Ufc 126 spoilers live

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Taitaa olla Mikekin pitkästä aikaa innoissaan. No kukapa ei olisi kun 2 noin kovaa strikeria ottaa yhteen.

On taas sellainen eventti että UFCn pojat katkoo streamejä innoissaan, pitäkää hauskaa streamienne kanssa :) MTV3 MAX 15 euroa/kk.

Yahoo on kyl hyvä, käytin kans sitä ennen ku mul oli mtv3 max, kohta taitaa loppua toi max diili ni vaihdan varmaan canaliin, ei tarvii sit enää vahingossakaan kuunnella suomiselostusta enää ikinä. Muutama eurooppakortti vielä tulossa ennen ku vaihdon aika on. Mut jos joudun kerrankin kuuntelee vielä suomeks selostuksen ni se on sit siinä. Mun elämä ei oo siitä parista eurosta kuukaudessa kiinni mitä joutuu canalista enemmän maksaa, mut sitä suomenkielistä selostusta en kyl kuuntele.

Nii joo, homeland security pisti viikolla kaikki nää Adhte sun muut streami paikat kiinni maan turvallisuuden nimissä ettei streamata NFLlän superbowlii eikä UFCtä, voi olla streamit vähän hakusessa tänään.

Mä en ole koskaan kuullut suomalaista selostusta, enkä kyllä halua kuullakaan. Ei UFC:tä voi vain katsoa ilman Roganin ja kumppaneiden juttuja.

Kiitä onneas, ei se vaan kuulosta oikealta. Sama ku joku Jani Toivola selostais lätkän mm-kisoja ja suomen pelejä. Ei se vaan toimi.

Sitähän minäkin olen ihmetellyt, pari kertaa pistänyt maikkarille viestiä että lähettäkää se suomiaudio jos se on niin vitun tärkeetä mutta laittakaa toiselle audiokanavalla se orkkis, ni ei. Varmaan ihan jees joillekkin se suomiselostus, Ja sama olis ton lätkäselostuksen kaa, jos et oo mertarantaa kuunnellut kymmentä vuotta niin ei sen puuttuminen vituta.

atdhe ja kumppanit on jo pistäny uudet sivut pystyyn jossain päin nettiä. Ja onhan noita eurooppalaisiakin sivuja jotka noita streameja kerää. Eli noi streamithan ei oo koskaan ollu atdhe tai muiden sivustojen vaan atdhe linkkaa muiden streameja omien sivujen kautta.

Eikö maikkarilla ollut suorissa lähetyksissä alkuperäinen selostus ja uusinnassa sitten suomalainen? Näin oli ainakin ennen mun käsittääkseni.

Itse vissiin kerran kuullu suomi selostuksen ja eipä nyt niin haitannu kerta.
Maxiin ollu tyytyväinen, kiva sohvalta kunnon ruudulta laatu tavaraa kelpaa katsella.
Ja pystyn kattoo vaikka ilman ääniä tv ruutua vaikka mieluummin näitä jenkki möläytyksiä nyt kuunteleekin.

Hyvä iltama tulossa, hyviä ottelu pareja, mutta mahdollisuus on muutamaan väsyttävään matsiinkin vaikka paperilla nimet olisi mitä tahansa.

Tän Ilmenin lässytys kuulostaa kuin tulisi jostain nauhalta. Aina samat heitot ja tuntuu kuin ei juurikaan tuntisi ottelijota. Paitsi nämä "isot" nimet.Kyllä sitä odottaisi, että maksukanava kun on niin selostajat olisivat vähän enemmän perillä näistä, eikä tiedot olisi vain UFC:n sivuilta katsotuista videoista. Jos nyt vertaa vaikka Eurosportin kommentaattoriin Fight club lähetyksissä, jonka nimeä en nyt muista niin ero on kuin yöllä ja päivällä. Ilmenhän heittelee oikeestaan näitä hänen Sali sarjassa viljeltyjä heittoja jatkuvasti, jotka on kuultu jo. Kyllä nyt varmasti löytyisi joku muukin sanavalmiimpi ukko joka olisi edes vähän enemmän perillä näistä ottelijoista.

Back
Ylös Bottom