Twisted Sister

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Battle
  • Aloitettu Aloitettu
On ihan pakko avata oma thread tälle loistavalle bändille. :worship:

Kuunteleeko porukka yhä vai onko ikinä tykännytkään? Ja onko kellään uutta tietoa keikoista ja mahd.Suomen vierailusta ym. mitä ei www.deesnider.com ja www.twistedsister.com ilmoita..eli ns sisäpiirin tietoa/huhua/arvauksia??

Täälläpäin ainakin Twistataan välillä kovastikin, mainitaan tässä muutama kappale jotka ovat suurempia kuin itse elämä tai Dee Sniderin tupeeraus :

-Burn In Hell
-Sin after Sin
-Stay Hungry
-The Beast
-The Fire still Burns
-Under the Blade
-Destroyer

Eli kovastikin vanhempaa tavaraa, itse asiassa minulla ei ole hajuakaan minkälaista tavaraa äijät ovat myöhempinä aikoina tehneet, jos ovat. Kyllähän ne nykyään taitavat taas keikkailla, hienoa tuo olisi jos Twistedin joskus livenä näkisi.

Hohoo, tulipas vielä mieleen TS:n loistavat musiikkivideot, I Wanna Rock ja We're not gonna take it, ei helvetti sentään! :D

Ne julkaisi (-99?) Club Daze vol.1, jossa oli aikaisempia demoäänityksiä ja 2001 Club Daze vol.2, jossa on kaksi ekaa biisiä "uusia" ja loput vanhoja keikkabiisejä, jotka oli tehty ennen A.J.Peroa.(Myös demot ennen Peroa)
"Uudet" biisit on rummutettu valmiiksi v.1984, mutta laulu & muu soitto on v.2001 tuotosta.
Twistarit aikovat (ehkä) tehdä Stay Hungry-albumin uudestaan, mutta eivät ole aikeissa tehdä uutta tavaraa, mikä on todella harmi...muttta ei sitä koskaan tiedä.
Ja tosiaan..ne täytyis saada Suomeen!

Kieroutunut sisko vuodelta 1975 :haart:

75_pub.jpg

Katsokaa kuvaa n. minuutin ajan ja saatte tehtyä päivän vatsalihastreenit :lol2: . Esitän varovaisen arvauksen siitä, että bändin kaikki jäsenet ovat miehiä...

Joskus kun olin pieni niin tämä bändi oli kova sana :rock: Mulla on vieläkin niiden musiikkivideoita vhs-kasetilla kaapissa :D
Vois jopa harkita tuon uuden albumin hankkimista.. ihan vaan nostalgian vuoksi..

edit: uuden albumin = uuden version siitä stay hungry -albumista :)

Siinä on dvd samassa pläjäyksessä, eli keikkakuvaa vuodelta 2003.

Aivan loistava orkesteri. Stay Hungry on kyllä mielestäni orkesterin kovin lätty. Viime vuonna taisivat soittaa Wackenissa.. En sitten tiedä että vieläkö lähtee toi livehomma niin vahvasti ku 80-luvulla?! :)

GoreObsessed sanoi:
En sitten tiedä että vieläkö lähtee toi livehomma niin vahvasti ku 80-luvulla?! :)

Kyllä Dee oli ainakin vielä -98 tavastialla kovassa iskussa.
Jännä kuulla miltä uusiks tehty Stay Hungry kuullostaa. Alkuperäsessä on soundit aika hanurista...

Paitsi, että Twistarit ei ole soittanut glam-rockia...ei vuoden 82 jälkeen.

Twisted Sister Suomeen!!
Twisted Sister is proud to come back to FINLAND!!!
May 7th in Oulu, Finland
The Grand opening of this new concert venue is called Teatria
Complete venue information coming this week!

Danny Stanton

http://www.twistedsister.com/talkshop/messages/24417.html

:rock: :hyper: :kippis1: :thumbs:

Nähräänkö siellä, neutraali ??

Battle sanoi:
Nähräänkö siellä, neutraali ??
En kyllä pidä bändistä eli en keikalle mene, mutta voidaanhan me jossain nähdä jos oot ouluun tulossa, jos siltä tuntuu että pitää nähdä :D

Alappas tykkäämään, koska olen keikan jälkeen luultavasti niin jurrissa, etten uskalla muualle lähteä.

Ei vaan. Täytyy katsella minkälaisella köörillä täältäpäin lähdetään ja koska. Parashan olisi jos tultaisiin jo perjantaina ja mentäisiin hotelliin. Voitais nähdä silloin jossain salilla?
Laitan privaa, kun selviää ajankohta ja muut.

Battle sanoi:
Alappas tykkäämään, koska olen keikan jälkeen luultavasti niin jurrissa, etten uskalla muualle lähteä.

Ei vaan. Täytyy katsella minkälaisella köörillä täältäpäin lähdetään ja koska. Parashan olisi jos tultaisiin jo perjantaina ja mentäisiin hotelliin. Voitais nähdä silloin jossain salilla?
Laitan privaa, kun selviää ajankohta ja muut.
ok

Jesh, lippu varattu. Kesän jälkeen alkaakin olla kaikki lapsuuden suosikki-kasarihevibändit nähtynä (Vaspi, Tvistarit, Diio, Assepti) :rock:

Pari lippua on mullakin, serkun kanssa lähden oulandiaan :rock:

Lippuja on vielä! Pakkismiitti Teatriaan :kippis1:

Back
Ylös Bottom