UFC 138: Leben vs Munoz **SPOILEREITA**

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
What the hell? Täähän tulee ihmisten aikaan. :wtf:

Mites nuo Facebookin prelit toimii? Ei kai mun tarvitse rekisteröityä minnekään UFC:n sivuille tms,? Klikkasin FB:ssä "tykkää" nappulaa, ja nyt ainakin ilmestyi tuo screeni, missä kai sitten kohta alkaa näkymään streami?

Edit: Joo, sieltähän se lähti käyntiin! Olut kaapista ja sipsipussi käteen.

Kanat tuli jo kiskottua. Nyt voi sitten keskittyä tuohon punkkuun. Toivottavasti saadaan hyvät ottelut.

Kävin unibetillä laittaan tommosia 5e pikkuvetoja kaikkeen älyttömään. Jengin tyrmäysvoittoihin jne kaikkiin mihin sai lähelle 10 kertoimen. Osuis ees pari

Kävin unibetillä laittaan tommosia 5e pikkuvetoja kaikkeen älyttömään. Jengin tyrmäysvoittoihin jne kaikkiin mihin sai lähelle 10 kertoimen. Osuis ees pari
Mä kävin katsastamassa kans kertoimia ja matseja, mutta rehellisesti on myönnettävä etten tunne puoliakaan näistä jätkistä. Jäi sitten vedot vetämättä.

^ Tosi paljon uusia kasvoja. En mäkään noihin uskaltas lotota.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mitä vittua

GRRRRRRRRRRRR...

Nöh. Technical difficulties :/

.... Jatkuu!

Mä kävin katsastamassa kans kertoimia ja matseja, mutta rehellisesti on myönnettävä etten tunne puoliakaan näistä jätkistä. Jäi sitten vedot vetämättä.

Emmäkä noista tienny ketään :D mut niihin nyt meni 25e, ykskin osuu säkällä niin saan omani takas. Ainut mihin vähä betsasin enemmän oli toi Lebenin voitto.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom