Turku Body & Fitness

Onko joku mimmeistä lähdössä Turun konserttitalolla 10.9 pidettävään fitness expo-karsintaan? Voikohan siihen ostaa lippuja etukäteen, vai myydäänkö ne paikan päällä? Yleisölippuja siis :) Tekis kovasti mieli käydä katsomassa millainen semmoinen tapahtuma on.

Vip-puolella on kovasti juttua tästä ja miittiäkin on ko. tapahtuman yhteyteen suunniteltu. Eli runsaasti pakkislaisia todennäköisesti allekirjoittanut mukaan lukien on skaboja tulossa katsomaan. Ainakin viime vuonna lippuja myytiin vasta paikanpäällä. Hus, Muumi-neiti heti liittymään vipiksi :)

Nää alan tapahtumat on niin harvassa, että karsintoihin ja kisoihin ilmestyvät kivien ja kantojen koloista kaikki asiasta yhtään kiinnostuneet :)

Ah, kuulostaa hyvältä. Ja kyllä kai olis jo aika liittyä vipiks ;)

hihhi sanoi:
vieläköhän sinne sais jostai lippuja? Tietoa?
Ovelta saa.

:offtopic:

Kertokaa mulle yksikin hyvä syy siihen miksi kisat pidetään Turussa? (juu, juu perinteisesti kehonrakennuskisat on pidetty siellä ja blaa blaa...)

Eikö esim. Tampere olisi keskeisempi? Ei todellakaan viitsi lähteä halkomaan Suomen maata läpi pelkästään karsintojen takia. Minun käsittääkseni tuo Turun konserttitalo ei edes ole mikään viimeisen päälle hyvä paikka järjestää kisoja. (huonot valot kuulemma yms.)

Turussa lava on huomattavasti paljon suurempi, joten isommalla porukalla sinne on ainakin helpompi levittäytyä.
Itse Molemmilla lavoilla seisoneena, voin sanoa että Turku oli parempi paikka minusta kisata lavansa puolesta, Takahuoneet tosin on armottoman pienet ja tilaa ei todellakaan ole liikaa vaan jäppisiä makaa lattialla ja käytävillä on ahdasta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom