twinlabin creatine fuel loading drink

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kiewi
  • Aloitettu Aloitettu
Moro

Vetelin tuossa puol vuotta sitten kreatiinit topicin mukaisesta aineksesta. annos ennen treeniä ja jälkeen. Mömmö potki niinkuin olis ollu suuremmallakin roinakuurilla(Tosin annoksessa on muistaakseni 50g nopeeta sokeria, joten oleellisin vaikutus mun treeniin saatto olla energian lisäys..hmm).

Kysynkin, että onko kukaan muu kokeillu kyseistä ainetta. Tietääkö kukaan mistä noita twinlabin tuotteita sais kun nää tuli ostettua salilta ja hinta oli sen mukanen.

En oo twinlabin palkkalistoilla =).

-Kiewi

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pari purkkia oon kulattanut, en huomannut eroa noihin muihin käyttämiini crea loading satseihin.

Ite tilasin www.gnc.co.uk :sta josta saa ainaskin vähän halvemmalla kuin Suomesta ja kotiin kannettuna

Creatine Fuel Loading Drink

Kerran oon kokeillu, ihan ok aine mut allekirjoittaneella toimii oikeastaan melkein paremmin pelkkä kreatiini+dextroosi!
Muuten Twinlabilta tulee varmasti kyllä parhaat lisäravinteet joten jos toimii kannattaa varmasti käyttää jatkossakin. Olen kuullut paljon kehuja tuosta aineesta ja se on vähän yksilöllistä kenellä toimii mitkäkin lisäravinteet! Pitäs se varmaan vielä kerran testata kyseistä ainetta itsekin jos vaikka toimis toisella kertaa jostain syystä paremmin!:)

Terveisin Panu!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom