UFC 143: Condit vs Diaz

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
40
4. helmikuuta, Mandalay Bay Events Center, Las Vegas, Nevada.

Varmistuneet ottelut:

Welterweight Championship bout: Georges St-Pierre (c) vs. Nick Diaz

Featerweight bout: Erik Koch vs. Dustin Poirier
Bantamweight bout: Alex Caceres vs. Edwin Figueroa

Noniin poijjaat eiköhän ole jo aika polkasta Ruuhka-Yrjänän seuraavan koitoksen hypejuna liikkeelle! Pelissä siis välisarjan tittelivyö ja tällä kertaa onneaan koittaa Stocktonin kasvatti, Nick Diaz.

Uskon että Ruuhka-Yrjänä nukuttaa Diazin jo kolmannessa erässä terävällä takakäden suoralla. Toinen vaihtoehto on > jabeilla pehmitys > glinch > dirty boxing > TD > GNP höystettynä kyynärpäillä.

Samalle kortille on suunnitteilla myös Josh Koschekin ja Carlos Conditin kohtaaminen WW-divisioonassa.

War GSP :rock:

Mä fanitin Gepsiä vuosikaudet. Nykyisin olen kääntänyt takkini, ja toivon, että Diaz löylyttää sen. Olen täysin kyllästynyt koko jätkään.

Niimpä toivon todella että Nick ottaisi voiton tästä kotiin, mutta pahaa pelkään Pierre taitaa reenata makoilua paraikaa. Tuota Pierren paskaa on saatu kattoa jo aivan liikaa.

Ei sitä huonoks voi kukaan sanoa siitä ei ole kyse vaan sitä että, jos on oikeesti paras niin voisi joskus näyttääkkin sen muuten kuin hikoilemalla toisten päällä.
A.Silva vs Pierre ei periaatteessa kiinnosta paskaakaan, mutta olis kiva nähdä kun Yrjö sais kunnolla pataan.

Jotainhan gespin pääkopassa on menny pahasti vinksalleen Serra matsin jälkeen, sen jälkeen onkin matsit ollu varmistelua alusta loppuun.
Kattokaa recordia ennen ja jälkeen Serra matsin.

Mä fanitin Gepsiä vuosikaudet. Nykyisin olen kääntänyt takkini, ja toivon, että Diaz löylyttää sen. Olen täysin kyllästynyt koko jätkään.

Mäkin olen ollut GSP-fani ja aiemmin en voinut sietää Diazia. Nyt kuitenkin toivon että Diaz vie tittelin. Luulen että Ruuhka-Yrjö vetää pystyottelussa lyhyemmän korren ja yrittää hyvin pian viedä ottelun mattoon. Ei muuta kuin kovaa TDD-treeniä Diazille.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
GSP kertoili jokin aikaa sitten jossain haastattelussa, että treenaili pitkään vain omien heikkouksiensa parantamiseksi, mutta on nyt taas ruvennut keskittymään vahvuuksiensa hiomiseen. Eli pikkuisen vois toivoa muutosta edellisiin matseihin. Tai sitten ei.

Kattokaa recordia ennen ja jälkeen Serra matsin.

Eiko silla etta vastusten taso on noussu dramattisesti ole mielesta mitaan tekemista sen kanssa?

Veikkaan etta Ivan Menjivar, Pete Spratt ja Travis Galbraith on olleet hieman helpompia lopettaa kun Jon Fitch, Thaigo Alves tai Jake Shield silma paskana.

Ymmarran kylla kritiikin siita etta GSP:n matsi ei valttamatta ole aina illan viihdyttavin mutta mestari on aina mestari. Kun GSP joku paiva menettaa vyonsa, unohtuu se etta se ei tyrmanny kaikkia vastustajiaan. Vyo kuuluu GSP:lle niin kauan kunnes joku ottaa sen pois. Miksei 'tylsat' GSP matsit ole vastustajien syyta? Eiks niitten pitais lopettaa GSP?

Varmasti sillä on vaikutusta, mutta kuitenkin mw:ssä lhw:ssa ja hw:ssa homma toimii niin kuin pitää eli niitä lopetuksia tulee vaikka on mestaruusmatsista kyse.

Varmasti sillä on vaikutusta, mutta kuitenkin mw:ssä lhw:ssa ja hw:ssa homma toimii niin kuin pitää eli niitä lopetuksia tulee vaikka on mestaruusmatsista kyse.

Eikö niiden lopetusten pitäisi nimenomaan vähentyä ottelijoiden tason noustessa/huipun leventyessä?

Georges St. Pierre Training With Vitor Belfort

vitor-belfort-gsp-18_large.jpg

http://www.bloodyelbow.com/2011/11/30/2599497/georges-st-pierre-gsp-training-vitor-belfort-photo

Ei huono idea treenailla Vitorin kanssa kanssa tulevaa matsia silmällä pitäiaen. Vasuri, sekä huomattavasti nopeempi ja voimakkkaampi käsistään kuin Nick.

Sääli että joutuu venaan matsia vielä tovin.

Eiko silla etta vastusten taso on noussu dramattisesti ole mielesta mitaan tekemista sen kanssa?

Veikkaan etta Ivan Menjivar, Pete Spratt ja Travis Galbraith on olleet hieman helpompia lopettaa kun Jon Fitch, Thaigo Alves tai Jake Shield silma paskana.

Ymmarran kylla kritiikin siita etta GSP:n matsi ei valttamatta ole aina illan viihdyttavin mutta mestari on aina mestari. Kun GSP joku paiva menettaa vyonsa, unohtuu se etta se ei tyrmanny kaikkia vastustajiaan. Vyo kuuluu GSP:lle niin kauan kunnes joku ottaa sen pois. Miksei 'tylsat' GSP matsit ole vastustajien syyta? Eiks niitten pitais lopettaa GSP?

Joo mutta esim. Condit tyrmäsi Hardyn ja Lyttle kuristi Hardyn ja GSP nyhjäsi 5 erää Hardyn kanssa. Ellenberger törmäsi Shieldsin ekassa erässä ja GSP otteli 5 erää pystyä Shieldsiä vastaan.

Suositut

Back
Ylös Bottom