TV-sarjat, kuolemat jotka vaikuttivat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kuli
  • Aloitettu Aloitettu

Kuli

VIP
Rikas rakas sarjan Falconetti tappaa Tom Jordachen.
Hill Stret Blues Joe Coffeyn kuolema.
Beck sarja,Gunvald Larssonin kuolema.

Mitä ihmisille on jäänyt mieleen?

Oz kylmärinki sarja, mitä mä siitä sarjasta muistan(olin nuori kun tuli) niin ihan yhtäkkiä saatto aivan keskeinen hahmo kuolla.

Itellä on jostain syystä voimakkaimpana, kun se juntti ampui Hankin breaking badissa, ihan kyyneleet tuli silmiin, voimakas kohtaus toki muutenkin kokonaisuudessaan. Lostissa Charlien ja Libbyn otti myös vähän tunteisiin.

Ei ehkä nykymittapuulla mitattuna kovin järisyttäviä kuolemia, mutta Miami Viceä tuli kakarana katsottua ja niistä jäi monta dramaattista kuolemaa mieleen. Näissähän aina toistuvana kuviona esiteltiin jokin oman elämänsä alisuoriutuja, joka sitten koki loppunsa jonkin hypnoottisen kasaribiisin soidessa. Ziton kuolema oli vissiin kovin juttu, kun ei ollut tottunut siihen, että jonkin sarjan päähenkilö sillä lailla tapetaan.

Piirrossarja Alfred J Kwak, kun isä ja äiti jäivät auton alle. Se oli ihan hirveää lapsena. Hyvä sarja muuten.

Itellä on jostain syystä voimakkaimpana, kun se juntti ampui Hankin breaking badissa, ihan kyyneleet tuli silmiin, voimakas kohtaus toki muutenkin kokonaisuudessaan.
Saman olin tulossa sanomaan, tämä oli paha.

Hopeanuoli ja Rikin kuolema lopussa ja kun Benizakura lähtee häkistä Hopiksen matkaan ja jättää sen japsiomistajansa joka oli tuomassa sille just vettä :cry:

Spiderman animaatio sarjassa kun Mary-jane paljastuu vesi ihmiseks ja höyrystyy ilmaan tunnustaen ikuista rakkautta Peterille.

E: En muista menikö ihan täysin noin kun katsomisesta on +12v...

Russell "stringer!" Bell, Omar Little molemmat The Wire - langalla.

Shield Lemin kuolema.

Tämä oli kyllä kova kun ekan kerran se käsikranaatti lensi sinne autoon. Lisänä siihen Shanen reaktiot kun oli mielestään pakoitettu tekemään niin. Lisäksi Shanen ja perheensä kohtalo tuntui myös. Shield on muutenkin ihan helvetin kova sarja. Pitäis taas katsoa koko setti.

Dexterissä meni tunteisiin, kun Rita oli fileerattu sinne kylppäriin ja Dexterin ja Ritan poika istu siinä verilammikossa.

Oli kyllä suhteellisen kova kohtaus kun poika jatkaa isän perinnettä ja istuu veressä. Tuohon kauteen asti sarja oli 5/5, sitten alkoi alamäki mielestäni.

Netflixin The Haunting of Hill House-sarjassa oli myös muutama kohta, missä otti sielusta itselläni. Esim kun sen yhden mimmin aviomies saa kohtauksen ja putoaa lattialle täysin puskista. Ja samoin kun paljastuu kuka se bent neck lady todellisuudessa oli.

Shieldistä:
Olikohan se koko stoori kirjoitettu alusta loppuun asti etukäteen? Ei silleen kuin nykyään että eka kausi on suunniteltu ja sit jatketaan siihen suuntaan mihin yleisö haluaa, jos yleensä haluaa.
Mun mielestä se alko ihan normaalina poliisisarjana mutta sai sitten edetessään tosi tummia ja syviä sävyjä.

Just kattelin elokuvan Murskaaja ja kyllähän se Kate Mooren kuolema aina vituttaa.

Back
Ylös Bottom