Tyson vs Sapp ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Luna
  • Aloitettu Aloitettu
Mike Tyson appeared on the big screen TV, live from his training base in Hawaii, during the December 31st 'Dynamite' show, and predicted a quick victory for Bob Sapp over Alebono.

Tyson went to to say that Akebono accepted the challenge and that Sapp is a "great man" who also accepted the challenge. Sapp then turned to the screen and shouted "Now, it's your turn, Mike Tyson!".

Tyson laughed and replied, "I want to face Bob Sapp. He's strong, I respect that, but he can't beat me!".

:thumbs:

Akebono tipahti vielä aika nopeeseen kuulemma... Perhana ku kellää ei ole slotteja, oon jo kauan yrittäny imee sen. Saapi nähä miten Tysonin käy:arvi:

Originally posted by Deat
Akebono tipahti vielä aika nopeeseen kuulemma... Perhana ku kellää ei ole slotteja, oon jo kauan yrittäny imee sen. Saapi nähä miten Tysonin käy:arvi:

Saat sen torrentin kanssa otettua aika kivuttomasti, kaveri kertoi että siellä on. Ite laitoin just tulemaan.

suprnova.org:ista löytyy haun kanssa torrentti...

Originally posted by Deat

Torrentista imutin, olipahan aika kökkö matsi. Hirvee läski ainaki toi Akebono, muista kyvyistä en tiedä.

Sapp riehuu ja tönii 30 sekuntia ja sitten hyytyy. Sen jälkeen Tyson tyrmää Sapp:in. Olisi paljon mielenkiintoisempaa nähdä Lebanner vs. Tyson tai CroCop vs. Tyson k-1 säännöillä. Sapp vois pärjätä mma-säännöillä Tysonia vastaan, mutta ei mitenkään k-1 tai nyrkkeily säännöillä.

Kyllähän Sapp huomattavasti pitempää kuin 30 sekuntia jaksoi Noguieraa vastaan.

Eiköhän meistä kaikki oo yllättyneitä, jos Sapp menee ja voittaa Tysonin. Kylllä Iron Mikellä on kuiteski nopeutta, voimaa ja hyvä tekniikka. Eli Sappi saa tehdä tosissan töitä, että jos aikoo voittaa. Mut ohan tietysti aikasemminki nähty noita yhen lyönnin ihmeitä. Kuiteski puhutaan isoista miehistä.

Originally posted by NHB
Kyllähän Sapp huomattavasti pitempää kuin 30 sekuntia jaksoi Noguieraa vastaan.

Jaksoihan se, kun pääsi Nogueiran päälle löhöilemään. Onhan se pystyssä jaksanut pitempään esimerkiksi Hoostia vastaan, mutta ehkä voisi hieman rauhottaa sitä alkurynnistystä. Happi loppu tollasella lihasmassalla aika nopeasti.

Mä uskon myös vahvasti, että Mike pöllyttää Sappia. Teknisesti niin eri planeetalta kuin Sapp, joten saa pieni ihme tapahtua ennen kuin toisin käy. Varsinkin jos ottelu menee siihen pisteeseen, että Sapp puuskuttaa ja Tyson hyppii intiaani-tanssia ympärillä...

Originally posted by NP_NG
toi on täysin totta. olen ihan samaa mieltä.

Totta... Tysonilla on kuitenkin se magical on bunch jota kellään muulla ei ole. Eli Tysonin tarvii kerran tirpaista kunnolla turpaan, tai vaikka mahaan niin toinen jo keräilee.

Originally posted by Amerikan Jeesus
Totta... Tysonilla on kuitenkin se magical on bunch jota kellään muulla ei ole. Eli Tysonin tarvii kerran tirpaista kunnolla turpaan, tai vaikka mahaan niin toinen jo keräilee.
Eikös se ollutkaan Bruce Lee? :D

Aina mainitaan miten kovaa Sapp lyö, mutta totuus kuitenkin kai on se, että Tyson pommittaa kovemmin. Kaveri on ex-raskaan sarjan maailmanmestari kuitenkin, ei se tieto/taito ja kamppailukokemus siitä mihinkään häviä. Jos ottelulista on tälläinen:50 Wins, 4 Losses, 2 No Contest, 44 Knockouts, ja kaikki vastustajat ovat olleet ammattilaisraskassarjalaisia, niin en usko jonkun ns. "ottelija" Sapin mahdollisuuksiin.

Huoh, miksi jengi edes vaivautuu sanomaan Sapp ja Tyson samassa lauseessa, kun puhutaan lyömisestä............

Tulipa mieleen tuo bonjasky vs sapp matsi, jossa sapp diskattiin kun löi maassa, bonjasky kuitenkin tippui.
Toinen vastaava kun sapp otteli jotain japskia vastaan ja sama homma, erona vaan että homma lähti käsistä.
Sapp sikaili alusta asti, lopussa japanin mies vittuuntui ja löi sappia takaa josta alkoi sitten kunnon tappelu, joka päättyi kun sapp yritti stumpata japskia, joka pelastui kun jengiä tuli kehään väliin.
Mietin vaan että sama varmaan jos tyson matsi toteutuu, mä luulen että sapp häviää mieluummin diskauksella kuin tyrmäyksellä.

Jos hakee d++:lla sen Tysonin highlightsin, niin sieltä kyllä näkee että Mike osaa kyllä liikkua kuin unelma. Veikkaan, että Sapp ei saisi edes osumaa Tysoniin. Mike liukuu alta pois ja vetää muutaman iskun sisään. Sapp ei kestä kipua ja alkaa juosta karkuun. Mike tulee perässä ja ampuu selkään. Ruman näköistä. Iron-Mike on kuitenkin jotain ihan muuta kuin pelle-Bob.

Osaa Hoostkin liikkua suht sulavasti, silti vaan Sapp onnistui hänet ahdistettua nurkkaan. Pride säännöillä vastustajan paikallaan pitämiseen on paljon enemmän keinoja kuin nyrkkeilyssä. Tysonin kunto lienee arvoitus, ikääkin alkaakin olla jo. Sappin luulisi ainakin treenanneen kovaa, Iron Miken päänahka kiinnostaa varmasti.

Itse asiassa Sappin treenaaminen on viime aikoina ollut aika vähäistä miehen lukuisista pr- ja edustustehtävistä johtuen.
Tyson on kuulemma treenaillut viimeiset pari kuukautta ihan kunnolla.

Back
Ylös Bottom