UFC 156: Aldo vs. Edgar

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
UFC 156: Aldo vs. Edgar

463px-UFC_156_Aldo_Edgar.jpg

Main Card
José Aldo (c) vs. Frankie Edgar
Rashad Evans vs. Antônio Rogério Nogueira
Alistair Overeem vs. Antonio Silva
Jon Fitch vs. Demian Maia
Joseph Benavidez vs. Ian McCall

Preliminary Card (FX)
Gleison Tibau vs. Evan Dunham
Tyron Woodley vs. Jay Hieron
Jacob Volkmann vs. Bobby Green
Yves Edwards vs. Isaac Vallie-Flagg

Preliminary Card (Facebook)
Chico Camus vs. Dustin Kimura
Edwin Figueroa vs. Francisco Rivera

Evans on otellut niin harvakseltaan, että tämmönen kannumatsi välissä ei oikein sytytä mua. No tästä voitto, pudotus 185 ja GOAT:n kimppuun.

Evans on otellut niin harvakseltaan, että tämmönen kannumatsi välissä ei oikein sytytä mua. No tästä voitto, pudotus 185 ja GOAT:n kimppuun.

Sulla on aika heppoiset kannukriteerit. Pikku-Nogihan on kyykyttänyt Hendoakin joitain vuosia sitten. Oon kyllä samaa mieltä siltä osin, että Evans olisi ansainnut korkeammalle rankatun vastuksen.

voi jestas mikä kortti :kuola:

No onhan toi nyt helppo välimatsi Rashadille jolla pääsee takaisin voittojen tielle.

Se että Evans on tyylillisesti painajaisvastus Nogille ei tarkoita, että Nogi on kannu. Voitot Sakurabasta, Nakamurasta x2, Overeemista x2, Hendosta ja Matyushenkosta puhuvat puolestaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sulla on aika heppoiset kannukriteerit. Pikku-Nogihan on kyykyttänyt Hendoakin joitain vuosia sitten. Oon kyllä samaa mieltä siltä osin, että Evans olisi ansainnut korkeammalle rankatun vastuksen.

Sillä, että 28-vuotias pikkunogi on ollut kova jannu, ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että 36-vuotias pikkunogi tuoreine näyttöineen ei ole mielestäni urheilullinen haaste Rashadille.

- - - Updated - - -

Se että Evans on tyylillisesti painajaisvastus Nogille ei tarkoita, että Nogi on kannu. Voitot Sakurabasta, Nakamurasta x2, Overeemista x2, Hendosta ja Matyushenkosta puhuvat puolestaan.

Ks. Ylempi.

Sillä, että 28-vuotias pikkunogi on ollut kova jannu, ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että 36-vuotias pikkunogi tuoreine näyttöineen ei ole mielestäni urheilullinen haaste Rashadille.

Viissataaviiskytviis viestiä ja tämä on ainoa josta olen samaa mieltä tämän häirikön kanssa. Rashad on edelleen LHW:n kakkonen, tämä tulee olemaan helpohko voitto. Synkkä tilanne sinänsä Rashadille, niin lähellä kärkeä mutta kuitenkin niin kaukana. Toivottavasti pudottaa haastamaan Silvaa. Kunhan tämä GOAT #3 suostuisi vielä ottamaan pari oikeastikin kovaa matsia. Toivotaan toivotaan.

Suositut

Back
Ylös Bottom