Tv1000 vai Canal+ ?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tarkoitus olisi ostaa tv kanava paketti himaan ja olisin kahden vaiheilla..
Canal+ vai Tv1000 ?

Lähinnä kiinnoistas muiden mielipiteet vaihtoehdoista ja kummassa tarjonta on mielestään parempi.

Ostat digiboxin ja krakki kortin sillä näkyy ainakin canalit. Niin olen ainakin itse ajatellut tehdä :)

HaRaXz sanoi:
Ostat digiboxin ja krakki kortin sillä näkyy ainakin canalit. Niin olen ainakin itse ajatellut tehdä :)

Olen tuota itsekin miettinyt. Mites nuo kräkkikortit, mistä joku sellaisen luvatta katseleva paatunut kriminaali hankkii? Siis noin teoriassa?

TV1000 näyttää vain leffoja kuudella kanavalla, Canalilta tulee urheilua ja muutakin 5:llä kanavalla. Varmaan pitkälti siitä kiinni, mitä sieltä haluaa nähdä.

Jos katsoisin tv:tä, niin hankkisin itse tonnin, kun ei penkkiurheilu oikein kiinnosta - paitsi jos on itse punnertamassa.

Oma mielipiteeni on että canal ehdottomasti.
Tv1000 on mielestäni mennyt kokoajan heikompaan suuntaan kanava- ja salausuudistuksen jälkeen. Canalilta tulee enenmmän ohjelmaa omaan makuuni.

Ja pitää myös muistaa että tv1000 vain pieni osa ohjelmista on tekstietty/puhuttu suomeksi. Loput ovat sitten ruotsi-norski linjaa. Myös viasat sportilta tulevat kamppailuohjelmat ovat täyttä skeidaa. Joltan vuodelta viiksi ja takatukka olevia matseja näytetään. Välillä tosin poikkeuksellisesti tulee hyviäkin matseja.

Bonuksena samalta satellitilta mistä canali näkyy, niin näkyy myös tv1, tv2, mtv3 ja nelonen. Kuvan laatu pitäisi olla paaaljon parempi verrattuna maanpäälliseen digiverkkoon johtuen suuremmasta bittivirrasta. Canalilta tulee myös enemmän leffoja 5.1 (DD) äänillä varustettuna.

keisari88 sanoi:
siis kräkki kortti on piraatti versio canalin kortista olenko oikeassa?

Ei oikeastaan, vaan halutulle harrastelijakortille(tässä tapauksessa
yleensä titanium tai mII kortti, ainakin toistaiseksi) kirjoitetaan tarkoitukseen
sopivalla laitteella(omistan) netistä kaivetut koodit, jolloin kanavat aukeavat.
Esim. canalin koodilla aukeaa kaikki canal+ kanavat(myös kioskit),
mutta myös muita kanavapaketteja voidaan avata.

Tarkkoja ohjeita en viitsi kertoa kun en tiedä onko laillista(kertoa).

Canal+ tarjoaa enemmän Englannin liigaa.

Sen kummemmin tv1000:tta kuin canal+:aakaan
ei voi tällä hetkellä purkaa. Eikä ihan hetikään.

Eli ei muuta kuin kanaalin tarjouksia kyttäämään...

Ei kumpaakaan. Ellet seuraa fudista.
Ite lopetin Canal+ tilauksen tänään.
Vuoden oli, katsottuja leffoja 10-20kpl. Eli siirryn jälleen filmtownin asiakkaaksi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jethro sanoi:
Ei kumpaakaan. Ellet seuraa fudista.
Ite lopetin Canal+ tilauksen tänään.
Vuoden oli, katsottuja leffoja 10-20kpl. Eli siirryn jälleen filmtownin asiakkaaksi.

Sama. Eli jos tarkoitus on leffoja katsella, niin kuukausimaksulla saat jo paikallisesta Makuunista paljon parempia leffoja ihan mukavasti. Aika suuri osa kummankin paketin tarjonnasta kun on jotain halpaa täytepaskaa, jota ovat hyvän leffan oikeudet ostaessaan saaneet kaupan päälle.

davidspeed sanoi:
Canal+ tarjoaa enemmän Englannin liigaa.

Sen kummemmin tv1000:tta kuin canal+:aakaan
ei voi tällä hetkellä purkaa. Eikä ihan hetikään.

Eli ei muuta kuin kanaalin tarjouksia kyttäämään...

Jotain puhetta oli että salaukset muuttuvat vuodenvaihteessa tms,
onko näin nyt sitten käynyt vai miksei pysty purkamaan?

bfr sanoi:
Jotain puhetta oli että salaukset muuttuvat vuodenvaihteessa tms,
onko näin nyt sitten käynyt vai miksei pysty purkamaan?

Näin on käynyt.

Ironmind ja jethro puhuvat asiaa. Kyllä vuokraamosta saa
melko hyvän vastineen rahalleen kun vertaa kanavien
tarjontaan. Ja leffan voi katsoa silloin kun haluaa
ihan digitasoisena vaikkei omistaisi kuin 50€ dvd-soittimen.

Ainoa syy kanalin hankintaan monella on tuo premier league.
(Ainakin nyt kun NHL:ssä on vähän rauhallisempaa...)

niinkuin jotkut sanoi ei kumpakaan. Jos nyt kuitenkin päätät hankkia, kannattaa katsoa vaikka telkku.comista mitä niiltä kanavilta oikeasti tulee ja sen mukaan päättää.

Kallistuin Tv1000 puoleen lähinnä elokuvien takia. Mukana tuli kaapelin kautta Explorer kanava ja kuukausi lisä kanavia (XL-paketti).

Basic kanava paketin otin myös mukaan syystä, että muksu voi katsella piirrettyjä ja minä hyviä dokkareita Discovery channelilltä.

Täytyy varoittaa teitä joilla on laajakuva-tv ja meinaatte hankkia TV1000:n, että sieltä tulee kaikki leffat letterboxattuna ja tekstit on sijoitettu vain puoliksi kuva päällä, joten zoomauksen voi unohtaa. Näin telkkarin pinta-alasta joku 30-40% on mustaa palkkia. Canal+ sentään lähettää jo monet leffat anamorfisena.

Suositut

Back
Ylös Bottom