Turku-Tukholma-Pakkisristeilylle 26.11!

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%

Ex-Tavis

Suursankari
VIP
Ikä
40
Moikka vaan kaikille!

Päätin ottaa asiakseni kannustaa kaikkia jotenkin vain kynnelle kykeneviä (niin turkulaisia kuin kauempaakin tulevia) punttimimmejä tulemaan hiljattain yleisellä puolella ideoidulle risteilylle 26.11!Thread löytyy yleiseltä puolelta: http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=39911

Itse päätin ilmottautua ainakin alustavasti mukaan heti kun kuulin risteilystä, sillä mielellään sitä tapaisi muita saleilusta kiinnostuneita ja tämän harrastuksen YMMÄRTÄVIÄ ihmisiä!Samanhenkisten ihmisten kanssa risteilystä ei voi tulla mitään muuta kuin erittäin hauska kokemus!Kyllähän me kaikki aivan varmasti tullaan toimeen risteilylle tulevien miessukupuolta edustavien pakkislaisten kanssa, mutta mielellään siellä tutustuisi myös punttimimmeihin!

Ihmettelin itse punttimimmien katoa ilmottautuneiden listalla:Mä kyllä tiedän että teitä kyllä on niin Turussa kuin muuallakin, teitä pitää vain ilmeisesti potkia hereille ;) !Eli nyt mukaan ja ilmottautumaan! :kippis1:

Terveisin:

Arjesta irtautumisintoinen Ex-tavis :D

Ps. Tästä tuli ihmeellinen mainospuhe, mutta toivottavasti ajaa asiansa :lol2: !..Ja ei, kukaan pakkislainen ei maksanut mulle että kirjoittelen tästä tänne punttimimmien puolelle :lol2: ...Hehehe!

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Eikös pakkisristeily ole vaan kerran vuodessa? :)
Ite en pääse, kun on synttärit sillon (ellen voi ottaa kaikkia kavereitani mukaan, eikä se sitten enää olis pakkis..) :(

Zone-sarja -42%
O-Ou!Anteeksi sekaannus :nolo: !

Minultahan unohtui todella oleellinen sana: EPÄVIRALLINEN ja lähinnä kyseessä siis on pelkkä "Turku-miitti"

:nolo:

Latest posts

Back
Ylös Bottom