Ufc 58

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lewd
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
UFC 58 on ovella ja Canal Digitalin tilaajilla on syytä pudota polvilleen: "Ladies and gentlemen - WE ARE LIVE!". :hyper:

Tapahtuma nähdään livenä Fight+ kanavalta. Tämä viikonloppu on ilmainen, että ei muuta kuin kanavahakua päälle. Muuten olen sitä mieltä, että Franklin tyrmää Loiseaun toisessa erässä ajassa 2:45 ja St.Pierre otta haltuun BJ Pennin rear naked chokella ensimmäisessä erässä 3:53 ;)

Esitys aika on siis kello 5 sunnuntai aamua? Taitaa taas mennä nettiseurannan puolelle.
Omat veikkaukset menee menee yksiin lewd kanssa. Toivottavasti Loiseaun on valmistautunut hyvin niin voi olla viihdyttävämpi matsi. GsP on näyttänyt enemmän osaamista joka ottelu kerralla, mitähän kikkoja se tälläkertaa on keksinyt.
Pari light weight matsia näyttäis olevan myös mukana.

Innolla odotellen :hyper:

LePale sanoi:
Esitys aika on siis kello 5 sunnuntai aamua? Taitaa taas mennä nettiseurannan puolelle.
Mistäs tuollaisen ajan sait? Mä olin laskevinani että tulis vasta 08 sunnuntaina

lewd sanoi:
Tapahtuma nähdään livenä Fight+ kanavalta. Tämä viikonloppu on ilmainen, että ei muuta kuin kanavahakua päälle.

Siis tuo on pelkästään Canal Digitalia tilaaville ilmainen? Ilmainen kaikille joilla on digiboxi? Vai näkyykö myös analogisessa verkossa?

Kanavan nettisivuilla ei (yllättäen) mainittu asiasta mitään.

Nyt tulis lisätiedot tarpeeseen! Canalin sivuilla ei tosiaan ole mitään mainintaa Fight plussasta, vaikka itse Fight plussan sivuilta ohjeistetaan menemään Canalin kotisivuille hakemaan lisätietoa.

Itellä näkyy Canalit digiboxin kautta ja toi Fight plussa vois olla ainoo syy pitää ne kanavat...Hrrr nyt eletään jännittäviä aikoja!

Soitan muuten tänään asiakaspalveluun ja kyselen lisätietoja jos vastaavat..

Antaisin neuvoksi kokeilla sitä kanavahakua, ainakin meidän taloudessa kanava löytyi, että jos kanava löytyy, niin sittenhän ei pitäisi periaatteessa olla mitään hätää. Ilmeisesti tarjous koskee satelliitin kautta katsovia. Tällä hetkellä kanavalla tulee nyrkkeilyä.

Tällainen löytyi Canal Digitalin sivuilta.

Mites toi ufc, onko muuttunut paljon alkuajoista? Ekat kymmenen olen jaksanut katsoa, onko meininki vielä samaa?

Ei todellakaan ole. Nyt se on huippu urheilua, ennen se nyt oli vähä mitä oli... Nyt löytyy sääntöjä jne. Kannattais kattoa, paljon parempaa ja viihdyttävämpää se nykyään on ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Javu sanoi:
Mistäs tuollaisen ajan sait? Mä olin laskevinani että tulis vasta 08 sunnuntaina
Voi olla että laskin ite kieroon. UFC sivuilla sanottiin että live esitys alkaisi 10p.m. EST, joka on GMT -5, mehän olemme GMT +2, yhteensä 7 tunnin aikaero eli 5a.m. alkaisi ?
Noh aika sama, netistä ton jokatapauksessa katon.

Täällä Kanadassa odotetaankin tätä cardia kuin kuuta nousevaa, Kanukit kun tykkää jenkeistä urheilun saralla yhtä paljon kuin suomalaiset ruotsalaisista (UFC58 USA vs. Canada). Harmi että Diego and Ken Florian ei päässeetkään sitten lopulta mukaan karkeloihin.

No St. Pierre vs. BJ Penn pitäis kyllä olla vuoden kohokohtia.

LePale sanoi:
Voi olla että laskin ite kieroon. UFC sivuilla sanottiin että live esitys alkaisi 10p.m. EST, joka on GMT -5, mehän olemme GMT +2, yhteensä 7 tunnin aikaero eli 5a.m. alkaisi ?
Noh aika sama, netistä ton jokatapauksessa katon.
Olet oikeassa (mikäli Fight+ näyttää samaan aikaan kuin jenkkien PPV). Mä laskin ton epähuomiossa Las Vegasin ajan mukaan :)

lewd sanoi:
UFC 58 on ovella ja Canal Digitalin tilaajilla on syytä pudota polvilleen: "Ladies and gentlemen - WE ARE LIVE!". :hyper:

Tapahtuma nähdään livenä Fight+ kanavalta. Tämä viikonloppu on ilmainen, että ei muuta kuin kanavahakua päälle. Muuten olen sitä mieltä, että Franklin tyrmää Loiseaun toisessa erässä ajassa 2:45 ja St.Pierre otta haltuun BJ Pennin rear naked chokella ensimmäisessä erässä 3:53 ;)

Ketkä muut ovat suuria Bruce Buffer - faneja? :D
Se mies on jotain uskomatonta; hiukset, puku ja kravatti TÄYSIN moitteettomassa kunnossa JOKA KERTA! :D Bruce näyttää siltä, että se puku ommellaan suoraan hänen päällensä, istuu kuin säämiskähanska. :hyper:

Ja se mehustelu :D "This fight is three rounds in the JUUUU EFFF SIIIIIIIII <--- ääni väristen Middleweight division! THE FIGHTER standing to my left...

BufferUfc44.jpg

Toinen ehdoton Päällikkö on BIG John McCarthy! Äijä ollut alusta asti mukana ja vieläkin Let's get it on! - käsky potkii perseitä. :D Ja on muuten helvetin hyvä referee myöskin, menee heti väliin kun peli on selvä eikä varmasti katsele mitään Chute Boxe - snagarimeininkejä Octagonissa. :D

image14820.jpg

Jaa niin , itse turnaus. Suurempia odotuksia ei ole, kunhan GSP moppaa lattiaa BJ Pennillä. Miten jonkun miehen nimi voi olla mukamas BJ? Niiku Blowjob Penn vai? :rolleyes:

Johnny sanoi:
Ketkä muut ovat suuria Bruce Buffer - faneja? :D
Se mies on jotain uskomatonta; hiukset, puku ja kravatti TÄYSIN moitteettomassa kunnossa JOKA KERTA! :D Bruce näyttää siltä, että se puku ommellaan suoraan hänen päällensä, istuu kuin säämiskähanska. :hyper:

Ja se mehustelu :D "This fight is three rounds in the JUUUU EFFF SIIIIIIIII <--- ääni väristen Middleweight division! THE FIGHTER standing to my left...
Itse en jotenkin tykkää tosta Bruce Bufferista... Jotenkin vaan kusipään näkönen äijä. Se toinen Buffer, Michael taisi olla etunimi, on ääneltäänkin mielestäni parempi. Ei ole niin karkea vaan puhtaampi ja matalampi kuin Brucella. Hän siis spiikkaa lähinnä nyrkkeilymatseja

edit: Arnold classic 4.3. livenä Fight+:lla

beginner sanoi:
Itse en jotenkin tykkää tosta Bruce Bufferista... Jotenkin vaan kusipään näkönen äijä. Se toinen Buffer, Michael taisi olla etunimi, on ääneltäänkin mielestäni parempi. Ei ole niin karkea vaan puhtaampi ja matalampi kuin Brucella. Hän siis spiikkaa lähinnä nyrkkeilymatseja

edit: Arnold classic 4.3. livenä Fight+:lla

Bruce on kyllä helmi! Varmaan UFC paras puoli :hyper: Tai no, melkeen ainaki! Helmi matsi tulossa tosta BJ vs GSP. Vaikka diggaan GSPstä paljon, ni uskon mä kumminski BJn hoitavan homman kotiin. Ikävä kyllä :(

Mike sanoi:
Nauroin iha vitusti mutta jäi epäselväksi onko tuo parodialäppä, vai joku Seinfeld Featuring Teaser-Trailer-Man?

Joku parodia kait. Vaikka on kai noita traileri-ääniä useampia. Jokin aikaa sitten tuli FST:n "Aikaa elokuvalle"- dokkarisarjassa jakso, jossa oli haastateltu Don LaFontainea, joka on ilmeisesti kaikkein useimmin noiden trailerien äänenä. Ihan ammattilainen se siinä hommassaan on, ja myöskin oli aika vanha ukkeli. Siinä tuli paljon pätkiä noista elokuvien trailereista myös, joissa ko. ukko oli.

Nykyään näyttää tolta:
DonLaFontaine.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom