Todella asiallinen vastaus vaihteeksi, propsit siitä.
Ite kannatan Lessua just sen takia, että mies on helvetin viihdyttävä, vaikkei olekaan todellakaan teknisesti parhaimmasta päästä. Itse kannatin ja tulen kannattamaan Lessua eniten UFC:n HW divarissa, vaikka pahalta näyttääkin että noi top strikerit tulee mahdollisesti myllyttämään Lessua pahemman kerran (mitä ennen tätä matsia en uskonut tapahtuvan, muuta kuin ehkä Carwinin toimesta kunnon tankin kera) ellei Lessun puolustus parane reippaasti. Toistamiseen, oon kyllä todella yllättynyt miten Cain onnistui satuttamaan Lessua lyönneillään noinkin pahasti. Taisi mulla olla näkymättömät lessu-lasit päässä, vaikken sitä huomanutkaan.
Anyway, Lessu näytti todella hyvältä sen 20sec matsin alussa, mutta Cainin paini yllätti mut. Lesnarin paini on paperilla paljon parempaa kuin Cainin, mutta niin se mehikaani vaan pomppas Lessun alta sutjakkaasti, propsit jätkälle.
Mitä tulee Strikeforcen jätkiin, haluan Overeemin nyt UFC:hen enemmän kuin koskaan! En osaa oikein vertailla kunnolla, mutta uskoisin AO:n outboxaavan Cainin? (elkää suuttuko jos oon väärässä/loukkasin :D) Painiminen onkin sitten eri stoori.