Turun Body Fitness -karsinta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Poser
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL

Poser

VIP
Ikä
49
Turun karsinnoista jatkoon menivät seuraavat kilpailijat:

Sijoittautumisjärjestyksessä

1. Johanna Piironen, Kotka
2. Johanna Vaha, Jyväskylä
3. Jaana Kohonen, Helsinki
4. Annika Tikkanen, Kerava
5. Anne Keränen, Kuopio
6. Tiina Ruusunen, Lahti
7. Mira Kansanniva, Helsinki

Kaikille todella paljon tsemppiä Lahden SM-kisaan!
:thumbs:

Kuvia karsinnan finalisteista

Tässä:

Liitteet

• Lineup7_1.webp
    Lineup7_1.webp
    81,9 KB · Katsottu: 4 868
  • Lineup7_2.webp
    Lineup7_2.webp
    75,5 KB · Katsottu: 3 638
  • Lineup7_3.webp
    Lineup7_3.webp
    78,7 KB · Katsottu: 3 389
  • Lineup7_4.webp
    Lineup7_4.webp
    76,9 KB · Katsottu: 3 579
Kova kisa oli tänään ihan varmasti. SM-kisapaikan nälkäisiä upeita naisia lavan täydeltä.
Tuloslista näyttäis olevan aikalailla Tampereen kisan jälkeisten ennakko-odotusten mukainen.

Kovasti tsemppiä kaikille viimeisten viikkojen loppurutistukseen!

Joo, porukasta erottui heti nämä 7 finaalistia, joten ei valittamista tällä kertaa tuomarilinjasta ;) Ainoastaan kärkikolmikon järjestystä olisin ehkä hiukan muuttanut, mutta siihenkin aika tyytyväinen olen.
Henkilökohtainen suosikkini oli (helsinkiläistymisestä huolimatta) Kohosen Jaana, joka oli minun makuuni juuri sopivan lihaksikas ja omasi uskomattoman lavasäteilyn. Tosin ikävä kyllä hän voi olla nyky body fitnekseen ehkä jopa liian lihaksikas :(

Ja piude, jos luet tätä threadiä, niin terveiset, että olit koko kisan upein nainen! :thumbs:

Helga sanoi:
Joo, porukasta erottui heti nämä 7 finaalistia, joten ei valittamista tällä kertaa tuomarilinjasta ;) Ainoastaan kärkikolmikon järjestystä olisin ehkä hiukan muuttanut, mutta siihenkin aika tyytyväinen olen.
Henkilökohtainen suosikkini oli (helsinkiläistymisestä huolimatta) Kohosen Jaana, joka oli minun makuuni juuri sopivan lihaksikas ja omasi uskomattoman lavasäteilyn. Tosin ikävä kyllä hän voi olla nyky body fitnekseen ehkä jopa liian lihaksikas :(

Ja piude, jos luet tätä threadiä, niin terveiset, että olit koko kisan upein nainen! :thumbs:

Juuri näin!
Aika lailla samaa mieltä olen, Jaana Kohosella kyllä mahtava lavasäteily (Hän näyttää lavalla todella kauniilta ja aurinkoiselta) ja esim. käsien lihaksisto mielestäni selvästi muita parempi! Toisin muukin mitallikolmikko hienossa kunnossa!
Tuo on juuri hankala kysymys tuo body fitneksen tuomarilinja, mitä tulee lihaksien määrään. Miten määritellä SOPIVASTI lihaksikas:) Kansainvälisissä kisoissa suositaan huomattavasti lihaksikkaampaa "ihannetta" kuin kansallisissa kisoissa, kyse on kai lähinnä tuomareiden mieltymyksistä tai sääntötulkinnoista!

Suuri kiitos kaikille Turussa yleisönä olleille! Mahtavien kannustushuutojen saattelemana oli hienoa olla lavalla ja helppo "säteillä".

Minulla on tällä hetkellä niin hienoja ihmisiä tukena ja turvana, ettei voi muuta kuin Naantalin aurinkona säteillä ja olla onnellinen.

Nyt kiristellään vielä loput kaksi viikkoa ja Lahdessa toivottavasti pystyn näyttämään parastani...se mihin se sitten riittää jää tuomareiden päätettäväksi.

Tsemppi on kovaakin kovempi, nähdään siis Lahdessa :thumbs:

Älähän kehtaa. Keskenkuntoinen; nesteinen ja läski. Yritetään korjata tilanne tulevien kahden viikon aikana. Lihasta ei kuitenkaan enää mistään tähän hätään saa. Kiitos kuitenkin kauniista sanoista, positiivinen palaute lämmittää aina mieltä. Kriittisyys hoituu aina omastakin takaa ;) .

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom