Tyhjät dvd-levyt

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Elikkäs, joissain threadeissa tätä aihetta on jo lyhyesti off topiccina jauhettu, mutta ajattelin tehdä tästä oman threadin.

Elikkäs, mistä pakkotoistolaiset tilaa/ostaa tyhjät dvd-levynsä?

Tähän threadiin ois hyvä laitella linkkejä sun muuta hyödyllistä. Ilmeisesti tuolla Saksanmaalla ja Briteissä on halvat hinnat? Linkkejä ja neuvoja kaivataan! :hyper:

Kraftwerk n sanoi:
Elikkäs, joissain threadeissa tätä aihetta on jo lyhyesti off topiccina jauhettu, mutta ajattelin tehdä tästä oman threadin.

Elikkäs, mistä pakkotoistolaiset tilaa/ostaa tyhjät dvd-levynsä?

Tähän threadiin ois hyvä laitella linkkejä sun muuta hyödyllistä. Ilmeisesti tuolla Saksanmaalla ja Briteissä on halvat hinnat? Linkkejä ja neuvoja kaivataan! :hyper:
Tuossa on sellainen Keskustelu, jossa asiaa käsitellään. EU-maksuun liittyvät asiat on väännetty rautalangasta Afterdawnin keskustelussa. Itse olen tilannut www.cdrohlinge24.de kaupasta ja homma on toiminut moitteettomasti.

mä tilasin www.nierle.de kaverin kans 75 tyhjää dvdtä ja 100 tyhjää cdtä ja kolme cd laukkua. Ei valittamista missään osa-alueella, ja saksalaiseen tapaan mukana tuli desin pikkupullo brandya jonka toisella puolella luki "Than you for ordering"

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom