Twinlabia pääkaupunkiseudulta

Status
Viestiketju on suljettu.
Onko joku tehnyt vertailuja, mistä pääkaupunkiseudulta sais edullisimmin Twinlabin lisäravinteita? Eivät ole alkujaankaan sieltä edullisimmasta päästä, ei huvittaisi maksaa kauheesti siihen päälle vielä ekstraa vähittäiskauppiaalle...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Twinlabin tuotteista ei keskustella tällä palstalla. Twinlabin edustajan pyyntö. Niin, ei kannata pyytää kertomaan taustoja tarkemmin. Vaikka kertoisin, ei kukaan, kukaan suostuisi uskomaan. :lol2:

Tämän on pakko olla jotain joulupilaa, kai Twinlabin edustaja haluaisi heidän tuotteistaan puhuttavan joka paikassa :)

Ok, jos joku siis tietää mitään alkuperäiseen kysymykseeni liittyen, vois vaikka mailata mulle...

Kiitos ja anteeksi.

Originally posted by lasse
tääl on vissiin oltu legendaarisia! :D

Hmm.. legendaarisia? Minä vain en ymmärrä, millä munalla Twinlabin edustaja voi estää jollain keskustelupalstalla Twinlabin tuotteista puhumisen. Tajusin ehkä asian ihan väärin, minulle tulee pakostakin mieleen Twinlabin tuotteiden olevan niin paskoja, ettei niistä voi puhua? Sillä logiikalla Twinlab sitten maksaisi ylläpidolle suojelurahaa, ettei niistä puhuta.. :) Voi hitto, joko olen liian väsynyt, tai sitten kuvittelen vain kaiken. Taitaa olla aika antaa aivojen levätä.

Originally posted by Nat_Ural
Hmm.. legendaarisia? Minä vain en ymmärrä, millä munalla Twinlabin edustaja voi estää jollain keskustelupalstalla Twinlabin tuotteista puhumisen. Tajusin ehkä asian ihan väärin, minulle tulee pakostakin mieleen Twinlabin tuotteiden olevan niin paskoja, ettei niistä voi puhua? Sillä logiikalla Twinlab sitten maksaisi ylläpidolle suojelurahaa, ettei niistä puhuta.. :) Voi hitto, joko olen liian väsynyt, tai sitten kuvittelen vain kaiken. Taitaa olla aika antaa aivojen levätä.

Varmaan suunnilleen noin. He eivät halua, että massat saavat lukea joltain keskusteluforumilta juttuja "Onhan se Twinlab hyvän makuista, mutta eikös ne käytä aspartaamia, sitä syöpäainetta ja kyllähän se paistaa ihan suoraan läpi, että hinta tuplaantuu, kun lennetään Atlantin yli, massanlisääjät valtakunnan vähäproteiinisimpia jne..."

Hassua vaan, että eivät tosiaan halua tuotteistaan keskusteltavan, oikeastaan ihan älytöntä!

ja tosiaan, mitä väliä sillä on mitä niiden edustaja toivoo ylläpidolta? Miksi noudatatte heidän "pyyntöään"? Suomi on vapaa maa ja sananvapauskin täällä kuulemma on voimassa...

Pakkotoiston ylläpito saa itse päättää, mitä heidän palstallaan kirjoitellaan. Jos he haluavat olla kohteliaita, ja kunnioittaa jonkun firman / tahon toivomusta, niin heillä on se oikeus. En usko, että ylläpito pakotettiin valvomaan, ettei Twinlabista puhuta.

Originally posted by Andy
Suomi on vapaa maa ja sananvapauskin täällä kuulemma on voimassa...

Ranskan vallankumouksessa syntyi nationalismi ja liberalismi. Liberalismi takasi kansalaiselle myös sananvapauden. Mutta nykypäivänä sanan vapaus luullaan tarkoittavan jotain muuta, mitä se on. Jokaisella ihmisellä on koskemattomuus oikeus. Sä et saa puhua kenestäkään kaikkea paskaa toisille, tai kertoa esim joitain yksityis asioita. Joten sananvapaus ei tarkota sitä, että saa sanoa mitä vaan. Sananvapaudella tarkotetaan sitä, että on oikeus sanoa oma perusteltu mielipide, joka ei riko kenenkään toisen ihmisen koskemattomuutta. Tämä purkaukseni ei liity mitenkään koko juttuun, mutta tuli hillitön tarve kirjoittaa se.

Originally posted by Mike
Yksityinen forum, eikä täällä voi vedota sananvapauteen, meillä on täysi oikeus kaikkiin viesteihin.

Juu, sen toki tiedän, käsitit hieman asian toisella lailla. Eli tarkoitin, että kukaan ei pystyisi moista teiltä vaatia, vaan te voitte juurikin omasta tahdosta (tässä varmaankin kohteliaisuussyistä) tehdä niin kuin ikinä haluatte.

Siis joku kolmas henkilö ei voisi käsittääkseni ylläpidoltä vaatia keskustelun rajoittamista. Täältä tähän.

Originally posted by Andy
Siis joku kolmas henkilö ei voisi käsittääkseni ylläpidoltä vaatia keskustelun rajoittamista. Täältä tähän.
Olet oikeassa. Suomen lain lisäksi keskustelua rajoitetaan ainoastaan ylläpidon harkinnan mukaan.

Ehkä parempi antaa tuon Twinlab-jutun olla omassa arvossaan. Ei siitä siis sen enempää. Jos toinen osapuoli seilaa tyhmyyden valtameren tuolla puolen, niin se ei tarkoita sitä, että meidänkin pitäisi...

Pakko kaivella vielä, kun on niin mielenkiintoisen oloinen juttu. Ottakaa vapaasti pois, jos menee liian pitkälle.

<spekulaatiota, oletusta ja vainoharhaisuutta>

Eihän vaan Twinlabin pojat ole pelänneet, että tällä palstalla heidän tuotteistaan puhuminen aiheuttaisi jonkun asteisia assosiaatioita "roinaamiseen"? Siis jos Pakkotoistolla, joka tunnetaan yleisesti vieläkin nimellä ROINAforum, puhutaan Twinlabin tuotteista niin silloinhan ne on roinaa eli pahaa eli saatanasta ja mummot ei ostakaan niitä luontaistuotekaupasta pojanpojilleen joululahjaksi.

</spekulaatiota, oletusta ja vainoharhaisuutta>

Originally posted by Äijä
Eihän vaan Twinlabin pojat ole pelänneet, että tällä palstalla heidän tuotteistaan puhuminen aiheuttaisi jonkun asteisia assosiaatioita "roinaamiseen"?
Niinhän sitä moni luulisi. Oikea syy on kuitenkin jotain niin hupaisaa, että tulee mieleen vanha kiinalainen sanonta: "Meitä on moneen junaan, mutta jotkut vain lähtevät resiinalla väärään suuntaan".

Originally posted by Tomi
Jos toinen osapuoli seilaa tyhmyyden valtameren tuolla puolen, niin se ei tarkoita sitä, että meidänkin pitäisi...

Heh, jostain tuollaisesta sen täytyikin johtua. No, kaikki kunnia siitä Tl:lle.

Hienoa huomata muidenkin, kuin minun, tarjonneen yöllä aivojensa maksimaalista kapasiteettia muidenkin hyödynnettäväksi täällä :)

Mixu: Kyllä, olen varma ylläpidon jäsenten olevan kohteliaita ja omaksuneen käskyn: "Kohtele laamaasi niinkuin itseäsi".

Ande: Ranskan vallankumous? Paskan puhumisen kielto? Oikeus vain perusteltujen mielipiteiden ilmaukseen? Täällähän 99,9% käyttää sananvapauttaan suorastaan laittomasti.

:kippis1:

Originally posted by Tomi
Niinhän sitä moni luulisi. Oikea syy on kuitenkin jotain niin hupaisaa, että tulee mieleen vanha kiinalainen sanonta: "Meitä on moneen junaan, mutta jotkut vain lähtevät resiinalla väärään suuntaan".
Ok, tästä lähtien ihan periaatesyistä Twinlabin tuotteet jää kaupan hyllylle. Hittoako käyvät pelleilemään? :lol2:

Originally posted by ]abe
Ok, tästä lähtien ihan periaatesyistä Twinlabin tuotteet jää kaupan hyllylle. Hittoako käyvät pelleilemään? :lol2:
No boikotointiin ei nyt ole mitään syytä. Varmasti ihan toimivia tuotteita.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom