Tytöistä muutakin kuin kavereita

Mun vaan jotenkin pirun vaikea ymmärtää tän asian vaikeutta, ja varsinkin, kun käytän itseäni referenssinä. Mä en ole omasta mielestäni mitenkään erikoisen näköinen tai muutenkaan mitenkään erikoinen, mutta mä tapaan jatkuvasti uusia ja välistä todella mielenkiintoisiakin ihmisiä. Ei mulla ole ollut minkäänlaisia vaikeuksia tutustua vastakkaiseen sukupuoleen pitkään aikaan, kun pääsin nuoruusvuosien ujoudesta sun muusta hölynpölystä edes suurin piirtein eroon. Ja kun täällä katselen, kun menestyvät ja varmaan suurimmaksi osaksi joko normaalin tai jopa hyvännäköiset ihmiset valittavat, kun koskaan ei tapahdu mitään, seksiä ei saa koskaan ja kaikki on vaikeaa, niin tää ei vaan kerta kaikkiaan mene mun jakeluuni, että mikä tässä nyt mättää :)

Mun mielestäni 90% ihmisistä täälläkin tää on vain jonkinlainen asenneongelma, joka ei tarvitse kuin pientä perseelle potkimista tai silmien avaamista. Ja kun jaksaa yrittää, niin se pieni onnistuminen voikin avata hommaa taas ihan uudella tavalla.
Outoa, että et ymmärrä. Minä ymmärrän hyvin.

Kaupunki
Helsinki
Seuraava sivusto avaa hyvin miesten ja naisten välisistä kemioista:

http://www.laddertheory.com/

Ote eräästä esimerkistä:

"Cuddle Bitches
cuddle bitch(n) - a guy who never gets to sleep with a girl but gets to have intimate moments with her like cuddling, spooning, or otherwise being affectionate. Usually this will occur in private. She probably considers him a really sweet guy, which is the kiss of death.

First off, cuddle bitches are bad, bad things to be. Maybe the worst thing to be. I mean, being an Intellectual Whore is bad, but being an Intellectual Whore who has to endure blue-balls is bordering on criminal."

Lyhyesti sanottuna, oma käyttäytyminen tai status johtaa miehen helposti kaveriportaalle, jolloin pillua ei heru (muutamia poikkeuksia lukuunottamatta).

mansladder1.jpg
womansladder1.jpg

Liitteet

Kaupunki
Helsinki
Ehkä SULLA on vääristyny kuva ihmisistä kun pitää nettideittailla? :rolleyes:
Virhepäätelmä. Minun ei pidä nettideittailla, teen sitä ihan vain sen helppouden vuoksi. Monille työ, harrastukset ja muut velvoitteet ovat aikaavieviä ja siihen baareissa pyöriskelyyn yms. sosialisointiin ei niin hirveästi jää aikaa. Silloin on todellakin helpompi hakea sitä kontaktia netistä.

Yleensä sitä vaan lähtee yhessä syömään tai tekemään jotain muuta, nyt viimesimmän tuttavuuden kanssa nähtiin ohimennen kylillä ja kun sanoin että oon menossa frisbeegolffailemaan ni sovittiin että se lähtee mukaan seuraavalla kerralla. En osaa ite ainakaan ottaa tollasia "deittailuna". Mukava kun voi vaan olla toisen seurassa ja touhuilla normijuttuja ilman että on jollain virallisilla deiteillä, ei tarvii kattoa mitä laittaa päälle eikä yrittää olla mitään muutakun oma ittensä, toisella osapuolellakin on helpompi olla. Emt. kait se on sitte kuitenki "deittailua" vaikka sitä ei siltä kantilta otakkaan.
Ei sitä treffeilläkään tarvitse esittää. Aina voi olla oma itsensä, ellei sitten häpeä sitä itseään ja sen takia joudu turvautumaan johonkin esitykseen. Toisekseen, ei ne netin kautta sovitut tapaamisetkaan tarvitse olla mitään jäykkiä tietyn kaavan mukaan olevia kynttiläillallisia. Sinne mahtuu nuo frisbeegolfit ja muut aktiviteetit ihan täysin ja ne voi todellakin ottaa rennosti.

ps. ainahan se on helppo vedota noihin kliseisiin yleistyksiin, mutta niissä on AINA VINHASTI PERÄÄ.

edit: siis ei mulla oikeasti ole mitään nettideittailua tai muutakaan deittailua vastaan, mun juttu se ei vaan ole :) Oli ehkä vähän huumorimielessäkin kirjotettu se eka postaus, mutta kutakuinkin sellanen "tuntuma" on touhusta.
Jos sinulla ei ole omakohtaista kokemusta niin miten voit sanoa niissä olevan perää? Koska siun kaveri Rane on tilittänyt paskaa menestystään vai? Ehkä se Rane on vaan paska jätkä...

Ikä
32
Mun vaan jotenkin pirun vaikea ymmärtää tän asian vaikeutta, ja varsinkin, kun käytän itseäni referenssinä. Mä en ole omasta mielestäni mitenkään erikoisen näköinen tai muutenkaan mitenkään erikoinen, mutta mä tapaan jatkuvasti uusia ja välistä todella mielenkiintoisiakin ihmisiä. Ei mulla ole ollut minkäänlaisia vaikeuksia tutustua vastakkaiseen sukupuoleen pitkään aikaan, kun pääsin nuoruusvuosien ujoudesta sun muusta hölynpölystä edes suurin piirtein eroon. Ja kun täällä katselen, kun menestyvät ja varmaan suurimmaksi osaksi joko normaalin tai jopa hyvännäköiset ihmiset valittavat, kun koskaan ei tapahdu mitään, seksiä ei saa koskaan ja kaikki on vaikeaa, niin tää ei vaan kerta kaikkiaan mene mun jakeluuni, että mikä tässä nyt mättää :)

Mun mielestäni 90% ihmisistä täälläkin tää on vain jonkinlainen asenneongelma, joka ei tarvitse kuin pientä perseelle potkimista tai silmien avaamista. Ja kun jaksaa yrittää, niin se pieni onnistuminen voikin avata hommaa taas ihan uudella tavalla.
Komppailen sua. Lisäksi haluan linkittää pienen motivaatiokappaleen muille nössöilijöille:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ikä
38
Jos sinulla ei ole omakohtaista kokemusta niin miten voit sanoa niissä olevan perää? Koska siun kaveri Rane on tilittänyt paskaa menestystään vai? Ehkä se Rane on vaan paska jätkä...
haha jätkä veti siilipuolustuksen heti päälle, chill out! :) ei oo kukaan tilittäny mitään, ei pidä ottaa niin vakavasti näitä juttuja, pääasia että ite tietää mitä tekee ja/tai hakee, rauha rauha :haart: se on ihan ok oikeasti mulle ja ihan sama miten muut hoitaa parisuhdekuvionsa ym. touhut, ei vois vähempää oikeastaan kiinnostaa, kuhan nyt puin sanoiksi ehkä vähän väärinkin sen että voi olla että täysin tuntemattoman ihmisen kanssa voi helposti ehkä mennä odotusten ym. suhteen päin vittua hommat kun ei tätä henkilöä ole kuitenkaan edes nähnyt. Ihmisestä kertoo kuitenkin aika paljon se ulkoinen olemus, ja se on nimenomaan se mihin itsellä kiinnittyy huomio ensimmäisenä. Hymy, katse, ulosanti ja se miten toinen itsensä ns. kantaa on mahdoton välittää sanoilla tai edes kuvilla.

Kaupunki
Helsinki
haha jätkä veti siilipuolustuksen heti päälle, chill out! :) ei oo kukaan tilittäny mitään, ei pidä ottaa niin vakavasti näitä juttuja, pääasia että ite tietää mitä tekee ja/tai hakee, rauha rauha :haart: se on ihan ok oikeasti mulle ja ihan sama miten muut hoitaa parisuhdekuvionsa ym. touhut, ei vois vähempää oikeastaan kiinnostaa, kuhan nyt puin sanoiksi ehkä vähän väärinkin sen että voi olla että täysin tuntemattoman ihmisen kanssa voi helposti ehkä mennä odotusten ym. suhteen päin vittua hommat kun ei tätä henkilöä ole kuitenkaan edes nähnyt. Ihmisestä kertoo kuitenkin aika paljon se ulkoinen olemus, ja se on nimenomaan se mihin itsellä kiinnittyy huomio ensimmäisenä. Hymy, katse, ulosanti ja se miten toinen itsensä ns. kantaa on mahdoton välittää sanoilla tai edes kuvilla.
Siilipuolustukseen olen viimeksi ryhmittäytynyt armeijassa ;) Mie vain vaadin perusteluita väitteille, jopa netissä.

Ikä
38
Siilipuolustukseen olen viimeksi ryhmittäytynyt armeijassa ;) Mie vain vaadin perusteluita väitteille, jopa netissä.
Enhän mie ole väittänyt yhtään mitään? Muutakun että omasta mielestäni nettideittailu on yhtä tyhjän kanssa eikä itseäni kiinnosta kyllä yhtään ko. touhu.

Mä suosittelen edelleen sitä nettideittailua. Saisi vähän kokemusta naisten kanssa pyörimisestä.
Oon aikalailla merkkarin kanssa samaa mieltä.. En näe mitään järkeä, että miksi ketjun aloittaja alkaisi hakemaan seuraa monitorin takaa piilosta, koska hän osaa kuitenki mennä naisten juttusille ihan oikeassakin maailmassa ja häneltä löytyy aikaa pyöriä vaikka missä.

Suosittelen olemaan paljon itsevarmmeman oloisempi ja hankkimaan myös reilusti egoa(ole mies, äläkä halikaveri) kuten aikasemminkin on jo sanottu moneen kertaan. En oikein usko, että tuota itsevarmmuutta saisi nettideittailun kautta hankittua, ellei ole jokin runoseppä tai hyvässä ammatissa ja laittanut profiilikuvakseen jonkun hunksin siihen... Tuota en ymmärrä, että miksi pitäisi olla jotenkin tyly tai ei saisi antaa huomiota naiselle? Naiset tykkää imartelusta ja kohteliaisuudesta ja kaikesta mukavasta huomiosta tottakai, sillä ketä ei tykkäisi? Suosittelen vain, että et mene kuitenkaan mitään halikaveria hakemaan(tai esiintymään sellaisena) ja ensi kerralla kun olet herrasmies jonka kainaloon joku nainen haluu tulla itkemään parisuhdeasioista ja olet saanut itsevarmuutta niin tarraat vaikka perseestä kiinni ja kehu tissejä tai hänen silmiään, kummat nytten on sitten kivemmat sillä hetkellä.

ja ensi kerralla kun olet herrasmies jonka kainaloon joku nainen haluu tulla itkemään parisuhdeasioista ja olet saanut itsevarmuutta niin tarraat vaikka perseestä kiinni ja kehu tissejä tai hänen silmiään, kummat nytten on sitten kivemmat sillä hetkellä.
No niin, siinä sitä olisi tilannetajua parhaimmillaan. Jokaista halaavaa naista vaan perseestä kiinni. Siitä ne kumminkin tykkää.

Vaikkei monet tykkäisikään niin jokainen joka tykkää on voitto :pano:
Jokainen joka ei tykkää, mutta tekee sinusta itkuolkapään on anyway tappio, mitä nopeammin se tulee esille sitä parempi.

:rolleyes:

Miljoona kertaa jo huomattu, että suurin osa ihmisistä on munattomia eivätkä uskalla ottaa sitä ensimmäistä kontaktia reaalielämässä. Onkin helpompi lähestyä ventovierasta netin vältyksellä ja vaihtaa ajatuksia, ja vasta sitten tavata irl. Toimii, tosin en mistää nettideittihommista tiedä, mut mielestäni facebook on aika helkkarin kova tällaiseen.
http://www.feissarimokat.com/2010/12/pelimies/

Sori jos paljastin sut;)

Tekeekö jotku oikeasti tota että ne laittaa viestiä jollekin naiselle jonka ne on stalkannut facebookista? Siis on ehkä joskus jonkun mielenkiintoisen naisen facebooktili löytynyt. siis ihan vahingossa, mut toi on ihan soveliasta?

Tai no joskus ehkä pari venäläistä lisännyt jonkun bileiden jälkeen, jos oon tiennyt ne ei-varatuiksi, mutta ihan kylmästi vaa viestiä? Eiks sitä pidetä niinkutsuttuna stalkkauksena?

Tiiän, oon wanha koska en ymmärrä nettiherutuksen päälle ollenkaan, en oo koskaan omistanut ees galleriatiliä..

e: toi facebook on kyllä siitä ihan hyvä että ainakin näkee millainen se on, ettei käy niinku eräälle joka lähti nettitreffeille ja joutu viemää sen teboilille ku ei abc:lle kehdannu ku ei se ihan niin nätti ollu. iha kaverilt kuulin ;)

Rehellisee kysymyksee rehellinen vastaus: En.

no auton osaan myllyttää.. mut en mä mistään mitään tiiä. tai mitään ylipääsä osaa.

Krice

Banned
Tekeekö jotku oikeasti tota että ne laittaa viestiä jollekin naiselle jonka ne on stalkannut facebookista? Siis on ehkä joskus jonkun mielenkiintoisen naisen facebooktili löytynyt. siis ihan vahingossa, mut toi on ihan soveliasta?
Tuolla tavallahan se tapahtuu myös tosielämässä. Näkee jonkun naisen, josta kiinnostuu koska sillä on isot tissit tai perse. Minusta kovimmat pelimiehet on niitä, jotka ylipäätään onnistuu iskemään jonkun netin kautta. Siinäkin vaaditaan pelimiesliikkeitä.

Tekeekö jotku oikeasti tota että ne laittaa viestiä jollekin naiselle jonka ne on stalkannut facebookista? Siis on ehkä joskus jonkun mielenkiintoisen naisen facebooktili löytynyt. siis ihan vahingossa, mut toi on ihan soveliasta? [/QUOTE] Juu tekee. Sitä tekee sekä miehet, että naiset. Ja mulla ainakin on vaan positiivisia kokemuksia. Ei kannata tuhlata tässä elämässä hetkeäkään miettimällä sellaisia, että "vähänkö on noloo, jos pistän tolle viestiä, tai puhun tolle tms." Itse määrittelet rajat omaan elämääsi. Onneksi mun ei tartte miettiä, että onko joku noloo, tai mitäköhän toi aattelee, jos teen näin...

Tuolla tavallahan se tapahtuu myös tosielämässä. Näkee jonkun naisen, josta kiinnostuu koska sillä on isot tissit tai perse. Minusta kovimmat pelimiehet on niitä, jotka ylipäätään onnistuu iskemään jonkun netin kautta. Siinäkin vaaditaan pelimiesliikkeitä.
Ei siihen vaadita mitään muuta kuin "ihku heruttelukuva" johonkin profiiliin niin saanti on taattua netissä. Ja ketä vaan osaa jauhaa paskaa koneen ääressä, tai jossakin mesessä tai chatissä, koska siinä ei tule mitään kiusallisia hiljasia hetkiä, tai mitään muuta sellasta ja aina voi sanoa "joo mä täst lähenkin nyt lenkille moroo.."

totta munassa, en mä lähe kulumallakaa (mikä lienee osoitus suuresta tyhmyydestä)
e: kieltämättä tiettyjen henkilöitten hävittyä palstalta ei oikein hirveästi tuu enää luettua.

ja aiheesee: täytynee ottaa lusikka kauniiseen käteen ja keksiä joku fiksu viesti naamakirjassa yhdelle puoltutulle tyttöselle..:)