain vaiheessa taitaa tulla kunnon osuma, Rich maihin, Spider perään, ja game over.
Joka tapauksessa todella mielenkiintoinen matsi.

Sherk poundaa vakuuttavan voiton KenFlosta.

Muista matseista sen verran, että Spencer Fisher ottaa Joe Lauzonin 18-vuotiasta veljeä vastaan. WTF?
Mielenkiintosta nähdä Kalib S. kehis. Lupaavin MW TUF3:sta imo.
Ja Nickels saa pataan.

Olikos ektomorfi sama kaveri, joka vakuutteli ettei Hughes pysty pysäyttämään Baby Jayta ennen täyttä aikaa? ;)

Tästä oli jo toinen ketju minne heitin spekulaatiot, mutta kerrataan nyt vielä. Tasainen ottelupari. Franklinin leuka on heikko ja jos Anderson tiputtaa Richin, on matsi ohi. Franklin on kuitenkin ottelun tapahtuessa vähintään 200lbs kun Silva tuskin on hirveästi, jos ollenkaan, yli 185lbs ja se on kova ero. Itse näen Acen voittavan TKO:lla ground and poundin ansiosta.

Muuten undercard ei kyllä kiinnosta yhtään. Yhdentekeviä matseja ja mismatcheja. No onneksi Fitch on vihdoinkin päässyt maincardiin, joka lohduttaa edes vähän. Vaadin myös, että Okami pudottaa itsellensä parempaan painoluokkaan!!

-Rich Franklin vs. Anderson Silva
-Sean Sherk vs. Kenny Florian
-Jon Fitch vs. Kuniyoshi Hironaka
-Spencer Fisher vs. Dan Lauzon
-Yushin Okami vs. Kalib Starnes
-Cheick Kongo vs. Carmelo Marrero
-Keith Jardine vs. Mike Nickels
-Clay Guida vs. Justin James
-Kurt Pellegrino vs. Cleuder "Junior" Assuncao

Muutama nimi oli ihan kysymysmerkkejä mulle, joten ihan Sherdogin perusteella vastasin. Olen varovasti optimistinen Silvan puolesta. Mutta pelkään pikkusen että Richin painoetu on liikaa... Rich on tosi symppis kaveri ja helvetin kova ottelija, joten ei se kyllä kauheesti vitutakkaan jos voittaakin!

Olikos ektomorfi sama kaveri, joka vakuutteli ettei Hughes pysty pysäyttämään Baby Jayta ennen täyttä aikaa? ;)

Sama jamppa. Ja kun se oli loukkaantuminen, joka tuotti tuon pysäytyksen, niin säilytän kasvoni kuten tosi mma-expertti. Matsi eteni siihen asti juuri niin kuin olin etukäteen arvioinutkin. :jahas: Ja rubber-matchissa saa country-boy pataan. Tuuri loppui nyt.
Tai oikeestaan se loppuu jo kun GSP vie pojalta vyön marraskuussa. Toivottavasti Monsonki pystyis yllättään tuolloin Timpan, niin MFS kokis aika kolauksen. Anderson voi osaltaan aloittaa jo sen alamäen tässä eventis.

Toivossa on hyvä elää ja käymme näköjään yhteistä sotaa MFS:sää vastaan, mutta itse en ikävä kyllä ole yhtä optimistinen.

Koska väitän olevani MMA-guru, suostun kertomaan Teille kaikille otteluiden tulokset etukäteen. Voittajat ovat:

Rich Franklin
Sean Sherk
Jon Fitch
Spencer Fisher
Yushin Okami
Cheick Kongo
Keith Jardine
Clayton Guida
Kurt Pellegrino

Toivottavasti Monsonki pystyis yllättään tuolloin Timpan, niin MFS kokis aika kolauksen. Anderson voi osaltaan aloittaa jo sen alamäen tässä eventis.

Mutta eihän Franklin ole Miletichin mies. Nykyisiä ja entisiä MFS veikkoja on kyllä kulmassa heilunut, mutta ei Rich vissiinkään itse kuulu tiimiin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pälle sanoi:
Mutta eihän Franklin ole Miletichin mies. Nykyisiä ja entisiä MFS veikkoja on kyllä kulmassa heilunut, mutta ei Rich vissiinkään itse kuulu tiimiin.

Joo, tiedän.

Ja sen lisäks Rich vaikuttaa vielä hyvältä tyypiltä, toisin ku ne perus-MFS -naamat imo.
Joka tapauksessa, mitäs heiluu niitten kaa, nyt kannatetaan Spideria. :D

Koska väitän olevani MMA-guru, suostun kertomaan Teille kaikille otteluiden tulokset etukäteen. Voittajat ovat:

Vain siihen asti kun Filho murskaa Kangin :D .

Silvalla on melko kehno TD puolustus ja Franklin on isompi joten eiköhän Rich vie maihin ja vaikka Silvalla onkin hyvät BJJ taidot niin Richiä tuskin saa nalkkiin joten Franklin by GnP. (UFC muutenkaan alta ei voi saada pisteitä eriä varten ellei ole TODELLA lähellä subia).

Eiköhän se Machidan kanssa jo nähty että Rich tuskin vie Silvaa pystyssä koska basilialainen on sen verran nopea ja taitava.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom