UFC 218: Holloway vs. Aldo 2 (2.12.2017)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
UFC_218_event_poster.jpg

Fight Card

Main Card
Featherweight Max Holloway (c) vs. José Aldo
Heavyweight Alistair Overeem vs. Francis Ngannou
Flyweight Henry Cejudo vs. Sergio Pettis
Lightweight Eddie Alvarez vs. Justin Gaethje
Women's Strawweight Tecia Torres vs. Michelle Waterson

Preliminary Card (Fox Sports 1)
Lightweight Charles Oliveira vs. Paul Felder
Welterweight Alex Oliveira vs. Yancy Medeiros
Lightweight David Teymur vs. Drakkar Klose
Women's Strawweight Felice Herrig vs. Cortney Casey

Preliminary Card (UFC Fight Pass)
Welterweight Abdul Razak Alhassan vs. Sabah Homasi
Light Heavyweight Jeremy Kimball vs. Dominick Reyes
Heavyweight Justin Willis vs. Allen Crowder
Women's Strawweight Amanda Cooper vs. Angela Magaña

Tätä on odotettu, kuin kuuta nousevaa.

Aldolla kuulemma uusi game plan, nähdäänkö niitä tuttuja alapotkuja. Veikkaan kuitenkin, että tyrmätyksi tulee, leuka alkaa heiketä.

Ngannou, tuleva champ tyrmää ensimmäisessä erässä.

Mielenkiintoisin ottelu itselle on Alvarez vs. Gaethje. Molemmat kovia painijoita. Justinilla reach etu sekä jäätävän kovat alapotkut. Leuka on minulle hieman kysymysmerkki, kuten nähtiin Johnson ottelussa, jossa Johnson löi sekaisin ja tais kongi pelastaa. Miten Alvarez vastaa Gaethjen painostavaan ottelutyyliin jossa tullaan eteenpäin, uskon, että nähdään fight of the night ja kummin vain voi päättyä. Toivon Gaethjen voittoa.

Tää on kyllä mahtava ja vuoden paras kortti mun mielestä!

Aldollahan tosiaan oli ekassa matsissa Maxia vastaan ollut jotain pipiä jalassa ja nyt on kunnossa että pääsisi käyttämään alapotkuja. Vaikka onhan nuo ollut määrällisesti laskussa koko ajan. Edgaria vastaan Aldon suoritus oli kuitenkin mielestäni yksi hienoimmista koskaan mma:n saralla ja toivottavasti ottaa voiton tästä ja viimeinen matsi brasseihin vyötä puolustamaan.

Alusta loppuun ihan loistavia matseja tulossa. Teymur, Felder, Gaethje, Ngannou ym. :hyper:

Tän kortin vois jopa vilkaista. Kärkimatseista vähän sekavat mietteet, kun toisaalta haluaisi nähdä Ngannoun jyräävän mestari ja toisaalta taas Overeemille ei ainakaan rumaa tappiota toivoisi. Veikkaan kuitenkin Overeemin nukahtavan. Sama Aldon matsissa. En kuitenkaan jaksa oikein uskoa Aldon nousuun enää ja eiköhän se leuka petä. Toisaalta mikäli Aldo palaisi vanhaan tyyliin potkien niin hyvät saumat olisi voittaa Max. Aika 50/50 matseja molemmat mun mielestä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En kuitenkaan jaksa oikein uskoa Aldon nousuun enää ja eiköhän se leuka petä. Toisaalta mikäli Aldo palaisi vanhaan tyyliin potkien niin hyvät saumat olisi voittaa Max. Aika 50/50 .

Mun mielestä Aldon ongelma ei niinkään ole sen oma leuka vaan Maxin leuka. Yli 20 matsia ammattilaisena ja KO tai TKO tappioita yhteensä tasan 0 kpl, meni täyden ajan Conorin kanssa jne. Ihan hyvinhän Aldo edellisen matsin aloitti, moni olis pehmentyny niistä osumista ja kaatunu siinä kohden kun Max pistikin vaan yhden vaihteen lisää peliin ja hoiti itse homman kotiin.

