Tuska Open Air Metal Festival 2016

Pro-Pain

Ylileveä kuljetus
Mode
Tuska Open Air Metal Festival 2016 järjestetään 1.-3.7.2016.

lippupalvelu_1200x628.jpg

Mukana tällä hetkellä: Behemoth & Tsjuder.

http://www.tuska-festival.fi/

Testament ja Primordial mukana.

Katatonia, Lordi, Havok ja Delain mukana.

Mitä bändejä haluaisit nähdä Tuskassa?

Depravity, Galvanizer, Inferia, Demilich, Napoleon Skullfukk, Death Toll 80k, Corpsessed, Verjnuarmu, Immolation, Autopsy, Radux ja Ranger. Noi nyt tuli äkkiseltään mieleeni. Eikun hetko, olikos Ranger tänä vuonna Tuskassa? Immolationia ja Autopsyä lukuunottamatta nuo ovat kaikki suomalaisia ja halpoja bändejä. Depravityn ainoa ongelma voi olla, että toisen kitaristinsa ja rumpalinsa arkityökiireiden (ammattimuusikoita siis, kitaristi Sonata Arcticassa) takia ei välttämättä sitä saada lauteille. Mutta voisihan sinne samalla ottaa ko kitaristin ja rumpalin pääbänditkin, kolme kahden hinnalla. :D Jos joku kiinnostuu ja tsekkaa Depravityä netitse, niin voin vakuuttaa, että livenä bändi on jotain ihan muuta. Vetivät syksyllä Porissa yhden parhaista death metal keikoista, mitä olen ikinä nähnyt ja aika monta olen nähnyt. :rock:

Juu ja jos ei hevimmästä puhutaan, niin Jess and The Ancient Ones tiätysti. Kun nyt Autopsyltä ja JATAOlta tulee uutta levyäkin, niin voisivat olla halukkaita Tuskaankin soittamaan. En keksi semmoista isompaa bändiä, mikä a) ei olisi Tuskassa jo soittanut, b) olisi mun makuun kiinnostava ja hyvä ja c) mihin Tuskalla olisi varaa, koska mitään Iron Maidenia tai Metallicaahan sinne ei saada, eivätkä ne mua kiinnostaisikaan. Veikkaan, että Tuska jää multa toisen kerran putkeen väliin. Ei tuolla toistaiseksi ole kuin Behemoth ja Testament miedosti kiinnostavia. Niin joo, Ufomammut ja Conan olisivat myös kovia, vetäisivät doomfaneja.

Bathory ja Burzum ois hyviä lisäyksiä

Joo, tiedän never gonna happen :D
.

Nyt taidan koostaa listan pelkästään niistä, joita en oo vielä nähnyt livenä: Annihilator, Borknagar, Candlemass, Dark Angel, Helheim, Marduk, Nargaroth, Ritual Day, Sodom ja Thyrfing.

Bathory ja Burzum ovat yhtä mahdollisia kuin Xysma, Sentenced, The Beatles ja Disgrace. Hähhää, määpä oon nähnyt Annihilatorin ja Candlemassin livenä. :D Ne kyllä sopisivat Tuskaan hyvin molemmat.

Juu ja tiätysti Diablo!

Jungle Rot ja Dying Fetus olisivat jenkkibändeistä kovia. Melohevin tai power metallin osalta Firewind voisi olla kova ja kiinnostava.

12108826_10153343707897872_8513636660966906952_n.jpg

Ghost, Stam1na, Diablo, Cattle Decapitation ja Myrkur lisätty ohjelmistoon.

Avantasia mukana. Miksi?!

Uusimpia lisäyksiä Anthrax, Gojira ja Mantar.

Pe 1.7.
Avantasia, Testament, Behemoth, Lordi, Delain, Cattle Decapitation, Mantar

La. 2.7.
Ghost, Anthrax, Stam1na, Primordial, Havok, Tsjuder

Su 3.7.
Katatonia, Gojira, Diablo, Myrkur

Children Of Bodom, With The Dead, CIrcle, Beast In Black ja monta muuta

http://www.tuska-festival.fi/fi/uutiset/tuska-2016-litrakaupalla-uutta-verta-pakkiin

Pe 1.7.
Avantasia, Testament, Behemoth, Lordi, Delain, Cattle Decapitation, Mantar, Beast In Black, Bendover, Whorion, Blaakyum

La. 2.7.
Ghost, Anthrax, Stam1na, Primordial, With The Dead, Havok, Tsjuder, Circle, Crimson Sun, Mørket, Fuck-Ushima

Su 3.7.
Children Of Bodom, Katatonia, Gojira, Diablo, Myrkur, Mörbid Vomit

Back
Ylös Bottom