UFC 64:Unstoppable, Franklin vs. Silva

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No voi vittu minkä menit tekemään :D Mä ihan ekstaasissa odottelin Wandyn ja Acen tapaamista! Mutta se oliki Andersson ;)

Nyt joutuu Franklin todelliseen tulikokeeseen. Taitaa tuo Andersson Silva nimittäin olla yksi kovimmista pystyottelijoista maailmassa ja sen lisäksi Nogueiran veljekset taisivat juuri myöntää hänelle mustan vyön Bjj:ssä.

Toivottavasti ei Franklinille kumminkaan käy samanlailla kuin Chris Lebenille Silvaa vastaan... ;)

Varsinkin kun miettii sitä että Leben ei taida edes mahtua top 5:een edes UFC:ssä middleweighteissä... Olisivat nyt nostattaneet A. Silva-hypeä ainakin yhden matsin verran ennen titteliottelua.

Se on kyllä hienoa että lightweightit on tuotu ainakin jotenkin messiin ja nyt jo saadaan vyökin jollekin.

Juu aika nopeaan sai Anderson Silva tittelimatsin, mut kyllä herra on yks parhaimmista vaihtoehdoista haastamaan Franklin. Samana iltana näkee, pystyykö Florian kokenutta Sherkiä haastamaan. Nyt jo näyttää paremmalta kuin UFC 62.

Aika nopeesti sai kyllä tittelimatsin tuo Silva. Yhen matsin otti Ufc:ssä ja samantien titteliotteluun.

No ennen sitä Leben-Silva -matsiahan jotku puhui, et Lebenin pitäis saada titleshot, niin sit ku Silva tuhos sen silmänräpäykses niin onhan tuo ymmärrettävää. Ja muitakin kovia voittoja miehellä kyllä on.

Tästä matsista voittaja saa multa ihan uuden tason respectit. Monet pitää Frankliniä jopa maalman #1 middleweighttinä, mutta ite en oo siitä vakuuttunu. Jos se Silvan voittaa (varsinkin jos vielä omalla tyylillä eli pystys), niin se on kova juttu.
Mä uskon kuitenkin, että Silva vie. Ainoa tapa, jolla Rich voi viedä mun mielestä on, jos se vie matsin maihin ja GnP. 5 erässä uskon, että Silva saa kyllä jossain vaihees pudotettua Richin, ja tod.näk. käyttää sen hyödykseen tehokkaammin kuin Tanner tai Loiseau.

Oon sitä mieltä että Rich on aika eläin. Mieletön työmoraali ainakin mitä siitä sen UFC All Accessista näky ja on vielä suht fiksu kaveri ja fyysisestikin aika lahjakas. Pidän Richiä kevyenä suosikkina tohon otteluun kyllä ja toisaalta Silvaa kyllä top 2:na UFC:n middleweighteistä, siinähän se sitten nähdään että kumpi ompi parempi tällä kertaa.

Ainakin todennäkösesti viihdyttävä ottelu tiedossa ja mikäs sen tärkeämpää kun ollut vähän väsyttäviä toisinaan nuo UFC:t.

ei tähä tartte mitää enää lisätä lyödään lukkoo vaa !! silva on vitun kova :love:

Franklin via TKO(strikes) 2nd 2:25.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itse kannatan kyllä Silvaa, mutta jos rahaa pitäisi lyödä jomman kumman ottelijan puolesta, löisin rahani Frankilin puolesta.

Franklin via TKO(strikes) 2nd 2:25.

Nyt oot kyllä hakoteillä. Jos matsi loppuu ennen täyttä aikaa, on voittaja vuorenvarmasti Silva.
Molemmat taitavia strikereita, Richillä kuitenkin heikompi chin ja KO-voima imo.

Ainoa tapa, jolla näen Richin vievän tämän, on GnP, mutta pysäytykseen en usko.

Nyt oot kyllä hakoteillä. Jos matsi loppuu ennen täyttä aikaa, on voittaja vuorenvarmasti Silva.
Molemmat taitavia strikereita, Richillä kuitenkin heikompi chin ja KO-voima imo.

Ainoa tapa, jolla näen Richin vievän tämän, on GnP, mutta pysäytykseen en usko.
Vai niin. No, samapa tuo. Päättyy miten päättyy, tuo on vain oma veikkaukseni. :jahas:

Franklinia hypetetty ihan pirusti parhaana middleweightinä. Nyt miehen taso mitataan kunnolla. Andersonin tasoista ottelijaa Rich ei olekaan vielä kohdannut.

Vai niin. No, samapa tuo. Päättyy miten päättyy, tuo on vain oma veikkaukseni. :jahas:

Niinhän se on. Tuo on mun veikkaus, ja olishan elämä tylsää, jos ei välillä kovaan ääneen ilmoittais "tietojaan".
Jos oon vääräs, niin älä unohda heittää quotea ja pientä kuittia perään.:kippis1:

Franklin on yks mun UFC-lemppareista, ja osa musta toivoo, et se voittais. Varsinkin kun sil on vieläki se paska sopimus UFCn kanssa, vaikka on mestari. Vyön menetys, veis pohjaa sit uusilta neuvotteluilta.
Mutta toisaalta toivon tappiota, kun se on mun mielestä melko yliarvostettu. Jotkuthan hehkuttaa jotain Franklin-Liddell -matsiakin, niinku Richillä olis siinä jotain mahista.:rolleyes: :whip:

Richillä kuitenkin heikompi chin ja KO-voima imo.

Richin chin on kyllä heikompi, mutta kyllä IMHO Franklinilla on sitä tyrmäysvoimaa hieman enemmän kuin Anderleilla. Andersonin tuskin tarvitsee hirveästi pudottaa painoaan matseja varten, kun taas Franklin painaa ottelun alkaessa varmasti lähemmäs 200lbs ellei enemmänkin. Tollainen kokoero ei voi olla näkymättä voimassa. Anderson toki on tarkempi iskijä ja kun Franklinin nyrkkeily on melko villiä ja paikoitellen sloppya, tulee hän syömään osumia ja Richin leuan tuntien yksi niistä pudottaa hänet ja Andersonilla on kuitenkin sellainen tappajanvaisto että näkisin ottelun olevan ohi kun Franklin putoaa.

Vaikka Anderson onkin BJJ blackbelt uskoisin Richin olevan kokoeron takia pieni etu matossa ja sinne hänen kannattaisi matsi viedä. Andersonin mattotyöskentely keskittyy lähinnä vastustajan neutralointii ja pystyynnoston odotukseen - tosin eipä häntä ole nähty vähään aikaan matossa.

Oli miten oli, näen Franklinin voittavan matsin matossa joko subilla taikka TKO:lla, mutta en missään nimessä pitäisi tyrmäystä täysin poissuljettuna vaihtoehtona.

Suositut

Back
Ylös Bottom