View: https://soundcloud.com/unibetfinland/ylilyonti-44-ufc-218

UFC tarjoilee jälleen kovan illan tanssiaiset vapaaottelufaneille, kun Detroitissa panoksena on muun muassa höyhensarjan mestaruus sekä kärkihaastajien tontteja. Äänitorvet käyvät läpi UFC 218 -illan kuumimmat koitokset ja samalla tehdään kotimaan katsaus Jaakon maailmankiertueen päätyttyä.
Aiheet:
-> 00.30: Kotimaan katsaus: Jaakko & Aleksi Mäntykivi maailmalla, Cage 41
-> 16.20: UFC: TUF 26 -finaali ja uusi naisten painoluokka
-> 19.00: UFC 218 - Holloway vs. Aldo 2
-> 31.00: Overeem vs. Ngannou
-> 40.00: Alvarez vs. Gathje
-> 48.40: UFC 218 -illan muut tärpit

Mun mielestä Aldon ongelma ei niinkään ole sen oma leuka vaan Maxin leuka. Yli 20 matsia ammattilaisena ja KO tai TKO tappioita yhteensä tasan 0 kpl, meni täyden ajan Conorin kanssa jne. Ihan hyvinhän Aldo edellisen matsin aloitti, moni olis pehmentyny niistä osumista ja kaatunu siinä kohden kun Max pistikin vaan yhden vaihteen lisää peliin ja hoiti itse homman kotiin.

Oikeassa olet. Tarkoitinkin Aldon omaa leukaa suhteessa Maxiin (kuten ekassa ottelussa) mikäli ottelee lähellä ristilyöntikilpailuna. Paljon liikkettä ja potkuja. Etenkin sivuttaisliikettä. Ettei Max pääsisi "ilmaiseksi" lähelle, jolloin iskee tempoa lisää ja Aldo tulennee nukahtamaan. Kyllä Max on mielestäni ollut niin vakuuttava, että näkisin Aldon voivan viedä teknisempänä ottelijana matsin pisteillä, mutta jos nuo embeddedin suunnitelmat agressiivisesta Aldosta pitävät paikkaansa niin uskon Aldon nukahtavan aika pian. Jos ei potki aivan helvetisti niin tukalat paikat tulee sillä Max kävelee sisään ja antaa painetta. Eikä Maxin leuka mahda noista ensin dogfightissa pettää.

On kyllä kiva pääkortti, harmi kun ei pysty livenä väijymään, koska pitää olla tunturissa.

Mutta huomasin, että kortilta pari matsia antaa kivoja kertoimia tuplana.

Reem pisteillä & Max KO/TKO erässä (3,4,5)
Kerroin vielä kasvaa jos laittaa Maxille Subin.
En perustele, koska tietäjät tietää :david:

Onneks tuli hankittua Viaplay Gepsin paluuta varten, on näköjään vielä tilaus voimassa, joutunee väijymään. Overeemin voittoa toivotaan, aina vaan saa olla ihan pelko perseessä nukahtaako mies, toivottavasti vetää jonkun ässän hihasta Arvloski ja JDS voittojen tyyliin. Ngannouta on vähän vaivaannuttavaa katsella noissa embeddedeissä kielitaidon puutteesta johtuen. Aldo sais kanssa viijä, tiukkoja alapotkuja toivotaan..

Reemin voittoon en jaksa uskoa vaikka tää nykyinen tekninen otteleminen onkin antanut uralle uuden nosteen ja äijä on hyvässä vauhdissa. Ngannou on vaan ihan elukka jolla on vielä tuore leuka.

Taisin missata 2015 Ngannoun debyytin UFC:ssa mut tokan matsin Blaydesia vastaan katoin livenä ja vakuutuin että tässä on kaveri ihan sinne kärkikahinoihin. Äijä kehittyy vielä ihan hyvää kyytiä ja on nyt jo voiton-parin päässä shotista. Oon jokseenkin yhtä hypejunassa ku 2011 Überreemin kanssa

Suositut

Back
Ylös Bottom