Ufc 61

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eiköhän toi pidä paikkaansa, kun lähteenä on Dana White. Turhan pian tulee tuo rubber match, mutta tuskin UFC:llä on varaa antaa Arlovskille lämmittelymatsia, ettei hänelle käy kuten Mirille.

Shamrock tulee ottaan Griffiniltä nekkuun niin että soi. Griffin pistelee Kenin hymy korvilla eläkkeelle. Kummallisen äkkiä tulee re-match Arlovskille, liekö Dana jo kypsynyt Sylviaan. :lol2:

Edit : Saas nähä tuleeko UFC 62 tai 63 sitten jo St. Pierre vs. Hughes...

Eiköhän AA oo porukoineen lyöny nyrkkiä pöytään, tai sit sillä oli sopimukses välitön rematch. Forrest pieksee Kentsun, saa nähä meneekö loppuun asti matsi.

Mä näkisin mielelläni 62:ssa jo ton Hughes-GSP:n. Muutenhan GSP:llä menis neljä eventtiä ilman matsia. Ja eiköhän Hughes kuitenkin Royce-matsista yhen eventin tauolla selviä.

P.S. uus thread on varmaan paikallaan sitten (pitkän ajan päästä) ku tästä on jotain spoilereita kerrottavana. UFC 60 on kuitenkin seuraavana.

aelioe sanoi:
Eiköhän toi pidä paikkaansa, kun lähteenä on Dana White. Turhan pian tulee tuo rubber match, mutta tuskin UFC:llä on varaa antaa Arlovskille lämmittelymatsia, ettei hänelle käy kuten Mirille.

Ei siihen mitään lämmittelyjä tarvita. Ja enpä usko että kävis yhtä heikosti ku Mirille vaikka otteliskin välissä yhen. Mirillä kuitenkin "vähän" erilainen tauko oli takana..

ektomorfi sanoi:
Eiköhän AA oo porukoineen lyöny nyrkkiä pöytään, tai sit sillä oli sopimukses välitön rematch. Forrest pieksee Kentsun, saa nähä meneekö loppuun asti matsi.

Mä näkisin mielelläni 62:ssa jo ton Hughes-GSP:n. Muutenhan GSP:llä menis neljä eventtiä ilman matsia. Ja eiköhän Hughes kuitenkin Royce-matsista yhen eventin tauolla selviä.

P.S. uus thread on varmaan paikallaan sitten (pitkän ajan päästä) ku tästä on jotain spoilereita kerrottavana. UFC 60 on kuitenkin seuraavana.

Mitä sitä turhaa uutta ketjua avaamaan ku noi spoilerit voipi niin kätevästi kätkeä siihen mustaan laatikkoon.. :rolleyes:

Reason sanoi:
Shamrock tulee ottaan Griffiniltä nekkuun niin että soi. Griffin pistelee Kenin hymy korvilla eläkkeelle. Kummallisen äkkiä tulee re-match Arlovskille, liekö Dana jo kypsynyt Sylviaan. :lol2:

Edit : Saas nähä tuleeko UFC 62 tai 63 sitten jo St. Pierre vs. Hughes...

Kentsu ois voinu lopettaa jo siihen Titon selkäsaunaan,mun mielestä. Toivottavasti Forrest takoo sit loppuun asti eikä sääli vastustajaa niinkun tos edellises eventis,ainakin omien sanojen mukaan. :D

superjuha sanoi:
Mitä sitä turhaa uutta ketjua avaamaan ku noi spoilerit voipi niin kätevästi kätkeä siihen mustaan laatikkoon.. :rolleyes:

:D Luit ajatukseni.

Ei UFCllä ole ketään HWtä niin ollaan ikuisessa Sylvia / AA loopissa

Mitä, eikö Eilers ja Buentello vakuuta?:hyper:
Mutta vakavasti puhuen, Monson jompaakumpaa noista vastaan huvittais kyllä nähdä. Onnistuisko siltä jässikältä takedown kenties...

Brandon Vera on kans yks UFC-HW jota mielelläni seuraan. Kyllähän se vain taitaa olla liian pieni HWiks, mutta seuraava matsi on kuitenkin Assuerio Silvaa (joka myös standup-miehiä) vastaan ja se voi olla hyvä matsi. Mielelläni näkisin Veran kyllä LHWissa.

Niin, ja oottekos jo kuullu, että (Assuerion veli) Anderson Silva on tehny sopimuksen UFCn kanssa? Mahtava signaus mun mielestä. Alkaa tuo UFCn MW-luokka näyttämään paljon paremmalta, kun Terrell&Tannerkin palas ja nuoria kykyjäkin on näkyvissä. Jos esim. Franklin ottais ihan standuppia Andersonin kaa, niin UFC sais uuden mestarin, siitä oon vakuuttunu. Mutta eiköhän se takedownia lähtis hakemaan, kannattaa sit vain varoa polvia.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Suositut

Back
Ylös Bottom