En pikasella vilkaisulla nähny tästä threadia ja eventti on sentään tänään. Vähän pitää etukäteenki hehkuttaa.
BJ Penn ja Matt Hughes ottelee siis WW-mestaruudesta, ja saattaa tuo olla matsi, josta oon ollu eniten täpinässä ikinä UFC:ssä.
Yks ehdoton henk.koht. suosikki (Baby Jay) ottaa "kaikkien aikojen welterweighttiä vastaan".
Tässä fightcard:
WW BJ Penn-Matt Hughes
MW Mike Swick-David Loiseau
LHW Jason Lambert-Rashad Evans
LW Joe Lauzon-Jens Pulver
LW Gabe Ruediger-Melvin Guillard
LW Roger Huerta-Jason Dent
HW Mario Neto-Eddie Sanchez
LW Danny Abbadi-Jorge Gurgel
LW David Lee-Tyson Griffin
Niinku näkyy,melkosesti lightweight-actionia luvassa. Main eventin lisäks lähinnä kiinnostaa Swick-Loiseau (jos Swick vie, niin osakkeet nousee entisestään, paha sanoo kumpi vie), ja Pulverin paluu.
Rashad-matsi kun ei mene decisioniin, niin oon tyyttis.
Sen verran sanon, että Hughes ei ainakaan muulla tavalla kuin decisionilla pysty BJ:tä voittamaan. Toivottavasti BJ:llä on gas tank kondikses tai sit lopetus tulis nopeeta. Tsemiä Prodigy.
Pieni flashback vielä viime kohtaamisesta...:whip:
BJ Penn ja Matt Hughes ottelee siis WW-mestaruudesta, ja saattaa tuo olla matsi, josta oon ollu eniten täpinässä ikinä UFC:ssä.
Yks ehdoton henk.koht. suosikki (Baby Jay) ottaa "kaikkien aikojen welterweighttiä vastaan".
Tässä fightcard:
WW BJ Penn-Matt Hughes
MW Mike Swick-David Loiseau
LHW Jason Lambert-Rashad Evans
LW Joe Lauzon-Jens Pulver
LW Gabe Ruediger-Melvin Guillard
LW Roger Huerta-Jason Dent
HW Mario Neto-Eddie Sanchez
LW Danny Abbadi-Jorge Gurgel
LW David Lee-Tyson Griffin
Niinku näkyy,melkosesti lightweight-actionia luvassa. Main eventin lisäks lähinnä kiinnostaa Swick-Loiseau (jos Swick vie, niin osakkeet nousee entisestään, paha sanoo kumpi vie), ja Pulverin paluu.
Rashad-matsi kun ei mene decisioniin, niin oon tyyttis.
Sen verran sanon, että Hughes ei ainakaan muulla tavalla kuin decisionilla pysty BJ:tä voittamaan. Toivottavasti BJ:llä on gas tank kondikses tai sit lopetus tulis nopeeta. Tsemiä Prodigy.
Pieni flashback vielä viime kohtaamisesta...:whip: