Vastaa viestiketjuun

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%

"Älä ota niin vakavasti" vastakommenttina voisi sanoa että älä vedä ihan puolitrollaamiseksi jatkuvalla syötöllä. Toiveet ja veikkaukset on eri asia, mutta sinullakin näkyy yleensä matsien jälkeen kommenttia vaan jos satuit olemaan oikeassa jossain. Ja lajihan on hyvinkin ennalta arvaamaton verrattuna muihin urheilulajeihin. Useimmissa lajeissa matsia ei voi voittaa yhdellä onnenkantamoisella vaan pelataan kaikki erät tai tietty aika, joka lisää ennalta arvattavuutta hyvin paljon. Jos väärässä ei saa olla ja virhearvioita tulla yhtään niin tässä maailmassahan ei ole yhtä ainoaa MMA-asiantuntijaa olemassa. Esim. itse olin aivan pomminvarma aikoinaan että Rockhold voittaa Bispingin mestaruusmatsissa leikiten, eikä ihan kauhean moni ollut asiasta eri mieltä ennakkoon, mutta kuinkas kävikään.

Voihan veikkauksista ja ennakkoarvioista jutella matsin jälkeen mutta se edellyttää että saa myös olla väärässä ja on valmis tunnustamaan sen. Tuo keskustelutapa jossa vaan viskotaan parin lauseen veikkauksia ja "pomminvarmoja" ennen otteluita, ja sitten palataan asiaan jos sattui osumaan oikeaan ja kaiken päälle vinoillaan niille jotka edes vähän perustelivat väärään osuneita veikkauksiaan on ainakin minun mielestä täysin arvotonta mölinää. Sitten jos vituttaa liikaa että jotkut leikkii asiantuntijaa ja analysoi liikaa liian vähällä tiedolla niin argumentoi vastaan tai jätä huomiotta sen sijaan että tulet kertomaan jälkikäteen että Khabibhan nyt oli ihan selvä asia.

Mihin maitojunaa käytetään?
Back
Ylös Bottom