UFC 162: Silva vs Weidman ***SPOILERS***

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ujo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

ujo

Facebook Prelims (YouTube) 02:00
TV Prelims (UFC.tv / Streamit) 03:00
PPV (Streamit) 05:00

Pitkästä aikaa koneella niin päätin teille valmiiksi lyyä proileriketjun pysthöö! Puhelimella liian työlästä!

Laitetaa vielä jonkillaiset valinnat pääkortilta!
Silva KO/TKO
Edgar D
Kennedy KO/TKO
Munoz D
Swanson D

Mun valinnat on tuolla grandprix ketjussa, siellä on myös uutta kilpailuideaa.

376066.png

Vituiksi taitaa mennä, mutta eipä tuo haittaa

Kaikkein eniten itse odotan Siver - Swanson matsia. Silvan veikkaan vievän helpommin kun ihmiset luulevat, ehkä kuulun vielä Weidman epäilijöihin.. Tuli katottua taas tuo Sakara matsi ja ei vakuuttanut ollenkaan, päinvastoin, mutta toisaalta ko. matsi käytiin 2011, onhan Weidman siitä kovasti kehittynyt. Silti - en vain jaksa uskoa että muutaman vuoden ja yhdeksän matsin kokemuksella voitetaan yhtä kaikkien aikojen parasta vapaaottelijaa. Mutta pianhan se jokatapauksessa nähdään

Mulla on vähän Edgarin ja Kennedyn tyrmäysvoitoissa kiinni yhdistelmänä, ne kun napsuis niin saisi ihan mukavasti. Pikkusummalla pistin Weidmaninkin viemään pisteillä.

Mulla on vähän Edgarin ja Kennedyn tyrmäysvoitoissa kiinni yhdistelmänä, ne kun napsuis niin saisi ihan mukavasti. Pikkusummalla pistin Weidmaninkin iemään pisteillä.

Joku muukin täälä kirjoitteli Kennedyn tyrmäysvoitosta. Omaan päähäni ei kyl mahdu ajatus tuosta. Kennedy on kintussa roikkuja ja lukottaja, ei mikään tyrmääjä. Tietysti jos tosta jotain villiä kerrointa on tarjottu niin ymmärrän sit, mutta ei tota kyllä kovin todennäköisenä skenaariona voi pitää.

Vai onko mullä jääny näkemättä joku sparripätkä missä se rankasee Manhoefiä tms...

Joku muukin täälä kirjoitteli Kennedyn tyrmäysvoitosta. Omaan päähäni ei kyl mahdu ajatus tuosta. Kennedy on kintussa roikkuja ja lukottaja, ei mikään tyrmääjä. Tietysti jos tosta jotain villiä kerrointa on tarjottu niin ymmärrän sit, mutta ei tota kyllä kovin todennäköisenä skenaariona voi pitää.

Vai onko mullä jääny näkemättä joku sparripätkä missä se rankasee Manhoefiä tms...

Jep, ihan kertoimen perässä laitettu ja sen lopetuksen pitäisi osua vielä toiseen erään. Uskon, että Timppa saa pidettyä matsin pystyssä. Pisteillähän se luultavimmin vie, mutta toivon että olis nyt kovat halut antaa kunnon näyttö ja hakea tavallista hanakammin lopetusta palkkakritisointien jälkeen.

Dennis Siver vs. Cub Swanson - Mielenkiintoinen matsi, kummankin pysty hauskaa katsottavaa ja jos pystyssä pysytään niin Siverillä on hyvätkin mahdollisuudet voittaa. Mutta uskon silti Swansonin vievän monipuolisuudella ja kondiksella.

Mark Munoz vs. Tim Boetsch Munoz on Boetchista parempi versio ja en näe kovinkaan todennäköisenä Boetchin voittoa. Okami matsissa Boetch oli aivan hukassa ja Lombard matsi oli aivan yhtä surkeaa katsottavaa, mäihä ei kestä kolmatta matsia.

Roger Gracie vs. Tim Kennedy Gracien pysty on melko kamalaa katsottavaa mutta jos mattoon päästään niin taitavampaa ukkoa ei löydy. Tästä matsista en itse ainakaan löisi vetoa kun kummatkaan ei niin ole vakuuttanut.

Frankie Edgar vs. Charles “do Bronx” Oliveira Olivieralle laitetaan melko kovaa vastusta jatkuvasti vaikka jamppa on sen verta nuori ja kokematon. Turpiin tulee edgarilta ja en ihmettelisi vaikka Edgari saisi lopetuksen tässä matsissa, Olivieralla ei tunnu olevan tarpeeksi sydäntä.

Anderson Silva vs. Chris Weidman En löisi matsista vetoa mutta Anderson Silvan veikkaisin voittavan jos joku pitäisi valita. Weidmanilla on silti aseet voittaa ja se tekee matsista mielenkiintoisen.

HEY that was low! oli hyvä :D

Ei Pierce oikeen kuunnellu kulman ohjetta

E: YEAH! Eka (ja ainoa) perfect pick

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom