Twin Peaks DVD?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JFG
  • Aloitettu Aloitettu

JFG

Onkohan Twin Peaks sarjaa mahdollista saada DVD pakettina?

Alkoi taas kutkuttamaan sarja, kun NYT-liite rankkasi sarjan kaikkien aikojen parhaaksi. Voi jumankukkelis se oli jännä kun tuli ensi kertaa se arja silloin 90-luvun alussa...

Jakob sanoi:
eka tuotantokausi on, mutta muita ei ole vielä dvd-muodossa
Montakos tuotantokautta niitä olikaan? Turha mennä hommaamaan jos ei ole koko tuotantoa samassa paketissa, söisi miestä vaan sit kun loppuu kesken.

OIikos se fire walk with me joku leffa vai?

^Se on "Fire walk with me" Tuli kulje kanssani. :)

JFG sanoi:
Jenkeistäkö oot tilannut 1 tuotantokauden? Amazon.com???

Playssä oli aikoinaan hyvä tarjous.

Tuskin maltan odottaa, että koko Twin Peaks saadaan pakettiin. Paras sarja ikinä! :5: Harmitti todella, kun katselin intoa täynnä 1.:n tuotantokauden yhdeltä istumalta ja vähän keskenhän se tuntui jäävän ilman 2.:ta tuotantokautta... Kaveri kyllä varoitteli, että älä ala katsoa, tulet vain vihaiseksi. Olisi pitänyt uskoa. :curs:

Fire walk with me on tullut katsottua n. 30 kertaa ja voin tunnustaa jopa lukeneeni Laura Palmerin päiväkirjan (n. 10 kertaa) ja Dale Cooperin elämänkerran. Miten niin koukussa...? :D

Eikös David Lynch itse ohjannut vain tuon ensimmäisen tuotantokauden? Muistaakseni homma oli riittävän paketissa (Lynchin mittapuulla) ekan kauden (+ leffan) jälkeen ja sen jälkeen tulivat muut miehet kehiin eikä 2 kausi millään mittapuulla ollut ensimmäisen veroinen, aivan ylikieroutuneen sekopäinen vain. Tällaiset hatarat muistikuvat meikäläisellä on, muutama tovi tuosta on hurahtanut kun on viimeksi tullut katseltua, muistan vain että tokalla kaudella homma lähti täysin sivuraiteelle ja vauhdilla ja muuttui täysin itsetarkoitukselliseksi sekoiluksi ja täten mielenkiinnottomaksi. Saatan toki olla myös väärässä.

Lynch on ohjannut vain muutamia jaksoja molemmista kausista. Toki enemmän "hands on" ensimmäisessä kaudessa...

Negatiivinen sanoi:
Eikös David Lynch itse ohjannut vain tuon ensimmäisen tuotantokauden? Muistaakseni homma oli riittävän paketissa (Lynchin mittapuulla) ekan kauden (+ leffan) jälkeen ja sen jälkeen tulivat muut miehet kehiin eikä 2 kausi millään mittapuulla ollut ensimmäisen veroinen, aivan ylikieroutuneen sekopäinen vain.
Miten se on mahdollista, eikös leffa kuvattu kuitenkin sarjan jälkeen. Osittain siitä syystä, siihen ei saatu kovin paljoa orggis TP näytteliöitä. En jaksa tarkistaa, mutta tässä uskossa minä olen elänyt. :rolleyes:

Negatiivinen sanoi:
Eikös David Lynch itse ohjannut vain tuon ensimmäisen tuotantokauden? Muistaakseni homma oli riittävän paketissa (Lynchin mittapuulla) ekan kauden (+ leffan) jälkeen ja sen jälkeen tulivat muut miehet kehiin eikä 2 kausi millään mittapuulla ollut ensimmäisen veroinen, aivan ylikieroutuneen sekopäinen vain. Tällaiset hatarat muistikuvat meikäläisellä on, muutama tovi tuosta on hurahtanut kun on viimeksi tullut katseltua, muistan vain että tokalla kaudella homma lähti täysin sivuraiteelle ja vauhdilla ja muuttui täysin itsetarkoitukselliseksi sekoiluksi ja täten mielenkiinnottomaksi. Saatan toki olla myös väärässä.

Mä taas muistelen, että Lynch olisi käsikirjoittanut kolmannenkin kauden, mutta se jäi kuvaamatta kun tuotantoyhtiö ei pitänyt "aika" sekopäistä sarjaa sopivaksi imagolleen tai jotain muuta vastaavaa paskaa...

Keskenhän se juoni sitten jäi, ja oli kyllä tv-historian kipein se loppu. IMO

offtopic: Hymiöt ei pelaa. Jos naksauttaa hymiötä tai "More"a selain heittää ruudun yläreunaan. Selaimena Firefox.

Uutisia vihdoinkin!
http://www.moviehole.net/news/20060614_twin_peaks_season_2_dvd_announ.html

"Twin Peaks Season 2 DVD announced!
Posted by Clint Morris on June 14, 2006

Excited.

Gotta get fresh ones out of the laundry, excited.

What’s all the dampness about?

Give ya a clue : “Diane, 11:30 a.m., February Twenty-fourth. Entering the town of Twin Peaks, five miles south of the Canadian border, twelve miles west of the state line. I've never seen so many trees in my life. As W. C. Fields would say, I'd rather be here than Philadelphia. Fifty-four degrees on a slightly overcast day. Weatherman said rain”.

“Twin Peaks: Season Two” has finally been confirmed for DVD – years after it was originally scheduled for release. Yep, seems David Lynch has finished scrubbing the negative (Lynch wanted the print to look pristine before it got a DVD release, apparently), Paramount has rounded up some nice extras for it, and the plastic company has come through with some nifty packaging. So, it’s a go.

The DVD – ‘Twin Peaks: Season Two – Special Edition’ – will be released in Australia on Thursday 2nd November, from Paramount. (They’ll also be releasing ‘Twin Peaks: The Complete Collection’, which includes both Season 1 and Season 2, the same day).

No word yet on the extras, but since its called a ‘Special Edition’, we’re guessing Paramount has slapped some stuff together for it.

I assume the DVD will be out in most territories around the same time, if not a little earlier.

Thanks to 'Paramount Petal"

rahkanaama sanoi:
Miten se on mahdollista, eikös leffa kuvattu kuitenkin sarjan jälkeen. Osittain siitä syystä, siihen ei saatu kovin paljoa orggis TP näytteliöitä. En jaksa tarkistaa, mutta tässä uskossa minä olen elänyt. :rolleyes:

Mä nyt quottaan vanhoja, mutta kai tosta mun sigustakin voi jotain päätellä... :rolleyes: .

Tossa leffassa on kaikki muut samat näyttelijät paitsi Lara Flynn Boyle, eli Donnaa näyttelee eri henkilö kuin sarjassa. Mun muistin mukaan kakkoskaudella katsojaluvut romahti erään juonenkäänteen jälkeen ---> sarja lopetettiin aika vauhdilla.

Ihan jees jos kakkoskausi vihdoin tulee "oikeastikin", mullahan se on *köh köh* eräänlaisessa muodossa ja on tullut katsottua useammin kuin kukaan varmaan uskookaan.

Päivän hyvä uutinen siis. The Owls Are Not What They Seem.

Jeah, nyt voin sitte ostaa koko sarjan kerralla. Mahtavaa.

Itsekin olen Twin Peaksia kaipaillut. Ilman suomenkielistä tekstitystä löytyy cdon.com:ista ja Filmifriikistä. Friikistä löytyy myös Sledge Hammer:in molemmat tuotantokaudet :D , ja sitä parempaa viihdettä saapi hakea.

pexxi sanoi:
Kaksi tuotantokautta. Ensimmäinen julkaistu muutama vuosi sitten varsin hyvälaatuisessa paketissa.
http://www.thedigitalbits.com/doogansviews/121401.html#twin

Toinen kausi tullee kesällä 2006.
Täältä lisätietoa:
http://www.dugpa.com/

Nimimerkillä Universumin Kovin Peaks Fani :)
Olen odottanut jo vuodesta 2003 muita tuotantokausia, ja joka ikinen vuosi se tulee joko syksyllä tai ensi vuonna. Henkilökohtaisesti uskon, että TP Season 2 julkaistaan samaan aikaan Duke Nukem Foreverin kanssa.

Back
Ylös Bottom