Turvatarkastus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rese
  • Aloitettu Aloitettu
terppa!

Kysyin tällästä aikas pientä asiaa, että kun oon aatellu ottaa lennolle mukaan kannettavan DVD-soittimen ja pari poltettu leffaa, kun ei ikinä tiedä mitä paskaa niillä on itellä tarjolla. Eli kysymys kuuluu: Kattooko ne vihasesti jos sulla on poltettuja leffoja laukussa kun meet turvatarkastuksesta? Määränpäänä Thaimaa.

- Kiitos etukäteen :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jätät ne leffat reppuu tai laukkuun, ei sitä reppua kukaan ala kaivamaan ellei nyt tosi paska säkä käy. Vahvasti epäilen että silloinkaa jaksavat alkaa tarkistamaan mitä niillä levyille on...

Joo, jos sulla on pari levyä mukana niin tsäänssit on minimaaliset et tulis jotain kitinää niistä. Eri asia sitten jos niitä on 20-30.

Tohon suuntaan ketään ei kiinnosta pa***n vertaa mikään muu kuin huumeet. Takaisintullessa ne suomea puhuvat pässit voivat ollakin kiinnostuneita, tosin tuskin itse poltetuista vaan "aidon näköisestä" piraattikamasta.

Joo, ei mitään hätää. Itselläkin ollut itsepoltettuja levyja messissä käsimatkatavaroissa eikä siitä nyt kukaan ole koskaan sanonut. Ei ketään tollaset kiinnosta. Jos sulla on dynamiittia rotsissa ja kokkelia perseessä niin se on sitten eri juttu.

Tohon suuntaan ketään ei kiinnosta pa***n vertaa mikään muu kuin huumeet. Takaisintullessa ne suomea puhuvat pässit voivat ollakin kiinnostuneita, tosin tuskin itse poltetuista vaan "aidon näköisestä" piraattikamasta.

Suomessahan tuo eka turvatarkastus tehdään :)

terppa!

Kysyin tällästä aikas pientä asiaa, että kun oon aatellu ottaa lennolle mukaan kannettavan DVD-soittimen ja pari poltettu leffaa, kun ei ikinä tiedä mitä paskaa niillä on itellä tarjolla. Eli kysymys kuuluu: Kattooko ne vihasesti jos sulla on poltettuja leffoja laukussa kun meet turvatarkastuksesta? Määränpäänä Thaimaa.

- Kiitos etukäteen :D

Lentojen viihdetarjonnan voi useimmiten tarkistaa ko. yhtiön kotisivuilta.

Suomessahan tuo eka turvatarkastus tehdään :)
Piraattikopiot kiinnostavat tullia. Turvatarkastuksessa on kyse lentoturvallisuuden kannalta haitallisiksi määritellystä käsimatkatavarasta.

Piraattikopiot kiinnostavat tullia. Turvatarkastuksessa on kyse lentoturvallisuuden kannalta haitallisiksi määritellystä käsimatkatavarasta.

Eiköhän nekin ota tulliviranomaisiin yhteyttä jos on syytä epäillä esim. veronkiertoa tai piratismia?

Minkä maan tulliviranomaisiin he ottaisivat yhteyttä? Suomessa ei turvatarkastuksessa tarvitse näyttää boarding passia.

Minkä maan tulliviranomaisiin he ottaisivat yhteyttä? Suomessa ei turvatarkastuksessa tarvitse näyttää boarding passia.

Suomen, todennäköisesti ensin poliisiin jos on joku sellanen tarkastaja jolla ei tietämystä asiasta , tulli hyvänä kakkosena.

Ei tarvitse jos ei erikseen kysytä , oleskelu porttialueella on kielletty ilman lentolippua.

Mites suhtaudutaan suuriin määriin protskujauhoihin. Ne olen kylläkin jättämässä ruumaan, mutta jos laukku jostakin syystä tarkistettaisiin niin miten jauhojen käy??

Asia on niin että olen lähdössä pidemmäksi aikaa ulkomaille ja ko. paikasta on vaikea löytää lisäravinteita (ainakaan kunnon sellaisia), joten aion viedä mukanani ainakin prodejauhot + jotain monivitamiini/mineraalinappeja sekä omegat.

Avaamattomat paketit mistä käy selvästi ilmi mikä tuote kyseessä ja mitä sisältää niin ei ole mitään onkelmia. Ääritapauksessa kyllä maasta riippuen saattaa avaukseen mennä , jos joudut paikallisen tulliviranomaisen utelun kohteeksi :) Suomi ei ole sillä riski-listalla mistä tulevia matkustajia syynätään missään päin maailmaa , eli huoletonta pitäis matkanteon olla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom