Turmion kätilöiden sinkku

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
65
Suosittelen kaikkia metallimusiikin ystäviä tutustumaan Turmiön kätilöiden uuteen sinkkuun. Kyseinen bändi tekee rankkaa metallia konemusiikkiin yhdistettynä suomeksi laulettuna. Aika omaperäinen paketti todella tiukkaa tavaraa. Onhan tuo noteerattu sinkkulistallakin aika korkealle.

Kappale on nimeltään Teurastaja, ja ainakin itseltä tulee ensimmäisenä mieleen Rammstein.
Kunhan ei ota liian vakavasti, kappale löytyy ainakin Emulella.

Oon pari kertaa kuullu radiossa ja lievästi uppos mulle, ei kumminkaan suurta vaikutusta tehny.

Jeps, Kuopion ukkojen projekteja.

Sinkku on Teurastaja / 4 Käskyä, julkaisijana Spine / Rankarecords, hintaa peräti 2.5€. Pitkäsoittoa tulossa keväällä.

:5:

:wall: Täyttä paskaa....suomeksi käännettyä Rammsteinia, ei mitään omaa musiikkissa joten täyttä :urjo:

Vitsinä menee Pizza Enrico linjalla ei muuten...:0:

Jeps, kyllähän siitä kieltämättä hieman tulee Rammstein mieleen, mutta rammsteinista taas tulee esim die krupps mieleen. Jokaisella bändillä on esikuvansa. Vaikeatahan sitä on tehdä täysin uutta musiikkia, varsinkin jos haluaa että joku muukin tykkää kyseisestä musasta.

Onhan tuossa bändissä kuitenkin aika paljon omaperäistä koska metallin ja koneiden yhdistämistä ei ainakaan Suomessa ole juurikaan tehty eikä varsinkaan suomeksi laulettuna. Itse ainakin tykkään.

Originally posted by KäveleväRuumis
Biisi kuulosti muuten hyvältä, mutta sanat oli ihmeen kännissä keksityn kuuloiset. :2:

Heh, juuri eilen oli YleX:llä noiden haastattelu jossa he tuon tunnustivat :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Suositut

Back
Ylös Bottom