UFC 232: Jones vs Gustafsson 2 (La 29.12.2018 Las Vegas)

Äänestekää voittajat!


  • Total voters
    141
  • Poll closed .

TML

Works for me.
VIP
Liittynyt
3.12.2006
Viestejä
22 714
Ikä
39
Korttiin on pitkä aika, mutta tämä aiheuttaa varmaan sen verran keskustelua että pystyyn jo.


View: https://www.instagram.com/p/Bo1v5N6HYzF/


Ei kunnolla kortista tietoa, mutta Wikipedia listaa seuraavia tällä hetkellä:

Announced bouts

UFC Light Heavyweight Championship bout

Jon Jones vs. Alexander Gustafsson

UFC Women's Featherweight Championship bout
Cris Cyborg (c) vs. Amanda Nunes

Light Heavyweight bout
Ilir Latifi vs. Corey Anderson

Lightweight bout
B.J. Penn vs. Ryan Hall

Welterweight bout
Michael Chiesa vs. Carlos Condit
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
aij prkls BJ.penn :D::DD NÖNIIN :D tottakai gusse vs joneski mut saa nähä mitä kovia pareja saaraa vielä tähä kortille!
 
Miten Gussella noin hölmö ilme :D

Itse veikkaa Gusse vie, ja 50/50 käryääkö jones
 
Gussen täytynee voittaa Jones kaksi kertaa peräkkäin jos haluaa tukevan otteen mestaruudesta. Trilogia ja välitön uusinta on aika varma jos voittaa ensimmäisen ottelun.
 
Jones dropitellu kaksi vuotta putkee, ei ole Gussella jakoa ikävä kyllä. Bones on kamalin kusettaja Silvan kanssa koko organisaatiossa.
 
Jones on muuten testattu 7 kertaa viimeisen 14 viikon aikana. Gusse kerran.

Itseani lainaten, Cormier on testattu 8 kertaa viimeisen 14 viikon aikana. Minka takia Gusse vain kerran? Onko Ruotsiin liian pitka matka? Kyllahan tuo vaikuttaa silta etta USADA ei ole reilu ja samalla on laiska.
 
Jones on muuten testattu 7 kertaa viimeisen 14 viikon aikana. Gusse kerran.

Onko näin? Jossain näin aikasemmin jutun että tämän "tauon" aikana Jones olisi testattu vain kerran. Eli nyt ovat siten pistäneet ukon hiileen? Hieno homma jos näin on. Mun mielestä tota ois pitänyt tehdä jo paljon aikaisemmin, eikä vasta nyt kun kun mave tulokset on jo nostettu niin sanotusti...
 
Viimeksi muokattu:
Eiköhän Jones ole ihan ansaitusti erityistarkkailussa...Gussen osalta olen se verta fanipoika etten näe mitään väärää tässä.

Gussen pitää todellakin varoa Jonesin potkuja ja pyrkiä suojaamaan paremmin. Veikkaan, että Jones pyrkii ratkaisemaan ottelun painilla - ainakin väsyttämällä Gussea ensin sitä kautta. Gusse pyrkii nyrkkeilemään ja liikkumaan alta pois.

Pitkä ilta tulee Gusselle, toivottavasti meidän viikingin käsi nostetaan lopuksi pystyyn voiton merkiksi!
 
Viimeksi muokattu:
Ai ai, itse en Penniä mielelläni häkissä enää näkisi. Pienemmän sarjan ottelijoita vuodet eivät usein hellästi kohtele.
Jones tulee varmasti huippukunnossa ja ottelee hienosti, mutta on tehnyt itsestään äärimmäisen hankalasti fanitettavan.
 
Tarkoitti tietenkin ettei ole pääottelussa enää ikinä vuonna 2016. Danaa pitää osata tulkita.

Amerikkailainen puhe tapa on muutenkin todella parabolinen. Kun kiinittää asiaan yhtään huomiota, niin jenkit vaikuttavat melko lapsellisilta. "Baddest man on the planet", "yes we can", "make america great again", "together forever", "patriot act", ja sitten vielä nämä perus myynti puheet mitä kuulee.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom